Gå til innhold

Klimasaken, igjen. omvend en tviler ;-)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 5.1.2020 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Pga at det er den setningen som dukker opp i absolutt flest sammenhenger der dette diskuteres. Altså det allmenne hovedargumentet. Setningen er brukt hundrevis av ganger bare her inne.

Anonymkode: c36bc...e10

Det du skriver her er løgn. Det dukker slett ikke opp i flest sammenhenger. Det er uansett irrelevant. Forhold deg til det som diskuteres her, du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, jabx skrev:

Det du skriver her er løgn. Det dukker slett ikke opp i flest sammenhenger. Det er uansett irrelevant. Forhold deg til det som diskuteres her, du.

Uansett er vi doomed, se mitt siste innlegg.

Anonymkode: c36bc...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, jabx said:

Denne senile klovnen har ikke peiling på hva han snakker om.

Ja, pytt, en nobelpris-vinner i fysikk er selvfølgelig en klovn.
Jeg stoler på deg, siden du høres så troverdig ut og argumenterer godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, jabx said:

Ja, et representativt utvalg, og studien er bekreftet av flere andre uavhengige studier. Nå må du slutte å mase om dette og heller forholde deg til det jeg faktisk skrev om (jeg nevnte ikke 97% i det hele tatt):


Zimmerman fortsatte sedan med att utesluta och skära ned antalet klimatexperter till endast 79 st och av dessa var 97% eniga om att människans koldioxid ligger bakom klimatförändringarna.

Bland journalister ute i världen har dessa data tolkats till att 97% av världens klimatforskare eller att 10,257 ”klimatexperter” är eniga om att människan är orsaken till den globala klimatförändringen.

Fra Newsvoice-artikkel:

https://newsvoice.se/2015/12/97-klimatforskare-klimathotet-steyn/

Bløffen med det ekstremt oppblåste tallet på over 10.000 forskere er omtalt en rekke steder, fordi det er helt feil.
https://duckduckgo.com/?q=climate+email+to+10257+earth+scientists+3146+responded

Skulle du falle for fristelsen å "glemme" at du nå er forklart hvordan du selv sprer løgner, så kan vi godt hjelpe til å minne deg på dette en gang til. Jeg vet ikke om du er senil, men en klovn er du.


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
På 9.12.2019 den 10.12, AnonymBruker skrev:

Er ikke det saken deres da? få alle med dere samme hva? Og siden jeg da på en måte er med allerede birde det være enkelt for de som har satt seg enda mer inn i saken og motbevise påstandene i denne videon, for de virker meget solide på meg.

Anonymkode: 9ed4a...2f2

Det er ingen sak, like lite som at jorda er rund er en sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Husker det var mye varmere før og himmelen blå. Hvordan forklarer dere det? Jo jorda styrer klimaet selv

Anonymkode: 22364...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Husker det var mye varmere før og himmelen blå. Hvordan forklarer dere det? Jo jorda styrer klimaet selv

Anonymkode: 22364...c25

Men det skapes mye lokale endringer når himmelen teppelegges med partikler, nanopartikler.
Ingen vil innrømme at det foregår, men alle kan se det.
Sola er nesten alltid omgitt av glissent slør, bare sjekk selv. Dra hodet opp fra mobilen og følg med, minst 2 ganger om dagen.
Derfor virker sola svak, om den først er oppe og lyser bak det frem-manipulerte skylaget.

Den lille omtale av dette i media dreier som om å ta i bruk teknologien (geoengineering) for å dimme sola - angivelig for å hindre global oppvarming. Artikler om forskere som står klare til å ta dette i bruk er det eneste vi får av nyheter om saken. Det skjer 1-2 ganger i året ca.

Søk opp geoengineering på google, youtube og facebook.
Interessen for å få politikere i tale om dette er enorm, så hvorfor er det så forferdelig lite i media?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...