Gå til innhold

Forsiktig på date, men god i senga?


Stine123

Anbefalte innlegg

Driver og dater en fyr. Han virker alltid interessert i å treffes selv om det stort sett har vært jeg som har foreslått å møtes hver gang. Han kan hinte til at han har lyst å treffes, men spør ikke direkte. Han tekster meg mye og spør hvordan dagen min har vært etc.

Han har ikke tatt initiativ til fysisk kontakt utenom klem. Så initiativet der står og på meg. Merker jeg blir litt utålmodig, lyst til at han skal være litt mer «på»

Merker interessen min daler litt. Trenger en som viser hva han vil ha. Så spm mitt er: noen som har truffet en forsiktig fyr som tar det veeldig rolig i starten, men som allikevel kan være rå når han først er blitt trygg? Orker ikke en Kjell-Simen på soverommet🙈

Og ja, vi er voksne begge to, med lange forhold bak oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Stine123 skrev:

Driver og dater en fyr. Han virker alltid interessert i å treffes selv om det stort sett har vært jeg som har foreslått å møtes hver gang. Han kan hinte til at han har lyst å treffes, men spør ikke direkte. Han tekster meg mye og spør hvordan dagen min har vært etc.

Han har ikke tatt initiativ til fysisk kontakt utenom klem. Så initiativet der står og på meg. Merker jeg blir litt utålmodig, lyst til at han skal være litt mer «på»

Merker interessen min daler litt. Trenger en som viser hva han vil ha. Så spm mitt er: noen som har truffet en forsiktig fyr som tar det veeldig rolig i starten, men som allikevel kan være rå når han først er blitt trygg? Orker ikke en Kjell-Simen på soverommet🙈

Og ja, vi er voksne begge to, med lange forhold bak oss.

Hvis han begynner å spørre så blir det oppfattet som mas og du mister interessen da også.

Ikke lett å bli klok på dere damer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Hvis han begynner å spørre så blir det oppfattet som mas og du mister interessen da også.

Ikke lett å bli klok på dere damer.

Ikke så lett å bli klok på dere menn heller, skal jeg si deg! Finnes en mellomting mellom mas og tafatthet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende han er litt redd for å bli avvist eller gjøre noe annet dumt. Du kan vel spørre han rett ut hvis du er usikker på ham da. Jeg synes det er søtt at ei dame kommer å sier fra hva hun synes om meg. 

Ei jeg hang litt med ga jeg en klem. Hun hadde forhåpninger om mere å sa i øret mitt at hun hadde pupper å sånn. Så tok hun hånda mi å la den på puppen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det kan hende han er litt redd for å bli avvist eller gjøre noe annet dumt. Du kan vel spørre han rett ut hvis du er usikker på ham da. Jeg synes det er søtt at ei dame kommer å sier fra hva hun synes om meg. 

Ei jeg hang litt med ga jeg en klem. Hun hadde forhåpninger om mere å sa i øret mitt at hun hadde pupper å sånn. Så tok hun hånda mi å la den på puppen. 

Du har nok rett i at han muligens er redd for avvisning. Men i og med at jeg spør om å treffes flere ganger så tenker jeg det er et solid hint om at jeg liker han. 
 

Haha, ja kanskje jeg må vær så direkte! Jeg kunne gjort det der, men i og med at han er så forsiktig så blir det til at jeg er redd for å skremme han vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stine123 skrev:

Du har nok rett i at han muligens er redd for avvisning. Men i og med at jeg spør om å treffes flere ganger så tenker jeg det er et solid hint om at jeg liker han. 
 

Haha, ja kanskje jeg må vær så direkte! Jeg kunne gjort det der, men i og med at han er så forsiktig så blir det til at jeg er redd for å skremme han vekk

Hold i rundt ham da. Ta å kysse litt på halsen, kinnet. Får du gehør der så kansje prøve litt mere forsiktig nuss på munnen. Kansje klemme litt på rumpa, men å klemme på overarmer er også en fin ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Hold i rundt ham da. Ta å kysse litt på halsen, kinnet. Får du gehør der så kansje prøve litt mere forsiktig nuss på munnen. Kansje klemme litt på rumpa, men å klemme på overarmer er også en fin ting. 

Ja. Er nok jeg som må sette inn støtet hvis det skal bli noe action her..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stine123 skrev:

Ja. Er nok jeg som må sette inn støtet hvis det skal bli noe action her..

Er jo ikke feil det. Ofte lar jeg damene styre jeg. Da går ting så mye bedre. Hadde han ikke vært interessert i deg ville jeg tro meldinger hadde uteblitt også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Er jo ikke feil det. Ofte lar jeg damene styre jeg. Da går ting så mye bedre. Hadde han ikke vært interessert i deg ville jeg tro meldinger hadde uteblitt også. 

Nei, er vel ikke usikker på at han liker meg. Men foretrekker i grunn at mannen tar styringa. Men det kan jo ikke han vite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stine123 skrev:

Nei, er vel ikke usikker på at han liker meg. Men foretrekker i grunn at mannen tar styringa. Men det kan jo ikke han vite..

Det er mange flotte damer som har latt drømmemannen fare fordi de foretrekker at mannen tar det første steget. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er mange flotte damer som har latt drømmemannen fare fordi de foretrekker at mannen tar det første steget. ;)

Det har du nok rett i😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg dating er nokså kleint, og er litt forsiktig før klærne er av. Har ingen blygsel når man først har kommet så langt.

Anonymkode: 7f292...71d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du liker at mannen skal ta initiativ så er han vel kanskje ikke helt din kopp te. Du kan jo prøve å hinte, eller ta initiativ selv,  men du får finne ut hva du føler funker for deg. Jeg også liker at mannen tar initiativ og velger da bort menn som ikke gjør det, eller om jeg bare ikke føler det de gjør.  

Anonymkode: 50d9b...5a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...