Gå til innhold

Kvinne og tre barn hentet opp av sjøen i Tromsø


Herix

Anbefalte innlegg

På 14.12.2019 den 13.47, Pipaluk skrev:

Hun tok vel prøven for å slippe å bli etterlyst tenker jeg.  Om ingen fatter noe mistanke  er det lettere å gjennomføre planen

Hun tok vel prøven i håp om å stå, vil jeg tro, men så gjorde hun trolig ikke det og hun visste hva det betød for seg og trolig for barna. Folk gjør drastiske ting for å unnslipoe noe de ser på som enda verre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer vi til å få vite noe mer i denne saken? Jeg syns denne saken er så grusom og tenker så mye på barna, moren og faren :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2020 den 12.52, Bertine skrev:

Kommer vi til å få vite noe mer i denne saken? Jeg syns denne saken er så grusom og tenker så mye på barna, moren og faren :(

Det virker nesten ikke sånn.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren
På 20.1.2020 den 12.52, Bertine skrev:

Kommer vi til å få vite noe mer i denne saken? Jeg syns denne saken er så grusom og tenker så mye på barna, moren og faren :(

12 timer siden, Jolanda skrev:

Det virker nesten ikke sånn.. 

Joda, det kommer nok med tiden. Det handler om at etterforskningsarbeidet ikke er helt klart enda. Sannsynligheten for at vi får vite om saken er henlagt eller ikke er nok stor, men det tar tid i en så stor og kompleks sak - og etterforskerne har valgt å ikke sette et tidsperspektiv (ref artikkelen i Dagbladet). Det er jo bare 7 uker siden hendelsen skjedde. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.1.2020 den 7.44, Vinglass skrev:

Overlevde den yngste jenta ? Håper virkelig det. Tenkt masse på denne saken ♥️

Vi hadde nok hørt det om hun var død. Hun ble vel flyttet tilbake til sitt lokalsykehus da hun var på bedringens vei. 
 

Håper hun ikke har fått varige skader

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper faren og datteren kan få et greit liv, tross alt. Det virker som de har mange rundt seg som vil bidra med at de skal få det greit. Utrolig trist denne saken :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 22.4.2020 den 21.18, MalloryK skrev:

Er saken avsluttet?

Lurer på det samme. Hvordan går det med yngste..? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje dumt spørsmål for jeg vet ikke hvordan det hele fungerer, men går det an å spørre avisene om en oppdatering, mon tro?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2020 den 18.50, PaperFlower skrev:

Kanskje dumt spørsmål for jeg vet ikke hvordan det hele fungerer, men går det an å spørre avisene om en oppdatering, mon tro?

Jeg tenker at familien prøver å komme seg videre og ikke ønsker mer trykk fra pressen nå. Dersom det siste barnet hadde dødd av skadene hadde dette blir skrevet om. De siste vi hørte var vel at hun ble overflyttet til sitt lokalsykehus. (Som igjen tyder på at hun mest sansynlig var på bedringens vei)

Barnas mor døde jo - så da er det igrunn ikke mye å gå i retten med heller. Det er nok ikke annet å gjøre for de involverte enn å prøve å komme seg videre. 

Og vi kan vel ikke gjøre annet enn å håpe at far kommer seg igjennom det og at jentungen slapp ifra det uten hjerneskader og varige mèn. Hun er heldigvis for liten til å huske hva som har skjedd når hun blir større. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gasellen skrev:

Jeg tenker at familien prøver å komme seg videre og ikke ønsker mer trykk fra pressen nå. Dersom det siste barnet hadde dødd av skadene hadde dette blir skrevet om. De siste vi hørte var vel at hun ble overflyttet til sitt lokalsykehus. (Som igjen tyder på at hun mest sansynlig var på bedringens vei)

Barnas mor døde jo - så da er det igrunn ikke mye å gå i retten med heller. Det er nok ikke annet å gjøre for de involverte enn å prøve å komme seg videre. 

Og vi kan vel ikke gjøre annet enn å håpe at far kommer seg igjennom det og at jentungen slapp ifra det uten hjerneskader og varige mèn. Hun er heldigvis for liten til å huske hva som har skjedd når hun blir større. 

Ved førspråklige traumer husker kroppen, dessverre. Dette gjør traumet mye vanskeligere å behandle da samtaleterapi ikke vil ha ønsket effekt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det helt utelukket at det er pga oppførsel fra far at dette har skjedd ? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
2 timer siden, Lillfrid skrev:

Får vi vite hva som egentlig skjedde? 💔

Mest sannsynlig ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/vasset-ut-i-det-iskalde-vannet-og-fikk-oye-pa-ei-lita-hand_-_-jeg-ropte-alt-jeg-klarte_-funn_-1.15131631

 

Først fant han én livløs unge, som han bar i land. Så vasset han ut i det iskalde vannet igjen. Da traff lyset fra lommelykta en voksen kvinne i lag med et lite spedbarn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...