Gå til innhold

Han ble sur midt i akten og ba meg gå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 😊 

Jeg og samboeren har vært sammen i flere år og har et barn sammen fra før. Jeg er i tillegg gravid nå med nr to og sliter i den forbindelse med svangerskapskvalme. På grunn av kvalme så har sex vært litt vanskeligere for meg i det siste i og med at jeg blir mer kvalm av aktivitet, men til tross for det så har vi klart å ha sex flere ganger i uken likevel. Jeg har prøvd å anstrenge meg, for jeg har jo lyst selv om jeg er kvalm. Det har ikke vært noe i veien med hans lyst. 

I dag morges hadde vi begge fri og sov litt frempå etter at minstemann var levert i barnehagen. Når vi våkner tar han initiativ til morgensex (det skjer ytterst sjeldent fordi han egentlig ikke er noe fan av morgensex). Vi begynner å ha et kort forspill før han prøver å presse inn. Så spør jeg om han kan ta på kondom for å forhindre hpv smitte nå mens jeg er gravid og har nedsatt immunforsvar (ikke relevant for saken). Det gjør han etterhvert. Så etter noen minutter med sex stopper han plutselig opp og sier at han ikke klarer å komme med kondom på.  Han synes det er vanskelig å komme om morgenen fra før og med kondom så kjenner han nå for lite. Han tror den er tatt på feil, så han prøver å ta på en ny. Den spretter av og det ender med at han sier at han bare kan onanere hvis vi ikke kan ha sex uten kondom. Jeg går da med på sex uten kondom (egentlig ikke så farlig), men ønsker at han skal komme utenfor i og med at det ofte blir mye søl og det drypper i trusa i timesvis etterpå. Han reagerer litt på det, men går med på det. Så har vi sex videre en liten stund før han plutselig begynner å leite etter bokseren sin som han skal komme i. Når han finner bokseren trekker han seg bare ut og sier at det ikke er vits hvis han ikke kan få komme inni. Han sier jeg aldri før har bedt han komme utenfor uten særlig «grunn». Han virker sur/fornærmet. Jeg blir paff og sier at det vel ikke alltid er nødvendig å komme inni? Det er vel bedre å ha sex og komme utenfor enn å bare onanere? Han blir sur og ber meg forlate soverommet slik at han heller kan onanere. Jeg kler meg og går ut.

 

Etter denne episoden har han nesten ikke pratet med meg. Han er pottesur?! Jeg mener det er han som har vært frekk og han som avviste meg bare fordi jeg ikke ville han skulle komme inni meg i dag? Og attpåtil sier han at jeg skal gå ut fordi han skal onanere? Hva med min orgasme da??

Seriøst.. Det kan da umulig være normalt? Hvorfor er han så sur? 

Anonymkode: f94eb...c47

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var nok kåt og ble irritert da det ble så mange hindringer i å få den orgasmen som han hadde sett for seg. Jeg synes han oppfører seg barnslig! 

Anonymkode: 78c9f...65e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner'n godt jeg. Jeg liker heller ikke kondom og jeg vil heller at han skal komme inni meg enn utenfor. Er jo mye bedre. 

Du høres ut som ei vanskelig grinete kjerringa. 

Anonymkode: 4c37f...6b8

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå hans tankegang der og da, men ikke at han skal være sur. Det er faktisk ikke behagelig å gå å dryppe sæd hele dagen etterpå, og det syns jeg mange mannfolk kan tenke litt på. Jeg hadde nok bare prøvd å snakke me han om andre ting ila dagen, og hvis han viste tegn på å være sur lenge så hadde jeg tatt det opp med han. Blir bare barnslig, og jeg hadde selv blitt rimelig irretere. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker saken hadde blitt en annen hvis han hadde fått beskjed om alt dette når forspillet begynte. Skjønner godt at konsentrasjonen og gleden forsvant litt når han får nye "kjøreregler" underveis, når han ikke er vant til disse "reglene". Når han i tillegg ville ha morgensex når han egentlig ikke bruker å ville ha det, betyr det vel at han var veldig kåt, og at du ødela stemninga underveis. 

For all del, mener ikke at du skulle gå med på alt du ikke ville, men skjønner at han ble frustrert og tenkte at det var like greit å gjøre seg ferdig selv, uten mer "innblanding" om hvordan han skulle gjøre det. Jeg hadde nok også blitt frustrert over å få sånne beskjeder, og jeg er dame.. 

Anonymkode: c3c02...30a

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, -LykkeLiten- skrev:

Jeg kan forstå hans tankegang der og da, men ikke at han skal være sur. Det er faktisk ikke behagelig å gå å dryppe sæd hele dagen etterpå, og det syns jeg mange mannfolk kan tenke litt på. Jeg hadde nok bare prøvd å snakke me han om andre ting ila dagen, og hvis han viste tegn på å være sur lenge så hadde jeg tatt det opp med han. Blir bare barnslig, og jeg hadde selv blitt rimelig irretere. 

Men kjære folk - sleng i et truseinnlegg så er da ikke dette noe problem!

 

Jeg kan skjønne fyren - det var mye moodkillere her, altså.

Anonymkode: 05212...73b

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes reaksjonen hans var drøy uansett om jeg forstår hvorfor han ble irritert. På en side følte han vel at du kom med «mange regler» som jeg ikke vet om dere gjorde før. Kan jeg spørre... før du ble gravid, lot du han alltid ha sex uten kondom og komme inni deg? For om dere gjorde det, og kanskje var mer spontan på det, blir det uvant for han å plutselig måtte ha kondom og komme utenfor. Han ble sikkert stressa av det og følte seg avvist/at det bare var pliktsex for din del. Tenker kanskje dere skulle snakket om å bruke kondom eller å hoppe av i svingen avhengig av hva som funker for dere på forhånd. Evt la han komme på deg (om dere liker det) enn at han heller skal dra fram undertøyet  

Men han kunne gått på toalettet og fortsettet der eller så kunne dere snakket om det osv. At han ba deg gå ut for å komme (og ikke la deg komme) var ufint. 

Anonymkode: 506a2...7eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår også han ganske godt. Virket som at det ble mye om og men. 

Anonymkode: 2a4ac...a0b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns han holdt ut lenge jeg. Herregud hadde det vært jeg som skulle hatt sex med deg så hadde jeg gått for lenge siden. Ikke gått som i gått fra deg og tatt ut skilsmisse, men gått, ut fra huset og fått litt tid for meg selv. Snakk om mood-killer. Enten vil du ha sex eller så vil du ikke. 

For han så vil det der føles som pliktsex og en avvisning uten like. Skjønner mannen din godt, og jeg er kvinne.

Anonymkode: be2b3...26a

Enig. Herregud, så usexy! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper han blei både flau og skuffa, forresten, og at det er derfor han reagerer sånn. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære folk - sleng i et truseinnlegg så er da ikke dette noe problem!

 

Jeg kan skjønne fyren - det var mye moodkillere her, altså.

Anonymkode: 05212...73b

Man kjenner både følelsen av at sæden renner og lukten selv om man har truseinnlegg på. Jeg forstår ikke hvorfor vi må gå rundt med dette en hel dag etterpå kun fordi han ikke kan trekke seg ut en gang? Kunne selvsagt ha snakket om alt dette før akten, for det kan bli litt mange moodkills å komme me når man er i gang. Men, at han skal være langsur er bare barnslig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rimelig frekt og lite omtenksomt, men jeg skjønner han også litt. Jeg skjønner at du har ekstra krav og behov (selv om jeg ikke skjønner hvorfor du krever kondom når dere er gift og du er gravid), men det virker ikke som du klarte å få frem hva du trenger, men at du fremdeles har lyst, på en god måte. 

Hos oss kommer han kanskje oftere utenfor enn inni, men utenfor vil bare noen ganger si inni papir eller lignende. Stort sett er det ut over min mage/bryst/rygg/rompe eller i min munn. Dette kan jo kanskje være alternativer for dere som han vil like bedre enn at du avviser han klimaks? (Jeg er heller ikke fan av å gå å dryppe sperm en dag, selv med truseinnlegg som bare føles som ekstra forsøpling)

Anonymkode: 4f0cb...c95

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, -LykkeLiten- skrev:

Man kjenner både følelsen av at sæden renner og lukten selv om man har truseinnlegg på. Jeg forstår ikke hvorfor vi må gå rundt med dette en hel dag etterpå kun fordi han ikke kan trekke seg ut en gang? Kunne selvsagt ha snakket om alt dette før akten, for det kan bli litt mange moodkills å komme me når man er i gang. Men, at han skal være langsur er bare barnslig. 

Man går på toalettet etter akten, lar det meste renne ut der, tørker godt, og lar innlegget ta resten. Blir det igjen mengder med sæd etter denne rutinen, som renner hele resten av dagen må jeg si han leverer mye 😄

Han kommer seg nok, men la han være nå, og så tar dere samtalen om hvordan du vil ha det utenom sexen. 

Anonymkode: 05212...73b

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...