Jump to content
AnonymBruker

Hva slags liga er Gunnhild Stordalen i?

Recommended Posts

AnonymBruker

Synes hun ser ut som en mann, jeg. 

Anonymkode: 8b1c0...558

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes hun ser ut som en mann, jeg. 

Anonymkode: 8b1c0...558

Faktisk enig, hvis man ser nøye etter. Men hun er velstelt, og gjør max ut av det hun har, derfor er hun tiltrekkende utseendemessig.

Anonymkode: dc632...b5f

AnonymBruker

Skal jeg være så useriøs å kommentere utseende til Gunhild Stordalen..så må jeg si hun ser veldig mye bedre ut i dag enn hun gjorde når hun var yngre. Hun blir faktisk penere med årene. 

A17AA7CE-6CF0-4C57-9D0C-46F120727A4F.jpeg

52D73360-DA6C-401D-BB80-EEE6E5C25FBD.jpeg

Anonymkode: 569ac...226

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor har norske menn så dårlig selvtillit? Ikke rart det er lett for utenlandske menn å utkonkurrere norske menn. De kan skylde seg selv. Det hagler med ord som "nubbesjans", "aldri i havet", "nei" osv. bare fordi det er en kvinne litt høyere på den sosiale stigen enn dem selv.

Anonymkode: 5ed8b...7c7

Det handler ikke om selvtillit, men hvem man tror man passer sammen med. Jeg hadde hadde hatt null sjans på et kvinnelig IS-medlem, men det er jo ikke fordi jeg tror slike damer er fantastiske. Det er fordi man trolig må være radikal islamist for å ha et fungerende forhold med en slik dame. 

Gunnhild lever i en rikmannsboble jeg som mann med vanlig inntekt ikke kan relatere meg til. Når hun sier at hun skal reise med privatfly for å fortelle middelklassen at de har for høyt forbruk så tenker jeg at hun er helt fjern. Men det hun ønsker er en mann som roser henne og sier at hun har fortjent noen uker på familieyachten etter å ha fortalt så mange fra middelklassen at de må redusere forbruket  om kloden skal overleve. 

Anonymkode: e540a...6b0

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nå blir hun nok lei seg.

Anonymkode: 58bff...cf3

Trur du virkelig det var min intensjon?

Anonymkode: d0c9c...5a3

AnonymBruker

Jeg personlig synes dama er en skandale, et miljøsvin som skal fronte seg selv med en hjernedød organisasjon av gale klimaforkjempere. Al Gore lurte også mange for millioner med foredrag.

Det er ikke uvanlig å starte en bedrift/organisasjon for å ha noe å drive med i livet. Å finne på noe for å fronte seg selv.

Svaret på miljøgifter er ikke vanskelig det, men verden vil ikke gjøre noe med det pga all industri som slipper ut handler om kapitalisme.

Anonymkode: 5623b...e5e

Annonse

AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags liga ville dere plassert Gunnhild i? Nå som hun er singel. Er det overhodet realistisk for oss vanlige norske menn å prøve oss?

Anonymkode: e335e...72c

Ingen liga i det hele tatt

Anonymkode: 33c10...356

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gunhild kan leve i toppsjiktet uansett hvem hun blir sammen med. Hun fikk rundt 100 millioner i skilsmissen. I tillegg skal Stordalen fortsette å betale alle for utgiftene til EAT. 

Vet ikke hva Gunhild ser etter i en mann. At man har vært gift med Stordalen betyr jo ikke at det er kun slike menn hun faller for. 

Når det er sagt så vet jeg ikke om "vanlige menn" vil ha en som Gunhild. Hun gikk jo fra mannen sin fordi hun prioriterte karrieren sin over alt annet. Tror en slik dame er for spesielt interesserte. De fleste menn(og kvinner) ønsker jo en partner som investerer tid i dem. 

Anonymkode: e540a...6b0

Gikk Gunhild fra Petter? 

Anonymkode: eee44...979

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk Gunhild fra Petter? 

Anonymkode: eee44...979

Hun måtte først bli frisk, ville jo aldri klart seg uten Petter.

Uten han ville hun ikke vært noen ting.

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig synes dama er en skandale, et miljøsvin som skal fronte seg selv med en hjernedød organisasjon av gale klimaforkjempere. Al Gore lurte også mange for millioner med foredrag.

Det er ikke uvanlig å starte en bedrift/organisasjon for å ha noe å drive med i livet. Å finne på noe for å fronte seg selv.

Svaret på miljøgifter er ikke vanskelig det, men verden vil ikke gjøre noe med det pga all industri som slipper ut handler om kapitalisme.

Greit nok det, men du hadde neppe sagt nei til å ligge med henne om du fikk sjansen.

Anonymkode: 569e0...066

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok det, men du hadde neppe sagt nei til å ligge med henne om du fikk sjansen.

Anonymkode: 569e0...066

Jo.

AnonymBruker

Ingen god liga pga sin sykdom. Hadde skygget banen.

Anonymkode: 16bdc...a0b

I Grosny
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gunnhild Stordalen er en nydelig jente, men dersom hun treffer menn slik statistikken tilsier så har de færreste av oss nubbesjans. For ordens skyld; jenter dater helst oppover mtp status evt til nød en på samme "nivå" om man kan bruke et slikt ord. Det betyr egentlig at hennes utvalg er ganske begrenset i forhold til hva andre mer vanlige damer har. Om hun derimot hadde vært mann så hadde sjansen for "vanlige" jenter vært langt større.

Jeg skulle gjerne truffet henne for en prat, men min sosiale status er milevis unna hennes så jeg kan bare glemme noe mer. ;)

Anonymkode: d9e6f...25f

Det kan tenkes at du har noe annet å by på som har større verdi for henne enn sosial eller økonomisk status. God personlighet er f.eks ganske mye verdt. 

Annonse

Jon Are

Ikke noe vits. Hun vil ha en rik forsker innen noe klima tull. Slik at hun kan fortelle oss andre hva vi skal gjøre, mens hun selv flyver på 1. Klasse og har råd til all slags behandling.  

AnonymBruker
20 hours ago, AnonymBruker said:

Trur du virkelig det var min intensjon?

Anonymkode: d0c9c...5a3

Jeg skulle nok brukt dette. :ironi:

Anonymkode: 58bff...cf3

AnonymBruker

Smaken er som baken, mange ønsker en mer naturlig utgave.

Anonymkode: 88d90...b72