Gå til innhold

Feig på treningssenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en løper, og føler meg selvsikker på mølla.

Det hadde også vært gøy å kunne manøvrere litt rundt, og kanskje prøve ut styrkeapparatene eller lignende. Men jeg er sååååå feig. Jeg tør ikke bevege meg rundt, og jeg er redd for å drite meg ut.

Jeg veit omtrent ingen bryr seg om hva jeg gjør, men jeg får en vanvittig prestasjonsangst og klarer ikke ta meg sammen hva enn jeg gjør.

Tips? Kanskje bare slå meg til ro med at løping er greia mi. That’s it..

Anonymkode: 2640f...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bestill time med PT. 

Anonymkode: e5313...eb6

Etter jeg begynte med PT tør jeg ikke gjøre noe alene på treningssenteret, for nå er jeg klar over alt man kan gjøre feil. 😂

Anonymkode: dac19...1ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Etter jeg begynte med PT tør jeg ikke gjøre noe alene på treningssenteret, for nå er jeg klar over alt man kan gjøre feil. 😂

Anonymkode: dac19...1ae

Same😅

Anonymkode: 45ac0...f57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bestill time med PT. 

Anonymkode: e5313...eb6

Jo, men jeg har kun en time inkludert. Eller to. Og jeg har ikke penger til å kjøpe mange timer 😩 veldig godt tips da! 🙏🏼

Anonymkode: 2640f...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter jeg begynte med PT tør jeg ikke gjøre noe alene på treningssenteret, for nå er jeg klar over alt man kan gjøre feil. 😂

Anonymkode: dac19...1ae

Motsatt her. Etter at jeg begynte med PT har jeg fått selvtillit til å tørre å trene alene fordi jeg har lært teknikker riktig. 

Anonymkode: 6cee5...b18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men jeg har kun en time inkludert. Eller to. Og jeg har ikke penger til å kjøpe mange timer 😩 veldig godt tips da! 🙏🏼

Anonymkode: 2640f...af4

Du kan vel få på avbetaling? Mange senter tilbyr dette.

Anonymkode: 6cee5...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motsatt her. Etter at jeg begynte med PT har jeg fått selvtillit til å tørre å trene alene fordi jeg har lært teknikker riktig. 

Anonymkode: 6cee5...b18

Veldig lite sjarmerende med menn som da kommer og viser en hva man gjør «feil» 🤣

Anonymkode: 56644...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig lite sjarmerende med menn som da kommer og viser en hva man gjør «feil» 🤣

Anonymkode: 56644...92c

Har jeg aldri opplevd heldigvis. Kun menn som stirrer 😂 

Anonymkode: 6cee5...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å tenke over sånt. Folk er for opptatt av deg selv. Men det er nok bra for egen trening å sjekke opp øvelser på YouTube først for å få mest ut av treningen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var akkurat som deg, løp mest og følte jeg ikke skjønte hva noen av apparatene skulle brukes til. 

PT ble redningen for meg. Har hatt 10 timer og lært enormt mye. Både om forskjellige apparater, men også teknikk. 
Har også blitt mye mindre flau. Av og til må man ha hjelp av andre (f. eks løfte av vektskiver), og det spør jeg lett om nå. 

Nå trenger jeg styrke og roterer på ulike program min PT har satt opp. Blitt mye sterkere på tre måneder, og fått en ny boost på trening.

Anonymkode: 2baa5...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var akkurat som deg, løp mest og følte jeg ikke skjønte hva noen av apparatene skulle brukes til. 

PT ble redningen for meg. Har hatt 10 timer og lært enormt mye. Både om forskjellige apparater, men også teknikk. 
Har også blitt mye mindre flau. Av og til må man ha hjelp av andre (f. eks løfte av vektskiver), og det spør jeg lett om nå. 

Nå trenger jeg styrke og roterer på ulike program min PT har satt opp. Blitt mye sterkere på tre måneder, og fått en ny boost på trening.

Anonymkode: 2baa5...869

Ååå, det er akkurat sånn jeg ser for meg at jeg skal bli :P
Kanskje jeg skal gi dette en sjans!

Anonymkode: 2640f...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.12.2019 den 9.01, AnonymBruker skrev:

Jo, men jeg har kun en time inkludert. Eller to. Og jeg har ikke penger til å kjøpe mange timer 😩 veldig godt tips da! 🙏🏼

Anonymkode: 2640f...af4

Første gang jeg trente styrke fikk jeg en gratis time med treningsveileder. Vi gikk igjennom mange ulike apparater og prøvde de, husker jeg. Det hjalp mye kun det, trenger ikke nødvendigvis mer :)  Så kan du bruke youtube til å forbedre teknikken etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Ååå, det er akkurat sånn jeg ser for meg at jeg skal bli :P
Kanskje jeg skal gi dette en sjans!

Anonymkode: 2640f...af4

Gjør det! :)  Jeg var kanskje litt ekstra heldig med min PT, er veldig komfortabel med henne og hun er ikke sånn masete-pushy når vi trener, men tenker det bare er greit å være ærlig med en gang. Jeg hadde nesten ikke trent styrke og var egentlig flau over hvor svak jeg følte meg, men har virkelig fått resultater nå altså! 

Anonymkode: 2baa5...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...