Jump to content
AnonymBruker

Hva slags liga er Gunnhild Stordalen i?

Recommended Posts

AnonymBruker

Hva slags liga ville dere plassert Gunnhild i? Nå som hun er singel. Er det overhodet realistisk for oss vanlige norske menn å prøve oss?

Anonymkode: e335e...72c

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, neppe spesielt realistisk. Gunhild Stordalen kommer ikke til å finne seg en gymlærer eller en bilmekaniker. Hun kommer til å finne seg en elitefyr, kanskje en topplege eller forsker innenfor EAT-nettverket, kanskje en ny milliardær som driver med noe klimagreier eller humanitære prosjekter. Noe i skjæringspunktet mellom rikdom og filantropi/veldedighet, er min gjetning - som gjør at hun kan fortsette å leve i det økonomiske toppsjiktet, samtidig som hun kan bygge en mer seriøs profil og "legacy" som EAT-innovatør.

Anonymkode: 503ac...4aa

AnonymBruker

En rik veganer

Anonymkode: 8af92...198

snoren

Hvis det er ekte kjærlighet kan hun sikkert bli sammen med en rørlegger.

AnonymBruker

Hva ville GS vært uten eksmannen? 

Mest sannsynlig bodd på Tåsen, gift med en advokat med kontor på tjuvholmen, 3 barn. 

Frem til hun ble syk, og skulle få offentlig hjelp. Livet sitt kan hun takke eksmannen sin for. 

Anonymkode: 121cf...273

AnonymBruker

Hvorfor skal dere prøve dere på nysingle som ser ut til å leve på lånt tid, i følge oppdateringer i mediene?

Hun er en helt vanlig kvinne som møtte en eik fyr, og de klaffet. Hverken mer eller mindre :) 

Anonymkode: 47278...0f7

Annonse

AnonymBruker

rik*

Anonymkode: 47278...0f7

AnonymBruker

En mann som shitposter på kg? Tvilsomt at det fenger kvalitetskvinner

Anonymkode: f1a2e...f17

AnonymBruker

VIl ikke si hun er i en liga. Trofèkone og hjernevasket som tror Norge kan redde verden og klimakrisen

Anonymkode: db596...c65

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Noe i skjæringspunktet mellom rikdom og filantropi/veldedighet, er min gjetning - som gjør at hun kan fortsette å leve i det økonomiske toppsjiktet, samtidig som hun kan bygge en mer seriøs profil og "legacy" som EAT-innovatør.

Gunhild kan leve i toppsjiktet uansett hvem hun blir sammen med. Hun fikk rundt 100 millioner i skilsmissen. I tillegg skal Stordalen fortsette å betale alle for utgiftene til EAT. 

Vet ikke hva Gunhild ser etter i en mann. At man har vært gift med Stordalen betyr jo ikke at det er kun slike menn hun faller for. 

Når det er sagt så vet jeg ikke om "vanlige menn" vil ha en som Gunhild. Hun gikk jo fra mannen sin fordi hun prioriterte karrieren sin over alt annet. Tror en slik dame er for spesielt interesserte. De fleste menn(og kvinner) ønsker jo en partner som investerer tid i dem. 

Anonymkode: e540a...6b0

AnonymBruker

Tror du hun liker å ligge på sofaen og se serier på Netflix? Hvis ikke så er hun ikke drømmedama mi. 

Anonymkode: e9b44...5cb

Jr.Garcon
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags liga ville dere plassert Gunnhild i? Nå som hun er singel. Er det overhodet realistisk for oss vanlige norske menn å prøve oss?

Jeg ville overhodet ikke datet hun 😅

AnonymBruker
22 minutter siden, snoren skrev:

En rørlegger hadde ikke vært bra nok for Gunhild selv lenge før hun møtte Petter og bodde i Kongsberg. Den jenta har hatt høyere mål satt fra hun var liten tror jeg.

Anonymkode: dc32f...6af

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gunhild kan leve i toppsjiktet uansett hvem hun blir sammen med. Hun fikk rundt 100 millioner i skilsmissen. I tillegg skal Stordalen fortsette å betale alle for utgiftene til EAT. 

Vet ikke hva Gunhild ser etter i en mann. At man har vært gift med Stordalen betyr jo ikke at det er kun slike menn hun faller for. 

Når det er sagt så vet jeg ikke om "vanlige menn" vil ha en som Gunhild. Hun gikk jo fra mannen sin fordi hun prioriterte karrieren sin over alt annet. Tror en slik dame er for spesielt interesserte. De fleste menn(og kvinner) ønsker jo en partner som investerer tid i dem. 

Anonymkode: e540a...6b0

100 millioner i en engangssum er ikke nødvendigvis så mye, om man er vant med et personlig forbruk på f.eks. 10 millioner hvert år (som Stordalen-paret nok er). Det er ulike nivåer av rikdom. 100 mill er mye for oss vanlige folk, men om man er vant til å reise med privatfly spontant når man vil, dra på luksus-retreat i Stillehavet, kjøpe en helt ny garderobe av designklær uten å noen gang sjekke kontoen, er det ikke nok. En del forsvinner også i skatt, vil jeg tro.

Det økonomiske toppsjiktet handler dessuten ikke bare om selve pengene, men om et miljø, en overklasse som er veldig selektiv på hvem de slipper inn. Det handler om hvilke fester man blir invitert på, hvem man har som venner, særlig internasjonalt. Med Stordalen-formuen i ryggen har hun kunnet omgås fiffen av finansfolk og celebriteter i New York, kongelige, Bill Clinton og gjengen. Man drikker champagne med verdens absolutt mektigste. Da er det også sånne type folk man fascineres og tiltrekkes av.

Jeg kan så klart ta feil om hvem hun velger. Men jeg gjetter på at hun velger en mann med penger og/eller innflytelse.

Nimbus2000
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det økonomiske toppsjiktet handler dessuten ikke bare om selve pengene, men om et miljø, en overklasse som er veldig selektiv på hvem de slipper inn. Det handler om hvilke fester man blir invitert på, hvem man har som venner, særlig internasjonalt. Med Stordalen-formuen i ryggen har hun kunnet omgås fiffen av finansfolk og celebriteter i New York, kongelige, Bill Clinton og gjengen. Man drikker champagne med verdens absolutt mektigste. Da er det også sånne type folk man fascineres og tiltrekkes av.

Jeg kan så klart ta feil om hvem hun velger. Men jeg gjetter på at hun velger en mann med penger og/eller innflytelse.

Petter Stordalen har jo sagt han skal fortsette å finansiere Gunhilds privatflyreiser og champagnetreff med verdenseliten. Det er jo EAT-prosjektet han sa han ville fortsette å finansiere. 

Så Gunhild får nok holde på med dette i en god stund til på Petters regning. 

Edit: Når det er sagt. Vet ikke om jeg hadde ønsket en kjæreste som levde luksusliv på eksens regning. Tror jeg hadde blitt sjalu. 

Edited by Nimbus2000

Ullvott

Tror ikke yrke/profesjon i seg selv er det viktigste, men at vedkommende har betydelig makt og innflytelse, eller nok penger til å kunne kjøpe det. Vi snakker altså en helt annen liga, eller forresten: en helt annen idrettsgren rett og slett, enn gjennomsnittspersonen. 

Når det er sagt: jeg ser ingen grunn til å rakke ned på henne og hennes meritter. Hun er sylskarp, drivende dyktig og målrettet. 

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hundremillioner liga - da ikke realistiske for de som er ikke mannemodeller.

Anonymkode: 05158...4b6

DHG
1 time siden, snoren skrev:

Hahahahahha. 

Yeah right. 

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er utdannet lege og har en doktorgrad patologi og ortopedi, hun vil nok finne en annen akademiker av et eller annet slag :

https://studenttorget.no/index.php?show=4839&expand=3797,4662,4839&artikkelid=10742

Anonymkode: 9caeb...c76

Kan jeg ikke tenke meg. Hun har aldri praktisert som lege utover det hun måtte, for å bli lege og få doktorgraden. Som hun riktignok utførte på Rikshospitalet og sto fast med mangemillionersbilen på handikap plassen.

Anonymkode: 88d90...b72