Gå til innhold

Finne navn på film


Piaaa

Anbefalte innlegg

Hello. Jeg leter etter 2 filmer, som jeg ikke husker navnet på. Har søkt overalt men finner de ikke. 

Film 1: Handler om en jente som dokumentere at hun får en slags sykdom som gjør at hun råttner. Jobber på sykehus eller noe lignende, hvor hun får tak i menneske deler som hun får en trang til å drikke/spise. Huden hennes blir værre for jo lenger tid det går. Bor sammen med en samboer. Mener å huske at hun tok livet sitt i slutten av filmen. 

Film 2: Handler om en slags krig/oppgjør. Filmen følger en jente, som møter på en mann, hvor disse to holder sammen igjennom filmen. De er blant annet på en butikk for å hente forsyninger, hvor jeg mener mannen dør i butikken. De prøver å komme seg over ett eller annet, om det muligens er en grense. Jenta blir skutt i slutten av filmen. Det er skikkelig oppgjør i byen hvor mange løper rundt å gjør faenskap. Det er også noe som kan minne om politi eller soldater som skyter mot de som prøver å komme seg ditt/over der de skal. Mulig jeg kanskje tar helt feil, men mener at mannen var gammel og mørkhudet. Jenta var ung og hvit. Håper noen kan hjelpe. Finner de ikke på nettet og har letet i flere dager nå 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke zombiefilmer. Film 1ha dler om en slags sykdom, bakterie men det er kun ho som har den. Ingne andre. Oppholder seg stort sett i leiligheten sin. Kan minne om contracted, men er ikke den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...