Gå til innhold

Brudekjole i sølv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så! Vi skal ha vinterbryllup, og fargene våre er hvitt, sølv og mosegrønn. Jeg har valgt denne kjolen i sølv. Dette er dessverre det eneste bildet jeg har av den på mobilen, som jeg følte meg komfortabel med å legge ut på nettet, og den er nå i salongen frem til aller siste prøvetime.

Vel, jeg viste bilder av den til mine tre nærmeste venninner i dag, og en av de hadde en så sterk, negativ reaksjon på den, at jeg ble helt satt ut. Nå tviler jeg noe så innmari. Hun mener dette ikke er en brudekjole, og minte henne mer om »en kjole en 15-åring hadde brukt på et juleball». De andre sa ingenting, og da begynte jo hjerne min å spinne konspirasjonsteorier om at de egentlig var enige. 
 

Moren min og jeg er de eneste som har sett den før nå, og vi gråt da jeg prøvde den. Kan vi ta så feil?
 

E33C3DD1-C5CF-4A3B-8E2A-FA3D6B0B5B92.thumb.jpeg.ce32fdd2c72ed60521083c908f1646ee.jpeg

Anonymkode: 50fed...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den der var dessverre virlelig ikke fin. Den ser billig ut.

Anonymkode: 4cee8...3e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er dette en ballkjole, og ikke en brudekjole.

MEN det er ikke jeg som skal bruke den, og hva jeg mener er likegyldig. Hvis dette er kjolen for deg så er den det uavhengig av hva alle andre sier. 

Anonymkode: 814cc...a07

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var nydelig! Om den er brudeaktig, kommer jo an på resten av stylingen! Gå for sølv!👌🏻😁

Anonymkode: c21b7...cb4

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den der var dessverre virlelig ikke fin. Den ser billig ut.

Anonymkode: 4cee8...3e8

Den var nok ikke billig. Krystallene er Swarovski, som er sydd på for hånd gjennom hele skjørtet.

Anonymkode: 50fed...44b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er dette en ballkjole, og ikke en brudekjole.

MEN det er ikke jeg som skal bruke den, og hva jeg mener er likegyldig. Hvis dette er kjolen for deg så er den det uavhengig av hva alle andre sier. 

Anonymkode: 814cc...a07

Den kan kanskje se litt ut som en ballkjole, ja. Men det er en brudekjole, og jeg tenker kanskje den ukonvensjonelle fargen og stoffet er grunnen til at noen ikke får brudefølelsen?

Anonymkode: 50fed...44b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kan kanskje se litt ut som en ballkjole, ja. Men det er en brudekjole, og jeg tenker kanskje den ukonvensjonelle fargen og stoffet er grunnen til at noen ikke får brudefølelsen?

Anonymkode: 50fed...44b

Det kan nok hende. 

Som sagt: hvis du føler deg vel i den og hvis du syns at det er din kjole, så er det din kjole.

Rett og slett. Ikke la andres meninger hindre deg i å bruke brudekjolen du liker 😊

Anonymkode: 814cc...a07

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt og holdent ditt valg! 

Jeg brukte en lys selskapskjole, fordi jeg ikke var konfortabel i noen av de store fancye brudekjolen. 

Du og din mor gråt da du valgte denne? Da er det din brudekjole! Jeg syntes den var enkel og fin, men hvis den har masse krystaller er den nok enda mer nydelig i virkeligheten 🤩 Må jo passe perfekt til et vinterbryllup! 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig brudekjole, du blir en flott brud!  Ikke bry deg om dem som ser for seg digre bløtkakekjoler i hvitt som eneste alternativ når man gifter seg. 

Tro du meg, når du ser tilbake på bryllupsdagen din så vil du være overlykkelig fordi du fulgte din drøm og ikke endte opp som en brud som ligner tusenvis av andre. 

Jeg hadde selv en brudekjole som skilte seg ut fra trenden da vi giftet oss, og jeg har fått utallige komplimenter i ettertid (og også på bryllupsdagen) fordi kjolen min var nydelig og skilte seg ut. 

Anonymkode: 85b56...ffe

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der ut som en ballkjole fra nelly.com. Men hva du som brud synes og følger er den rette kjolen er det som er viktigst.

Anonymkode: 1fd86...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns den var nydelig! Om den er brudeaktig, kommer jo an på resten av stylingen! Gå for sølv!👌🏻😁

Anonymkode: c21b7...cb4

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal du pimpe den på noen måte? 

Anonymkode: 2c306...edd

Jeg skal ha et krystallsmykke i art deco-stil, som ligger som en «båthals» fremme, for så å ligge nedover ryggen. Kjolen viser en god del rygg.

 Jeg skal ha matchende sko, og brudebuketten blir vintergrønn. Jeg skal ha art deco-diamantøredobber, og håret blir satt opp i en løs frisyre i nakken, med løse hår.

Siden vi skal ha bryllupet en plass det er garantert snø, så skal jeg ha en hvit vinterkåpe jeg arvet fra bestemoren min utenpå.

Anonymkode: 50fed...44b

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg skal ha et krystallsmykke i art deco-stil, som ligger som en «båthals» fremme, for så å ligge nedover ryggen. Kjolen viser en god del rygg.

 Jeg skal ha matchende sko, og brudebuketten blir vintergrønn. Jeg skal ha art deco-diamantøredobber, og håret blir satt opp i en løs frisyre i nakken, med løse hår.

Siden vi skal ha bryllupet en plass det er garantert snø, så skal jeg ha en hvit vinterkåpe jeg arvet fra bestemoren min utenpå.

Anonymkode: 50fed...44b

Herregud, det høres helt nydelig ut! 🤩

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Teyla skrev:

Det er jo helt og holdent ditt valg! 

Jeg brukte en lys selskapskjole, fordi jeg ikke var konfortabel i noen av de store fancye brudekjolen. 

Du og din mor gråt da du valgte denne? Da er det din brudekjole! Jeg syntes den var enkel og fin, men hvis den har masse krystaller er den nok enda mer nydelig i virkeligheten 🤩 Må jo passe perfekt til et vinterbryllup! 

Om vi gråt?! Det ble nesten latterlig..!😂

Vi skal ha bryllupet i nord, og der blir det jo så fort mørkt, så jeg så for meg at kjolen ble som snø som glitret i måneskinn. Men når noen er så brutale i ordvalg om kjoledrømmen din, så blir man jo litt usikker.

Anonymkode: 50fed...44b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nydelig brudekjole, du blir en flott brud!  Ikke bry deg om dem som ser for seg digre bløtkakekjoler i hvitt som eneste alternativ når man gifter seg. 

Tro du meg, når du ser tilbake på bryllupsdagen din så vil du være overlykkelig fordi du fulgte din drøm og ikke endte opp som en brud som ligner tusenvis av andre. 

Jeg hadde selv en brudekjole som skilte seg ut fra trenden da vi giftet oss, og jeg har fått utallige komplimenter i ettertid (og også på bryllupsdagen) fordi kjolen min var nydelig og skilte seg ut. 

Anonymkode: 85b56...ffe

Jeg har nok aldri vært bløtkake-typen, nei. Og jeg følte meg 100% sikker på kjolevalget, men når man får den grimasen, etterfulgt av nesten en skjennepreken, så stolte jeg ikke lengre på valget.

Anonymkode: 50fed...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drit i smaken til venninnene dine,det er din smak og din brudekjole. Kjør på med glitter og smykker og da blir det nok sikkert bra. Du kan jo ikke akkurat skaffe deg en ny kjole nå, bare fordi at vennene dine ikke likte den. 

Anonymkode: 1f50a...03b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i venninna di, den kjolen der var nydelig😁

Anonymkode: 3c0d6...3c2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tusen takk, alle sammen!! Dette var akkurat det jeg trengte - å høre fra andre at jeg bare må legge det bak meg. Det er så vanskelig å tenke slik selv, når man spiller situasjonen om og om igjen i hodet sitt. 

Det var også så hyggelig at så mange av dere liker den. Da føler jeg meg enda tryggere i valget mitt. Vel, nå må jeg bestille time for å få på shellac, for jeg har bitt ned fire negler i prosessen, haha.

Anonymkode: 50fed...44b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...