Gå til innhold

Arrvev av Restylane?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tok Restylane i leppene for 1,5 år siden, og lurer på om jeg kan ha fått noe arrvev siden leppene fremdeles er større enn før, eller kan det virkelig vare så lenge? Fikk nylig spørsmål fra en venninne jeg ikke har sett på lenge om hvorfor leppene er større og om jeg har fikset, så andre ser det også. Trodde det skulle en hel del behandlinger til for å få arrvev, ikke bare èn 🤔

Anonymkode: 3b70a...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt to behandlinger på ett år og har fått litt arrvev, så det ser ut som jeg slipper å fylle på nytt på lenge, snart et år siden sist!

Anonymkode: 2c06a...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har hatt to behandlinger på ett år og har fått litt arrvev, så det ser ut som jeg slipper å fylle på nytt på lenge, snart et år siden sist!

Anonymkode: 2c06a...93e

Takk for svar :) 

Anonymkode: 3b70a...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt juvederm i øvre leppekant bare for å jevne ut linjer og det varer lenge, ventet to år og se fremdeles filleren. 

Anonymkode: 6f599...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har tatt juvederm i øvre leppekant bare for å jevne ut linjer og det varer lenge, ventet to år og se fremdeles filleren. 

Anonymkode: 6f599...a66

Takk for svar, er du sikker på at det er filler og ikke arrvev du kan se? 

Anonymkode: 3b70a...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk arrvev. Virker som jeg aldri trenger å fylle på leppene mer :) ser naturlig ut nå og penger spart. Det samme gjelder haken min :) 

Anonymkode: 7a3b3...ae5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fikk arrvev. Virker som jeg aldri trenger å fylle på leppene mer :) ser naturlig ut nå og penger spart. Det samme gjelder haken min :) 

Anonymkode: 7a3b3...ae5

Så flott :) 

Anonymkode: 3b70a...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...