Gå til innhold

Posten med ny vri på juleevangeliet - for drøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig er dette helt greit å lage en oppdiktet reklame/historiefortelling av. 

Ingen grunn til å hverken bli krenket eller hårsår pga dette. Ha litt humor da. 

Anonymkode: 4cd0c...ab1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i tråden har (foreløpig) sagt at det er noe problem, heller ikke jeg, men jeg har registrert at det er enkelte som synes den er drøy.

TS

Anonymkode: 850c8...960

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er herlig dum, og det er helt greit å fleipe med utroskap i denne settingen.😂

"Det var kanskje ikke helt slik det skjedde, men..."

Jeg har ikke hørt noen negative reaksjoner på denne reklamen fra kristne.  Og når de ser humoren i reklamen, ser jeg ikke vitsen i å bli støtt på andres vegne. 

Anonymkode: 44757...521

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ingen i tråden har (foreløpig) sagt at det er noe problem, heller ikke jeg, men jeg har registrert at det er enkelte som synes den er drøy.

TS

Anonymkode: 850c8...960

Sånn blir det jo alltid uansett hva slags humor man prøver seg på. 

Sikkert noen som synes vitsen om de to tomatene som gikk over en vei er for drøy. 

Anonymkode: 6754c...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit, skulle ønske at man kunne tulle med andre religioner også uten noen blir krenket og tyr til vold og opptøyer.

Anonymkode: a913b...288

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten/Bring har samarbeiden med kirken ang reklamen. De godtok den.

Anonymkode: c397e...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk aldri hørt om dette opplegget før jeg leste i denne tråden nå.  

Merkelig fenomen det der: Folk som klager over ett eller annet fører bare til enda mer oppmerksomhet og gratis reklame for whatever de klager sånn over. Dersom alle disse negative  klagerne hadde holdt kjeften sin (isteden for å klage sånn) så ville slike reklame-kampanjer sannsynligvia fått LANGT mindre oppmerksomhet...    

Anonymkode: 3c01a...e75

Mange som klager gjør det nok først og fremst for å vise seg frem. De ønske å vise at de er "gode kristne"  overfor andre kristne. Og de ønsker å vise at de tar avstand fra "folk som viser nok respekt for kristne verdier". 

Det er jo det religion i stor grad går ut på. 

Anonymkode: 2a4a1...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lansere en slik reklamefilm like før jul, er noe bare folk oppvokst i rennestenene kan finne på. Ingen kristne kommer til å lage voldelige opptøyer over dette, det kan Posten være trygg på. Men den tryggheten har vi i vestlige samfunn nettopp på grunn av budskapet som Posten pisser på. Snakk om å blottlegge sin dårskap og ignoranse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 hours ago, AnonymBruker said:

Den er herlig dum, og det er helt greit å fleipe med utroskap i denne settingen.😂

"Det var kanskje ikke helt slik det skjedde, men..."

Jeg har ikke hørt noen negative reaksjoner på denne reklamen fra kristne.  Og når de ser humoren i reklamen, ser jeg ikke vitsen i å bli støtt på andres vegne. 

Anonymkode: 44757...521

Utroskap?

Anonymkode: ea6f9...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns filmen er dårlig. Lurer på når posten kommer med en film som kødder med Islam.

Anonymkode: d917d...4a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Horten Market skrev:

Å lansere en slik reklamefilm like før jul, er noe bare folk oppvokst i rennestenene kan finne på. Ingen kristne kommer til å lage voldelige opptøyer over dette, det kan Posten være trygg på. Men den tryggheten har vi i vestlige samfunn nettopp på grunn av budskapet som Posten pisser på. Snakk om å blottlegge sin dårskap og ignoranse.

Hæ? :klo:

Hva i all verden har tryggheten i det vestlige samfunnet med juleevangeliet å gjøre?

Anonymkode: 76e37...a9d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2019 den 9.37, AnonymBruker skrev:

Hæ? :klo:

Hva i all verden har tryggheten i det vestlige samfunnet med juleevangeliet å gjøre?

Anonymkode: 76e37...a9d

Det vestlige samfunnet er jo tuftet på kristne verdier, det er en utvikling som har pågått over mange hundre år. 

Anonymkode: c8388...b82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...