Gå til innhold

Skal jeg stripe håret eller ikke? (Bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hverken tatt striper eller farget håret mitt, men har hatt lyst maaange ganger. Nå vurderer jeg det virkelig, jeg har lyst å bli lysere! Eller balayage, sånn at der blir litt naturlig :) Mulig det er vinteren, men jeg føler meg som en grå mus 🐀

God idé eller skal jeg droppe det?

EDE0FFAF-E729-496E-A35D-D83BD6246919.jpeg

DFB02324-35EA-4917-BD2A-3525C02FA6D2.jpeg

Anonymkode: 6baae...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har fin farge på håret, men hvorfor ikke prøve allikevel. Alltid gøy med noen forandringer😊

Anonymkode: 3af3e...fbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊 Ingen god følelse å føle seg som en grå mus😉 Litt sommer i håret pleier å gjøre susen😉 Men når du er såpass mørk og litt lengde på håret, må du passe på at lysningen du bruker lysner nok🤔 (hvis du skal gjøre det selv da) Kjipt å få gul/oransje striper🙃 Hvis du har flere spørsmål må du bare spørre, jeg har akkurat startet et nytt konsept der jeg ønsker å hjelpe dem som farger håret hjemme selv, vet etter over 20 år i bransjen at mye kan gå galt med "butikkfarge" Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, by Bente skrev:

Hei😊 Ingen god følelse å føle seg som en grå mus😉 Litt sommer i håret pleier å gjøre susen😉 Men når du er såpass mørk og litt lengde på håret, må du passe på at lysningen du bruker lysner nok🤔 (hvis du skal gjøre det selv da) Kjipt å få gul/oransje striper🙃 Hvis du har flere spørsmål må du bare spørre, jeg har akkurat startet et nytt konsept der jeg ønsker å hjelpe dem som farger håret hjemme selv, vet etter over 20 år i bransjen at mye kan gå galt med "butikkfarge" Lykke til!

Jeg skal til frisør 😊👍

ts

Anonymkode: 6baae...69a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns du har fin farge som det er, og håret ditt ser veldig sunt og  blankt ut. Jeg syns ikke du skal farge det - men det er såklart hva du har lyst til som teller 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv det ut, da vel! Det er det som er så bra med hår - ingen endringer er permanente så det er bare å eksperimentere.

Anonymkode: 73599...264

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så usikker 🤯 Hvis jeg skal, så kommer jeg til å gå til frisør.

Ja, jeg har sunt og glansfullt hår, men det er så utroooolig kjedelig. Jeg får tenke litt til 😊

ts

Anonymkode: 6baae...69a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke du skal det. Du har fin farge på håret. Mørk og eksotisk ;) Akkurat slik jeg liker det! 

Anonymkode: deb1d...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis du skal ha fartsstriper😜

Nei, jeg syns du skal ha det som det er.

Anonymkode: 32375...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så usikker 🤯 Hvis jeg skal, så kommer jeg til å gå til frisør.

Ja, jeg har sunt og glansfullt hår, men det er så utroooolig kjedelig. Jeg får tenke litt til 😊

ts

Anonymkode: 6baae...69a

Ikke kjedelig. Bare fint. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt kler den smukke, som det sies. Føler du for litt forandring i den kalde årstiden, så kjør på.

Anonymkode: 4ac9a...7b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det. Du har fin farge! 

Når man først har begynt å stripe, så må man nesten fortsette siden ettervekst er ikke spesielt pent. 

Jeg skulle ønske jeg slapp å bruke 1600 * 4 i året på striper, men jeg har stygt kommunegrått hår og kan rett og slett ikke ha min ekte farge. Burde stripe det oftere, men det blir for dyrt. Så jeg må bare gå med stygg ettervekst i noen uker før hver striping. 

Anonymkode: c0695...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...