Gå til innhold

De gamle tyrkerbloggerne - hvor er de nå?


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Jeg mener feks:

SiljeJørgensen

Turkishdelight

Cess

Annepanne

Idadir

Kathrinekalmoe

CathrineVoreland

Lindasofie

Hvordan har det gått? Husker også ei som het Marlene med kjæreste i Tunisia. Spent på hvordan det går med disse og om andre her inne også leste disse bloggene  :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, O.G. skrev:

Tyrkerbloggerne?

For noen år tilbake var det endel norske damer med tyrkisk kjæreste / ektefelle som blogget :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, hobbykokken skrev:

Jeg mener feks:

SiljeJørgensen

Turkishdelight

Cess

Annepanne

Idadir

Kathrinekalmoe

CathrineVoreland

Lindasofie

Hvordan har det gått? Husker også ei som het Marlene med kjæreste i Tunisia. Spent på hvordan det går med disse og om andre her inne også leste disse bloggene  :)

Turkishdelight finner du på Instagram her: https://instagram.com/anetteoz?igshid=19ug42dmispv0

 

Vært gift i 10 eller 11 år, to barn og bor i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hobbykokken skrev:

For noen år tilbake var det endel norske damer med tyrkisk kjæreste / ektefelle som blogget :)

Ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nina Amira leste jeg. Vet ikke hvorfor. Husker ikke om mannen var fra Tyrkia eller hvor han var fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha dette var gøy, jeg er jo med på lista 🙈

Silje Jørgensen og mannen bor i Norge og har bodd her noen år nå :)

Turkish delight er fortsatt gift med sin mann, de bor i Norge og har 2 barn sammen.

Annepanne, mannen kom aldri til Norge, hun er gift med en norsk mann og de har to barn sammen. 

Kathrine K og mannen er skilt, og bor fortsatt i hvert sitt land. Kathrine er forlovet på nytt med en Norsk mann. 
 

Også har vi meg selv, Linda Sofie. 
Jeg og han jeg var sammen med når jeg blogget, gjorde det slutt etter ca et år! Jeg var alt for ung til å være i et slikt forhold, det ser jeg nå i ettertid! Men jeg fikk mange gode vennskap fra å hatt bloggen. :) 

Etter det så hadde jeg flere useriøse forhold der som aldri ble noe ordentlig, og jeg la Tyrkia på hylla.

I 2016 møtte jeg mannen i mitt liv mens jeg var på trening i Sverige. Vi flyttet sammen i Sverige og er nå gift på andre året og har tvillinger som er litt over et år 🙂 hadde ikke vært i Tyrkia  på 3 år, før vi reiste nå en tur i sommer. Blir nok en tur neste år for litt sol og bading ❤️
 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest expatityrkia
På 3.12.2019 den 9.56, Lady T skrev:

Nina Amira leste jeg. Vet ikke hvorfor. Husker ikke om mannen var fra Tyrkia eller hvor han var fra. 

Mannen er vel albaner. Følger henne på instagram. De er sammen fortsatt og hun har tatt av hijaben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...