Gå til innhold

Mørk og lys avføring samtig, små biter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Var nettopp på do, og merket at jeg hadde mørk og lys avføring samtidig? Det lyse var mer vanlig farge enn lyst, tydelig kontrast. Det mørke var litt krøllete på en måte, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Luktet vondt. Hadde mye avføring før i dag også, nå også, vanlig størrelse kanskje, men litt løs, og mange små biter

 

Er dette noe jeg burde spørre lege om? Eller overtenker jeg? Skal dit uansett i morgen, men vet ikke om dette sier noe

Anonymkode: 05598...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte også å nevne at jeg har en del slim sammen med avføringen. Eller litt.

Ellers, er ung. Trener, spiser sunt... Går på ulike medisiner, fontex, tar tran og jerntilskudd

Anonymkode: 05598...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut dom du har vært forstoppet, men kommet i gang igjen. Mange som tror de har diaré, har fått løs mage etter en forstoppelse også. Kan gjerne blande seg mykt og hardt da.

først en propp av harde knoller, for så å etterfølges av løsere substanser. Hva man har spist, påvirker selvfølgelig også farge og konsistens.

Anonymkode: a24e3...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres ut dom du har vært forstoppet, men kommet i gang igjen. Mange som tror de har diaré, har fått løs mage etter en forstoppelse også. Kan gjerne blande seg mykt og hardt da.

først en propp av harde knoller, for så å etterfølges av løsere substanser. Hva man har spist, påvirker selvfølgelig også farge og konsistens.

Anonymkode: a24e3...306

Ikke vært forstoppet.. Bæsjer 1-4 ganger dagen.. Men ikke alltid hver dag

Anonymkode: 05598...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jerntilskudd gir typisk mørkere avføring, som gjerne er litt samlet. 

Anonymkode: b9822...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jerntilskudd gir typisk mørkere avføring, som gjerne er litt samlet. 

Anonymkode: b9822...c61

Vet, men har gått på tilskuddet i tre måneder, og dette var en nylig endring. Burde kanskje nevnt det

Anonymkode: 05598...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...