AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Del Skrevet 11. desember 2019 Elsker Mastermind,men kunne tenke meg å finne noe som er like gøy og der du må tenke...tips? Anonymkode: dd9ed...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Del Skrevet 11. desember 2019 Qwixx er et terningspill som jeg liker veldig godt. I likhet med mastermind er det svært enkle regler, men samtidig må man tenke taktisk hele tiden. Det er et spill hvor man også kan være flere enn to. Anonymkode: 07570...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjæra på tunet Skrevet 11. desember 2019 #3 Del Skrevet 11. desember 2019 Fire på rad (eller hva det heter). Må nok ikke tenke like mye som med Mastermind, men man må følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 11. desember 2019 #4 Del Skrevet 11. desember 2019 Jeg synes Othello og backgammon er gøy for to. Veldig klassiske spill. Vi har noen nye (som jeg ikke husker navnet på) som er ok. Men vender alltid tilbake til klassikerene. Må ikke tenke på samme måte som mastermind, men er strategi, pluss litt flaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #5 Del Skrevet 11. desember 2019 3 minutter siden, kaleidoskop skrev: Jeg synes Othello og backgammon er gøy for to. Veldig klassiske spill. Vi har noen nye (som jeg ikke husker navnet på) som er ok. Men vender alltid tilbake til klassikerene. Må ikke tenke på samme måte som mastermind, men er strategi, pluss litt flaks Othello hadde jeg helt glemt ut! Mølle er også kjekt! Det har kanskje et annet navn, men var på slike spillsett da vi var små, mølle på ene siden og dambrett på andre. Anonymkode: 07570...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 11. desember 2019 #6 Del Skrevet 11. desember 2019 Dersom du ønsker å ha et spill der hvor du ønsker intensiv tenking. Ta sjakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #7 Del Skrevet 12. desember 2019 Syns backgammon er veldig gøy. Endel flaks, men mye taktikk også. Anonymkode: a4fff...360 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå