Gå til innhold

Har noen prøvd Korres hårfarge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser folk skryter så av denne som selges på bla Vita. 

Ser også mange som sier at fargen blir MYE mørkere enn på pakken. Er det noen som har testet den og som kan komme med erfaringer? Er platinablond nå og vil gjerne ha det noen toner mørkere, men ikke brunt om det gir mening. Legger ved link til en tilfeldig farge :)

https://www.vita.no/merker/korres/har/harfarger/platinum-blonde-10-0

Anonymkode: 3d70e...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Korres er veldig bra! Men hvis du er blond nå, så blir det grønt om du går rett på bruntone. Ville gått inn med rødt først 😊

Anonymkode: a9329...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg likte den ikke. Grumsete farge, lite skinn. Dekket dårlig. For mørk. 

Anonymkode: d3c2d...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger :) Nei, grønt kan jeg styre meg for 😂

Anonymkode: 3d70e...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt den, eneste fargen som sitter i ukesvis for min del, når jeg farger det mørkt. Det ble nok bra mørkt men jeg kjøpte jo en mørk farge 😜 syntes det ble veldig glansfullt og ikke nødvendig å holde på å farge det før det kommer ettervekst. Med andre farger har det sklidd fort ut og blitt blast, ikke med korres. Men jeg har ikke brukt de lysere fargene og en del sier det blir noe mørkere enn på pakken, så ville hverfall gått for en lysere variant enn du ser for deg kanskje.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Blingblingtahei skrev:

Jeg har brukt den, eneste fargen som sitter i ukesvis for min del, når jeg farger det mørkt. Det ble nok bra mørkt men jeg kjøpte jo en mørk farge 😜 syntes det ble veldig glansfullt og ikke nødvendig å holde på å farge det før det kommer ettervekst. Med andre farger har det sklidd fort ut og blitt blast, ikke med korres. Men jeg har ikke brukt de lysere fargene og en del sier det blir noe mørkere enn på pakken, så ville hverfall gått for en lysere variant enn du ser for deg kanskje.. 

Tusen takk :)

Kjenner meg igjen i det du sier om at fargen sklir ut - det er derfor jeg er lys :P 

Takk for tilbakemelding, da kjøper jeg nok en som er noen hakk lysere enn jeg ser for meg ja :)

Anonymkode: 3d70e...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt to ganger og var SÅ fornøyd!  Det beste med denne var at den gikk gradvis ut igjen sånn at det ikke ble så brå overgang med ettervekst. Frisøren min kommenterte det og, at det så faktisk fint ut lenge - til tross for at jeg vasker håret så og si  hver dag. Meget fornøyd som sagt, og har brukt merket to ganger.  Kommer helt sikkert til å bruke det igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Måneskinn skrev:

Jeg har brukt to ganger og var SÅ fornøyd!  Det beste med denne var at den gikk gradvis ut igjen sånn at det ikke ble så brå overgang med ettervekst. Frisøren min kommenterte det og, at det så faktisk fint ut lenge - til tross for at jeg vasker håret så og si  hver dag. Meget fornøyd som sagt, og har brukt merket to ganger.  Kommer helt sikkert til å bruke det igjen :) 

Tusen takk :) La du merke til om det ble mørkere enn pakken tilsa?

Anonymkode: 3d70e...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La du merke til om det ble mørkere enn pakken tilsa?

Anonymkode: 3d70e...f0c

Ja det ble kanskje litt mørkere men ikke avskrekkende. Hun på Vita som veiledet meg var veldig flink til å finne korrekt farge til meg. Selv var jeg skeptisk til den hun foreslo, men den ble så utrolig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær oppmerksom på at de ‘naturlige’ stoffene de bruker i fargen kan utløse allergi. Jeg brukte den i et halvt år uten problemer før jeg utviklet allergi. Hovnet sånn opp at øynene nesten var gjenklistret og klødde vettet av meg. Legen sa at det er vanligere med slike naturlige stoffer, akkurat som med henna.

Anonymkode: ca908...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne med grå ettervekst, hun sverger til Korres. Og de tester ikke på dyr heller 😊👏

Anonymkode: a9329...426

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær oppmerksom på at de ‘naturlige’ stoffene de bruker i fargen kan utløse allergi. Jeg brukte den i et halvt år uten problemer før jeg utviklet allergi. Hovnet sånn opp at øynene nesten var gjenklistret og klødde vettet av meg. Legen sa at det er vanligere med slike naturlige stoffer, akkurat som med henna.

Anonymkode: ca908...759

Dette skjedde med meg også! Jeg brukte den i nesten ett år, så fikk jeg plutselig en kraftig allergisk reaksjon. Ventet noen måneder og prøvde igjen - samme resksjon.

Jeg har ikke turt å farge håret igjen (det er nå et halvt år siden sist). 

Har du prøvd noen andre merker? Vet du om det kun er Korres du reagerer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Kvinne87Rogaland said:

Dette skjedde med meg også! Jeg brukte den i nesten ett år, så fikk jeg plutselig en kraftig allergisk reaksjon. Ventet noen måneder og prøvde igjen - samme resksjon.

Jeg har ikke turt å farge håret igjen (det er nå et halvt år siden sist). 

Har du prøvd noen andre merker? Vet du om det kun er Korres du reagerer på?

Jeg har prøvd Loreal etterpå uten å reagere. Veldig kjedelig at jeg ble så allergisk, for jeg prøver ellers å bruke så naturlige produkter som mulig.

Anonymkode: ca908...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mellomblondt hår, og skulle bare friske opp fargen litt - det ble helt mørkebrunt. :sinna: Ikke mer Korres på meg!

Anonymkode: 14520...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk igjen for alle tilbakemeldinger :) Et stort pluss at de ikke tester på dyr ja! AB over: Kan jeg spørre om hvilken av fargene du brukte?

Anonymkode: 3d70e...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk igjen for alle tilbakemeldinger :) Et stort pluss at de ikke tester på dyr ja! AB over: Kan jeg spørre om hvilken av fargene du brukte?

Anonymkode: 3d70e...f0c

Bare vær obs på at de f.eks har to farger som heter aske blondt, en helt lys og en for mellom blondt. Sjekk nummeret på fargen nøye og spør gjerne de i butikken :) veldig fornøyd med korres :) 

Anonymkode: 17262...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...