Jump to content
AnonymBruker

Hun endrer seg så fort?

Recommended Posts

AnonymBruker

Vi har vært sammen i hele helgen, ting har vært supert, og jeg har virkelig kost meg sammen med hun. Deretter når hun drar hjem skriver hun : har bestemt meg for at vi to ikke skal feire nyttårsaften sammen, og at det var dumt å komme til meg i helgen. Plutselig dagen etter spør hun om jeg vil sove alene? eller om hun kan komme til meg. Hun oppfører seg sånn som dette hver eneste uke, det er liksom alltid noe nytt? Og jeg forstår ikke hva problemet er? Hun endrer seg i humøret så ekstremt hele tiden? 

Anonymkode: a8915...da0

Fortsetter under...

AnonymBruker

Psykisk ustabil

Anonymkode: 9e55f...dd9

AnonymBruker

Hvor gamle er dere? Er dere i et forhold? 

prøvd å ta det opp med henne?

Anonymkode: a61b8...a84

AnonymBruker

Hun vet vel sikkert ikke hva hun vil.. Finn ut hva det er hun vil, men ikke la deg friste av å la henne komme til deg etter hun sier slike ting 🤔

Anonymkode: c65b9...5ef

AnonymBruker

Sikkert usikker på deg.

Anonymkode: 86caf...a62

Arca

Kutt kontakt.

Annonse

Apekatten

Er dere kjærester? Hvor lenge har dere vært sammen? Vanskelig for oss å svare på hva årsaken til denne oppførselen er, da det kan være mange ulike grunner. Kanskje hun er usikker på hva hun vil, tester deg, er deprimert, har personlighetsforstyrrelse, angst?

AnonymBruker

Du sier jo ingenting om dere dater, ligger, eller er i et forhold?

Uansett er dette en person jeg ville holdt meg langt unna. Er ganske tydelig at hun ikke vil ha deg 100 prosent, sorry men sant. Nå vet jeg som sagt ikke deres forhold til hverandre, men vil du virkelig satse på en person som er så ubesluttsom at du ender opp her på KG for å spørre om råd fordi du sitter igjen med en så usikker og vond følelse? Hun viser tydelig og klart at du er en ho bare surrer rundt med og potensielt ligger med andre. Hvorfor ellers er hun så usikker? Hadde jeg likt en mann og tenkt at han der vil jeg ha hadde jeg i hvert fall ikke gjort deg usikker, ombestemt meg om nyttårsaften og brukt deg. Da hadde jeg villet vært veldig bestemt på at det er deg jeg vil ha og være med. 

Dropp å svar hun i en dag eller to og se om hun sender meldinger/ringer eller avlys neste avtale dere lager og merk deg om hun blir skuffa/lei seg eller om hun gir f. 

Anonymkode: e3fba...658

ana0603

Det kan være at hun er redd for at du skal bli lei av henne, så hun later som om hun ikke ønsker å være med deg / ... maybe?

AnonymBruker

Har du sagt det til henne da?

Anonymkode: 0090b...ef0