Gå til innhold

Jeg vurderer å ta min datter ut av barnehagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grunnen til det er fordi at det har begynt å jobbe to unge menn der. Jeg ønsker absolutt ikke at hun skal gå i en barnehage der det er to mannlige ansatte. Jeg lurer på om jeg skal ta det opp med barnehagen. 

Anonymkode: f67e6...e31

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til det er fordi at det har begynt å jobbe to unge menn der. Jeg ønsker absolutt ikke at hun skal gå i en barnehage der det er to mannlige ansatte. Jeg lurer på om jeg skal ta det opp med barnehagen. 

Anonymkode: f67e6...e31

Herregud! Du kan like gjerne holde henne hjemme til hun er 18. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun ikke har far, onkel, bestefedre osv (de fleste overgrep skjer i nære rellasjoner)

Anonymkode: 118a1...38a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får holde henne innenfor husets fire vegger til hun blir myndig.

Anonymkode: cf099...34e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får søke plass i den barnehagen der det jobber bare menn :) Hva er galt med menn i bhg?  Ungene elsker menn for de "herjer" på en annen måte en vi kvinner. Har jobbet med flere gutter/menn og det har aldri vært noe problem. Vi har vindu i døren til stellerom, men som oftest er det to som steller/skifter bleier. 

Anonymkode: 81be4...042

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår bhg har det siste året blitt tilsatt flere menn. Alle av de holder på med utdanning i faget. Både foreldre, barn og personal mener dette har løftet kvaliteten på bhg mange hakk.

Men bytt gjerne bhg, så kan noen som ønsker kjønnsbalanse overta plassen😊

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo helt klart at det er to av dem. Hadde det vært én, tre eller fire hadde det vært en annen sak. Lett nok å forstå det.

Anonymkode: 13d08...755

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo helt klart at det er to av dem. Hadde det vært én, tre eller fire hadde det vært en annen sak. Lett nok å forstå det.

Anonymkode: 13d08...755

Hva er forskjellen på 2menn, 1 mann og 3 menn?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CabinCruiser said:

Hva er forskjellen på 2menn, 1 mann og 3 menn?

Var nok bare tull.

Anonymkode: 7e6a5...62f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, vintage skrev:

Så var det helg igjen 😏

Dette kan være en reell problemstilling. Selv hadde jeg nølt med å la barna gå i barnehage, særlig før de kan snakke. Overgrep er veldig vanskelig å avdekke om barnet er for lite til å fortelle noe.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får holde henne innenfor husets fire vegger til hun blir myndig.

Anonymkode: cf099...34e

Ja, sammen med faren sin.........

Anonymkode: 25e2b...0e4

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som mange nevner så  skjer de fleste overgrep i nær familie. I sønnen min son bhg er det 3 menn damer også alle er like flinke og snille,men ser klart at mennene er favorittene til alle barna der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er du et tragisk troll, eller så er du en tragisk mor som ikke burde ha ansvar for å oppdra unger. 

Som andre sier, fleste overgrep skjer i nære relasjoner, skal du fjerne alle andre menn fra livet hennes og da? Og du, er faktisk veldig mange kvinner som bedriver overgrep, da må du fjerne de og fra livet hennes. Og du er vel enten kvinne eller mann, så du må jo fjerne deg selv og. Sperr henne inne på et rom med en luke til å gi mat og andre ting, men da er du jo strengt talt også en overgriper. 

Anonymkode: ed4a5...923

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen her som har bedre ting å finne på enn å skrive en masse trolletråder? 🙄

Anonymkode: 370fc...337

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør du ikke beskymre deg for. De er nok udannet, om ikke så har de ikke fått jobben før politiattest er sjekket så..

de fleste som jobber der vil jeg tro er fordi de liker barn, eller kanskje det minner dem om deres barndom som kanskje ikke var så bra. 

Endret av Sirhelen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...