Gå til innhold

Føden og barsel Haugesund sykehus.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som jobber/har jobbet der? 
 

Jeg er blitt fortalt at det er utrolig dårlig miljø der. Ansatte snakker stygt om hverandre, fødende kvinner og andre. 
Stemmer dette? 

Kjente jeg mistet all respekt, ble skuffet. Men igjen jeg har kjent på det da jeg har vert innom, jeg misstrivdes der og var glad til da jeg fikk nr 2 og fikk familierom der de glemte meg ut og jeg fikk være i fred. 

erfaringer om Stord er bedre? 

Anonymkode: a2dd6...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velig positive erfaringer med poliklinikken hvertfall. 

Anonymkode: 44ebf...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fødte der under ferietider og følte meg godt tatt vare på. Skal ha nummer to der også. Fantastisk sjukehus og personale.

Anonymkode: e19d3...cb5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat født der, merka ikke noe til det, synes det virka som de hadde god stemning seg i mellom. Og jeg hadde knallfin erfaring under fødsel med flott jordmor, jordmorstudent og barnepleier. Trivdes ikke på barsel men jeg misliker sykehus og synes ikke noe om å ligge på 4mannsrom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har født både på stord og i haugesund. Stord har ELENDIG fødeavdeling, jeg lå 36 timer uten at de hjalp meg videre i fødselen, lå stort sett alene inne på føden, endte i haste ks. Jordmor i mitt andre svangerskap var sjokket og mente det burde vert klaget inn. Stord har bra barsel avdeling. 
 

Haugesund har fantastisk fødeavdeling, hadde jordmor inne hos meg hele fødselen og de fulgte godt opp hele veien. Men de har dårlig barsel og er preget av underbemanning. 
 

Hadde uten tvil valgt Haugesund igjen! 

Anonymkode: e1951...afa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det helt fint på Haugesund. Men underbemannet som over alt ellers.

Anonymkode: 52de0...28c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som jobber/har jobbet der? 
 

Jeg er blitt fortalt at det er utrolig dårlig miljø der. Ansatte snakker stygt om hverandre, fødende kvinner og andre. 
Stemmer dette? 

Kjente jeg mistet all respekt, ble skuffet. Men igjen jeg har kjent på det da jeg har vert innom, jeg misstrivdes der og var glad til da jeg fikk nr 2 og fikk familierom der de glemte meg ut og jeg fikk være i fred. 

erfaringer om Stord er bedre? 

Anonymkode: a2dd6...a9a

Har født der flere ganger. Hyggelige og hjelpsomme barnepleiere og jordmødre. Følte meg ivaretatt. Den ene gangen delte jeg rom med 5 andre eneste og fikk lite tilsyn pga at det var så travelt. Men det er jo forståelig at de må prioritere å hjelpe dem som trenger det mest

Anonymkode: 79f00...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ønsker epidural under fødselen kan du bare glemme det i Haugesund. De skylder på at du har kommet for langt i fødselsforløpet og at det ikke er tid til epidural når sannheten er at de som oftes ikke har anestesilege tilgjengelig.

Anonymkode: e3b5e...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært mye innom Haugesund på forskjellige avdelinger. Kun fødet en gang da, men veldig fornøyd med alle ansatte jeg har møtte de siste 15 årene. 

Har også flere venninner som jobber der. De har snakket om jobben sin, men kan ikke ta igjen at de har sagt noe som jeg har reagert på som går under uvanlig/spesielt.

Anonymkode: 08c6c...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har født to ganger i Haugesund, og en gang i Kristiansand. Aldri mer i Haugesund! Uengasjerte jordmødre som knapt var interessert i verken meg eller baby. Jeg merket virkelig forskjellen etter å ha født tredjemann i Kr.sand. Det var travelt der også, men de passet på både barnet og meg etter fødsel. Har ingen erfaring med barselavdelingen, bare pasienthotellet. Ikke spesielt bra det heller synes jeg.

Anonymkode: f0050...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...