Gå til innhold

The Ordinary vs Exuviance/Dermalogica/Elixir


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Er det noen der ute som har peiling på The Ordinary hudpleie i forhold til Exuviance /Dermalogica /Elixir?Er The Ordinary like effektiv på anti-age hudpleie? 

Anonymkode: f9bc4...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt exuviance I mange år, og enkelte produkter av det er helt magisk, ser forskjell fra første på smøring. Bruker nå the ordinary og hudkrem fra dermologica. The ordinary gjør også bra for huden, den er glattere og mykere enn før, så mtp prisen er den kjempe god. Savner nok et par av produktene til exuviance men per nå har jeg ikke økonomi til å holde meg med såpass dyre produkter. Da er the ordinary en helt ok erstatter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Blingblingtahei skrev:

Har brukt exuviance I mange år, og enkelte produkter av det er helt magisk, ser forskjell fra første på smøring. Bruker nå the ordinary og hudkrem fra dermologica. The ordinary gjør også bra for huden, den er glattere og mykere enn før, så mtp prisen er den kjempe god. Savner nok et par av produktene til exuviance men per nå har jeg ikke økonomi til å holde meg med såpass dyre produkter. Da er the ordinary en helt ok erstatter. 

Kan du nevne et av de beste magiske produktene fra exuvinance?     Hvis du skulle anbefalt meg det beste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være vespera bionic serumet, og night renewal hydragel, for meg var de rett og slett magisk 😅👍 triple microdermabrasion er også god, men gir likevel ikke samme wow effekten 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Exuviance sine retinol  kremer/serum effektive? 

Ts. 

Anonymkode: f9bc4...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exuviance sin Essential daily defence creme synes jeg er bortimot magisk. Var litt kritisk til konsistensen først, men resultatet gav meg nesten bakoversveis :)  

Anonymkode: 3d11c...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Exuviance sin Essential daily defence creme synes jeg er bortimot magisk. Var litt kritisk til konsistensen først, men resultatet gav meg nesten bakoversveis :)  

Anonymkode: 3d11c...b8b

Vil du utdype? 😊

Anonymkode: d9f02...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil du utdype? 😊

Anonymkode: d9f02...b48

Den gjør linjer mindre synlige (fyller ut? Vet ikke hvordan det fungerer, men det gjør det!) og jevner ut hudtonen. Jeg har hatt en del røde partier i ansiktet, men nå er huden mye mer jevn i fargen. Har merket det veldig godt når jeg har brukt en annen dagkrem en stund, og så går tilbake til denne. Er så fornøyd! 

Anonymkode: 3d11c...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den 

Den gjør linjer mindre synlige (fyller ut? Vet ikke hvordan det fungerer, men det gjør det!) og jevner ut hudtonen. Jeg har hatt en del røde partier i ansiktet, men nå er huden mye mer jevn i fargen. Har merket det veldig godt når jeg har brukt en annen dagkrem en stund, og så går tilbake til denne. Er så fornøyd! 

Anonymkode: 3d11c...b8b

Tusen takk for svar 😊🌸

Anonymkode: d9f02...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå nå får jeg lyst å bytte😂bruker zo og elixir! liker produktene men tror ikke de gjør så mye med linjer😬

Anonymkode: 4ded8...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den 

Den gjør linjer mindre synlige (fyller ut? Vet ikke hvordan det fungerer, men det gjør det!) og jevner ut hudtonen. Jeg har hatt en del røde partier i ansiktet, men nå er huden mye mer jevn i fargen. Har merket det veldig godt når jeg har brukt en annen dagkrem en stund, og så går tilbake til denne. Er så fornøyd! 

Anonymkode: 3d11c...b8b

Takk, her er den på tilbud til 277, er jo dyrt men ikke sååååå dyrt som mange andre.

https://skincity.no/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=bestall_steg1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, SupaWoman skrev:

Takk, her er den på tilbud til 277, er jo dyrt men ikke sååååå dyrt som mange andre.

https://skincity.no/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=bestall_steg1

Fin pris det! Jeg pleier søke opp produktet og gå inn på både blush.no og blivakker. Så venter jeg en dag eller to, og når jeg sjekker igjen har de alltid satt den ned i pris begge steder. Helt tydelig at de konkurrerer om prisen seg i mellom de to butikkene, og at de bruker noen algoritmer for å huske kunden og skru ned prisen til akkurat deg :) 

Anonymkode: 3d11c...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fin pris det! Jeg pleier søke opp produktet og gå inn på både blush.no og blivakker. Så venter jeg en dag eller to, og når jeg sjekker igjen har de alltid satt den ned i pris begge steder. Helt tydelig at de konkurrerer om prisen seg i mellom de to butikkene, og at de bruker noen algoritmer for å huske kunden og skru ned prisen til akkurat deg :) 

Anonymkode: 3d11c...b8b

Lurer på å bestille rens og toner også fra samme serie, tror jeg har hatt rensen før en gang.  Liker best rensemelk/krem.

https://skincity.no/no/gentle-cleansing-creme

https://skincity.no/no/moisture-balance-toner

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, SupaWoman skrev:

Lurer på å bestille rens og toner også fra samme serie, tror jeg har hatt rensen før en gang.  Liker best rensemelk/krem.

https://skincity.no/no/gentle-cleansing-creme

https://skincity.no/no/moisture-balance-toner

 

Ja, de er veldig gode begge to, men selv liker jeg bedre soothing toning lotion enn moisture balance toner. Men det handler jo mest om individuelle behov :)

Anonymkode: 3d11c...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dermalogica age smart dynamic skin recovery spf50 50ml i tillegg til C-vit serum og vanlig fuktighetskrem og er veldig fornøyd, merkbart penere hud synes jeg. 

Sjekket ut Exuviance sin Essential daily defence creme på blivakker.no, og når en leser og sammeligner produktomtalen til denne og også dermalogica jeg bruker, så er det ingen tvil, jeg fortsetter med min dermologica.

Anonymkode: 34fe4...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...