Jump to content
AnonymBruker

Klimasaken, igjen. omvend en tviler ;-)

Recommended Posts

jabx
På 5.1.2020 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Pga at det er den setningen som dukker opp i absolutt flest sammenhenger der dette diskuteres. Altså det allmenne hovedargumentet. Setningen er brukt hundrevis av ganger bare her inne.

Anonymkode: c36bc...e10

Det du skriver her er løgn. Det dukker slett ikke opp i flest sammenhenger. Det er uansett irrelevant. Forhold deg til det som diskuteres her, du.

Fortsetter under...

jabx
På 8.1.2020 den 13.01, slask skrev:

‘Average Temp Hasn’t Changed By One Degree’ Says Nobel Physicist
https://www.youtube.com/watch?v=zAlPfLxpHmc

Denne senile klovnen har ikke peiling på hva han snakker om.

AnonymBruker
2 minutter siden, jabx skrev:

Det du skriver her er løgn. Det dukker slett ikke opp i flest sammenhenger. Det er uansett irrelevant. Forhold deg til det som diskuteres her, du.

Uansett er vi doomed, se mitt siste innlegg.

Anonymkode: c36bc...e10

slask
15 hours ago, jabx said:

Denne senile klovnen har ikke peiling på hva han snakker om.

Ja, pytt, en nobelpris-vinner i fysikk er selvfølgelig en klovn.
Jeg stoler på deg, siden du høres så troverdig ut og argumenterer godt.

slask
15 hours ago, jabx said:

Ja, et representativt utvalg, og studien er bekreftet av flere andre uavhengige studier. Nå må du slutte å mase om dette og heller forholde deg til det jeg faktisk skrev om (jeg nevnte ikke 97% i det hele tatt):

Zimmerman fortsatte sedan med att utesluta och skära ned antalet klimatexperter till endast 79 st och av dessa var 97% eniga om att människans koldioxid ligger bakom klimatförändringarna.

Bland journalister ute i världen har dessa data tolkats till att 97% av världens klimatforskare eller att 10,257 ”klimatexperter” är eniga om att människan är orsaken till den globala klimatförändringen.

Fra Newsvoice-artikkel:

https://newsvoice.se/2015/12/97-klimatforskare-klimathotet-steyn/

Bløffen med det ekstremt oppblåste tallet på over 10.000 forskere er omtalt en rekke steder, fordi det er helt feil.
https://duckduckgo.com/?q=climate+email+to+10257+earth+scientists+3146+responded

Skulle du falle for fristelsen å "glemme" at du nå er forklart hvordan du selv sprer løgner, så kan vi godt hjelpe til å minne deg på dette en gang til. Jeg vet ikke om du er senil, men en klovn er du.

Geirfuglen
På 9.12.2019 den 10.12, AnonymBruker skrev:

Er ikke det saken deres da? få alle med dere samme hva? Og siden jeg da på en måte er med allerede birde det være enkelt for de som har satt seg enda mer inn i saken og motbevise påstandene i denne videon, for de virker meget solide på meg.

Anonymkode: 9ed4a...2f2

Det er ingen sak, like lite som at jorda er rund er en sak.

Annonse