Gå til innhold

Hvorfor er dama sammen med meg når jeg har mikropenis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lolz, 12-13 cm er gjennomsnittet, ikke mikropenis. 

Anonymkode: 5827f...841

Det er litt under gjennomsnittet, som vel er på rundt 15 cm. Men nei, det er ingen mikropenis.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke ute å fisker. Jeg målte den igår og sammenlignet med flere her på KG

Anonymkode: b4a49...5db

Sammenlignet med flere på KG???

Anonymkode: 67294...c80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. Jeg har en grådig pen dame. Hun er sexy, pen og sprudlende humør, en av de mest populære damene her, alle vil ha henne.

Jeg ble sammen med henne etter å holdt på i 2 år. Jeg er selv fanske kjekk og i støtet

Eneste problemet er at jeg har mikropenis. Jeg kjenner min dame inn og ut og jeg vet at hun foretrekker  stor....ikke sinnsyk stor men litt større enn normalen.

Hvorfor er hun med meg? Vi har sex hver dag. Jeg er ikke rik ellet har noe hun bruker meg for.

Jeg har også mikropenis på 12-13 cm

Bare får det ikke til å stemme. Vi har vært sammen i 2 år og hun er forsatt like gal etter meg som i forelskelsesfasen

 

Anonymkode: b4a49...5db

TrollZ.

Anonymkode: 29ce0...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Hulderen said:

Mikropenis er under 7 cm. Din er bare litt under snittet. Og de fleste kvinner er ute etter en mann, ikke en pens.

Vil man ha pens må man kontakte NSB/Vy.

Anonymkode: 29ce0...e6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gidd å svare på denne. Det er bare en penisinteressert fyr som for ørtende gang har lyst til å snakke om peniser.

Anonymkode: 59c92...5a3

Men du svarte jo din nisse 🤣😂

Anonymkode: 4de98...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min har liten penis, 7-8 cm..... Jeg elsker han helt villt på alle måter, også sexuelt. Vi har "normal sex", men bruker også sexleketøy,..... 

 

Og helt ærlig, penisstørrelsen hans betyr ingenting...... Jeg elsker personligheten, humoren, smartienessen, handyheten, tryggheten, rausheten og utseendet hans. Han er helt perfekt på alle måter, han tenner meg sinnsykt og jeg elsker å ha sex med han.... 

Anonymkode: 40413...881

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har liten penis, 7-8 cm..... Jeg elsker han helt villt på alle måter, også sexuelt. Vi har "normal sex", men bruker også sexleketøy,..... 

 

Og helt ærlig, penisstørrelsen hans betyr ingenting...... Jeg elsker personligheten, humoren, smartienessen, handyheten, tryggheten, rausheten og utseendet hans. Han er helt perfekt på alle måter, han tenner meg sinnsykt og jeg elsker å ha sex med han.... 

Anonymkode: 40413...881

Bra det finnes dildoer som er større da, som kan erstatte den lille ubrukelige penisen hans 😅

Anonymkode: 09ed4...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. Jeg har en grådig pen dame. Hun er sexy, pen og sprudlende humør, en av de mest populære damene her, alle vil ha henne.

Jeg ble sammen med henne etter å holdt på i 2 år. Jeg er selv fanske kjekk og i støtet

Eneste problemet er at jeg har mikropenis. Jeg kjenner min dame inn og ut og jeg vet at hun foretrekker  stor....ikke sinnsyk stor men litt større enn normalen.

Hvorfor er hun med meg? Vi har sex hver dag. Jeg er ikke rik ellet har noe hun bruker meg for.

Jeg har også mikropenis på 12-13 cm

Bare får det ikke til å stemme. Vi har vært sammen i 2 år og hun er forsatt like gal etter meg som i forelskelsesfasen

 

Anonymkode: b4a49...5db

12-13cm er da ikke mikropenis! Dessuten, med mindre du hadde vært vesentlig mindre enn normalen, så hadde ikke dama brydd seg om det så lenge du ikke hadde gjort en stor sak ut av det og fortsatt hadde lagt litt innsats i å pleas'e henne seksuelt (og ellers).

Anonymkode: d330f...0bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Bra det finnes dildoer som er større da, som kan erstatte den lille ubrukelige penisen hans 😅

Anonymkode: 09ed4...e04

Frekke faen.

Anonymkode: 29ce0...e6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har liten penis, 7-8 cm..... Jeg elsker han helt villt på alle måter, også sexuelt. Vi har "normal sex", men bruker også sexleketøy,..... 

 

Og helt ærlig, penisstørrelsen hans betyr ingenting...... Jeg elsker personligheten, humoren, smartienessen, handyheten, tryggheten, rausheten og utseendet hans. Han er helt perfekt på alle måter, han tenner meg sinnsykt og jeg elsker å ha sex med han.... 

Anonymkode: 40413...881

Men dere bruket jo dildoer

Anonymkode: b4a49...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det finnes damer som vil ha større peniser (Det er de færreste) Det er sikkert noen fler som tenner på det visuelt, men fysisk er det ikke nødvendigvis noen høydare.

JA de fleste damer liker best en penis innenfor normalen!

JA det finnes også damer som liker en mindre penis!

 

95 % av alle damer, om ikke mer, synes at en helt normal penis mellom 10-15 cm er mer enn godt nok. De som på død og liv trenger noe mer, har sikkert mulighet til å jobbe litt med seg selv også!

Anonymkode: 4d66e...1b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykkelse er viktigere enn lengde. 

Kjærestens er en del kortere enn eksens, men kjærestens kjennes likevel "større" ut. Hvor mange cm han er aner jeg ikke. Skulle jeg tippe, ville jeg trodd at eksen er 14 og nåværende 11. 

Den eneste fordelen jeg kan tenke meg ved svært stor kuk er at man kan ha sex liggende skje. Og at det naturlig kan bli røff sex.

Med en mindre kuk kan man ha mye sex uten å bli sår, inkludert analsex. 

Må uansett ikke glemme at det finnes mye god sex som ikke har fokus på kuk. 

Anonymkode: b91ee...543

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men dere bruket jo dildoer

Anonymkode: b4a49...5db

MANGE bruker dildoer i sin sex, selv de med større peniser! Hvorfor? Variasjon og lek! 

TS sin penis er ikke liten. 

Anonymkode: 8a929...aae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...