Gå til innhold

Kona lyver om hvor hun er og møter en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter hjemme alene med barna ofte og må ta ansvaret for de hele tiden og når hun først er hjemme så enten sover hun eller sitter på telefonen så det er jeg som må rydde, lage mat og ta meg av barna hele tiden.

Jeg vet at hun er å møter en annen og lyver om dette.

Hva skal jeg gjøre føler meg helt knust og hjelpesløs og syns synd på barna fordi mor ikke prioriterer barna :(

Anonymkode: 39788...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet at hun er å møter en annen og lyver om dette.

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hun møter en annen, men velger likevel å bli i forholdet....litt spesielt🤔 Du vet vel at du er mer verdt enn det?

Anonymkode: 190e7...d90

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du skal gjøre? Du skal tuppe rumpa hennes på en spektakulær måte

Anonymkode: 4de69...7c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tanuki skrev:

Hvordan vet du det?

Fant det ut via meldinga på telefonen hennes

Anonymkode: 39788...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet hun møter en annen, men velger likevel å bli i forholdet....litt spesielt🤔 Du vet vel at du er mer verdt enn det?

Anonymkode: 190e7...d90

Ælske jo hu men ikke no nå mer og tenke mest på ungan, nå hu ikke gjør i det hele tatt

Anonymkode: 39788...146

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett at denne situasjonen hadde vært stikk motsatt her: En MANN som lyver, er utro, og driver med dritt, samtidig som KVINNEN hans sitter hjemme med alle barna deres. 

Da ville denne tråden garantert vært på 5 000 kommentarer nå. I steden for bare FEM stykker...  

Anonymkode: 853ac...669

Kan ha noe med at vi er på KVINNEguiden. Så et kvinnelig perspektiv er noe majoriteten kjenner seg igjen i og relaterer til.

Til TS: 

Har du pratet med henne om dette? Tatt opp problematikken?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bor dere fremdeles sammen? Det beste for både barna og deg er at du enten hiver henne ut og etablerer deg alene, eller drar med barna og etablerer deg alene. Du må selvfølgelig fortelle henne at du vet hva hun holder på med og er uinteressert å sitte hjemme som barnevakt mens hun soser rundt 😳

Anonymkode: 03e85...5b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Er det ditt hus/leilighet? I så fall kast henne ut. Er det hennes hus/leilighet så ta med deg barna å finn et annet sted å bo. Aldri godta utroskap. Vær en mann og ikke la kvinnfolket få gjøre som hun vil med deg og barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår problemet. Hun er mest trolig en person som vet å lyge, så det hjelper lite å konfrontere henne med utroskap. Å stikke av, så anmelder hun deg til Barnevernet og sier hun har like mye rett til å se barnet selv om hun ikke er til stede i barnets liv. Slike mennesker finnes, og de er vanskelig å forlate. De stikker deg når du prøver å komme deg videre i livet.

Anonymkode: b43fe...551

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har notert deg nr hans så sender du en melding der du ber han gi en beskjed til kona di.

Be henne stikke innom Europris og kjøpe med seg en koffert eller to. Hun har en del hun skal pakke før hun blir tuppa på dør.

Du må sette deg i respekt mann! Gi henne et seriøst tilbud om å finne seg et nytt bosted, og begynne å tenke på forhandling om samvær med barna. I mellomtiden blir du boende med barna til hun har fått kontakt med moder jord ! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sitter i en vanskelig situasjon. 
 

Du har to valg. 1 : du forlater henne 2: dere går i parterapi og prøve å fikse opp i problemene deres. 
 

Utroskap kan dukke opp pga man ikke får det man ønsker ut av forholdet. Seksuelt eller følelsesmessig. 
 

Jeg hadde villet satt meg skikkelig ned med henne å snakket om det. Spør henne: hvor lenge det har foregått? Hvorfor? Er hun forelsket? Elsker hun deg enda? Hva kan dere gjøre for å fikse opp i problemene deres? 
 

Utroskap er veldig sårende og man er storsinnet om man tilgir det. Man må virkelig spørre seg om det er verdt det. Tilliten blir skikkelig brutt og det kan ta lang tid før man klarer å tilgi det. 
 

Gi henne et ultimatum. Kutt fullstendig kontakt ellers så drar du fra henne. 
 

Viktig å tenke på barna oppi alt dette. Få henne til å forstå hva hun gjør mot familien sin. Dette er ikke riktig i det hele tatt. 
 

Føler med deg. Har vært gjennom den samme dritten. Jeg endte med å forlate han, men jeg ga det en sjanse først. For barna våre. Men han valgte å bedra meg igjen. Det var kroken på døra for oss. 

Anonymkode: 7d34c...061

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bidrar jo ikke på noen positiv måte i hverdagen din.. Jeg tror du vil få det mye bedre uten henne. Synes du skal gi henne beskjed om at hun kan flytte inn til typen for du er lei av å være tjeneren hennes. 

Anonymkode: b02ed...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg aldri tilgitt. 

Du elsker henne kanskje nå, men om en stund er du glad for at du forlot henne 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfronter henne med det. Ikke si at du har sett meldinger. Se om hun innrømmer eller benekter det. Om hun legger seg flat eller legger skylden på deg: "Du ser meg ikke". Jeg hadde ALDRI funnet meg i dette! Blir så forbanna på dine vegne 🤬

Anonymkode: aa4d3...056

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...