Gå til innhold

Jeg skjønner meg bare ikke på enkelte mennesker!🙄


Sirhelen

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du late som dere er bestevenner, gjøre alt sammen i 7 år, deretter bare fjerne personen som venn på sosiale medier og oppførse deg som en bitch mot de i virkeligheten for ingen grunn ut av det blå?

Endret av Sirhelen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke lett å si.

Jeg opplevde noe av det samme, dog i en tid før Facebook. Min tidligere bestevenninne bestemte seg plutselig for å ikke snakke med meg, selv om vi gikk i samme klasse (vgs). Jeg skjønte ingenting, og det var en veldig vond opplevelse. Vi hadde vært på kino uken før, og uken etter ville hun ikke lenger snakke til meg. Jeg vet mange andre reagerte på dette, og det er ingenting som skulle tilsi at jeg hadde gjort noe som kunne forårsake dette. Jeg fikk derimot indikasjoner i etterkant som viser at hun rett og slett kuttet meg ut fordi hun ville være en del av den populære gjengen, og jeg var ikke en av dem. Jeg ble mobbet, og det var tydeligvis noe hun ikke taklet. Hun ble selv en av mine verste mobbere, til tross for at jeg hjalp henne ut av mobbingen noen år før.

Jeg tenker at enkelte mennesker styres veldig av andre, de er umodne, tør ikke å stå opp for seg selv, svake kanskje i kombinasjon med dårligere moral/empati. 

Dette er en av få ting jeg har opplevd jeg aldri kommer til å tilgi. Det var et enormt svik, og jeg blir sint bare ved tanken. Jeg led i tre år på grunn av henne, og jeg var helt nedbrutt når vgs var ferdig. Heldigvis kom jeg meg gjennom det, men det var en tøff og vond tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei si det. Har opplevd det flere ganger dessverre. Det oppstår en konflikt med noen andre folk fordi de har satt ut falske rykter etc, også snur plutselig bestevenninnen din ryggen til deg og vil aldri snakke med deg resten av livet. Dere som hadde det så bra sammen og behandlet hverandre pent, var så like og glade i hverandre. Plutselig ble du bare luft gitt.

Anonymkode: 4f91b...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...