Gå til innhold

.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sett den flere ganger og syns så synd på Malte. Han blir så dårlig behandla på skolen  så jeg kjenner meg sånn igjen der ...minner meg om skoletida:( men er en bra kalender.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jessicbj skrev (På 3.12.2019 den 1.35):

Jeg har sett den flere ganger og syns så synd på Malte. Han blir så dårlig behandla på skolen  så jeg kjenner meg sånn igjen der ...minner meg om skoletida:( men er en bra kalender.

 

Enig! 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pagten*

Anonymkode: e0795...2f5

Pakten på norsk 😜

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gorilla skrev:

Pakten på norsk 😜

😜😜 jeg snakke ikke norsk

Anonymkode: e0795...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte mange likte den godt, men synes ærlig talt det var en mørk og kjip julekalender. Ikke mye julekos gitt, og null humor som kunne myket opp de til dels nokså alvorlige temaene (sterk mobbing).

Nei, da likte jeg f.eks Snøfall og Tinkas jul langt bedre, som har en balanse mellom gode tema, spennende historie/fantasy og juleglede. 

Anonymkode: 6e240...25a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Pakten! Nettopp fordi den er litt mørk og anderledes.. Skal sies at jeg elsker Snøfall også, så i år sitter jeg pal foran tv'en selv når det ikke er unger i hus.. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den for mange år siden, og på nytt igjen et par år senere. Det irriterer meg fortsatt, etter så mange år, at læreren har på seg nøyaktig samme klær i hver eneste episode!!! Den ekle grønne cardiganen og den der fletta over skulderen. Jeg takler heller ikke mora til Malte, og jeg synes ikke hun passa til den dialekten hun har fått. Har fortsatt et ambivalent forhold til nordnorsk den dag i dag, og noe grunner i den dama der. Ellers liker jeg serien godt, er faktisk en av mine favoritt-julekalendere! Tror ikke jeg orker å se den i år, iom at jeg husker omtrent alt sammen. 

Anonymkode: 0c155...54a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...