Gå til innhold

Samboeren har fått lapdance


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant ut i helgen at kjæresten min hadde fått lapdance på strippeklubb for noen år siden.

Var flere bekjente tilstede, og han unnskylder seg med at siden jeg er liberal så mente han det var ok.

Han bruker og unnskyldningen om at det ikke var han som betalte og at det bare var på gøy.

 

Ja jeg er veldig liberal, og strippeshow er innafor, men jeg sidestiller lapdance med utroskap når det ikke er forhåndsavtale.

 

Merker at jeg er tvilende på om jeg vil kunne stole på han igjen, når han er på kompis/jobbturer.

 

Hadde jeg fått vite det med en gang hadde jeg gått, men nå har vi 2 små og jeg er hjemmeværende. Hadde _aldri_ fått barn med han om jeg hadde visst, da hadde jeg nå vært i jobb.

 

Vurderer å få meg en stilling, noe som ikke blir enkelt etter så mange år uten (har ikke formell utdanning) legge meg opp litt og bare gå ut. 

Vet at jeg ikke kan gå nå, for da har jeg ikke forsørgerevne.

 

Noen som har erfaring?

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han trodde du mente det var ok, ville han ikke holdt det skjult i flere år. Jeg ville ikke sidestilt det med utroskap, og dessuten er det flere år siden. Men det er å være uredelig i et forhold, og det innbyr ikke til tillit. Han må forstå at dette er problematisk og at du må lære deg å stole på ham igjen. 
 

Å få deg utdanning og jobb bør du gjøre uansett så fort som mulig, så du ikke er avhengig av ham. Tenk hvis det blir slutt når du blir eldre? Du vil jo i tillegg bli minstepensjonist.

Anonymkode: 46955...ef0

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er såpass "fri" at du har latt kjæresten din ha en strippeshow er det vel ingenting mer å si om det?

Anonymkode: 5ce5f...423

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg utdanning og jobb!! Nå sitter du her med skjegget i postkassa. Vil vekk men har ikke midler til det. Som man reder ligger man.

Forøvrig er ikke lapdance noen big deal. Men det er nå min mening og erfaring. ( ja jeg har hatt lapdance fra mann på jentetur.)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du er såpass "fri" at du har latt kjæresten din ha en strippeshow er det vel ingenting mer å si om det?

Anonymkode: 5ce5f...423

Er for meg en stor stor forskjell på å se på et show og kjøpe en lapdance.

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ntrane skrev:

Skaff deg utdanning og jobb!! Nå sitter du her med skjegget i postkassa. Vil vekk men har ikke midler til det. Som man reder ligger man.

Forøvrig er ikke lapdance noen big deal. Men det er nå min mening og erfaring. ( ja jeg har hatt lapdance fra mann på jentetur.)

Vet

Eneste trøsten er at huset er mitt, jeg hadde kjøp før jeg traff han og han har ikke kjøpt seg inn.

Kan leie ut deler av huset og betjene lånet, men det vil ikke være nok til å dekke bh m.m

Hadde han spurt vet han nok at han hadde fått nei.

For meg er det big deal, hadde han kjøpt sex hadde det kommet i samme kategori for meg.

Hadde faktisk vært bedre om han hadde seg et ons med en han traff på byen.

Vurderer sterkt å gi han skilsmisse i julepresang.

Skal kjøpe inn presanger i helgen så istedenfor det jeg hadde tenkt så blir det kofferter han får i år. Tviler på at han som skryter over å være så empatisk og forståelsesfull skjønner hintet men en kan jo håpe.

Blir ikke akkurat den beste julen....

Men jo med mindre noe kraftig endrer seg så blir han helgepappa. Tviler på at det vil bli mer enn det men hans livsstil, han er ganske så Ulrik av seg.

Har allerede flyttet alle klærne mine ned i utleiedelen, som heldigvis ikke er utleid for tiden men barna er i hoveddelen for jeg har ikke fått tak i køyeseng til de enda.

Når jeg har fått på plass det kommer jeg til å gi ha en leiekontrakt så det + koffertene bør bli tidenes hint om hva han bør gjøre.

 

Vet at jeg må få utdanning og må vel bruke av oppsparte midler til det (arv så de kan han se langt etter) håper det + stønader kan få meg gjennom noen trange år fremover

Prøver å finne noe jeg kan studere på deltid slik at jeg kan makte det og barna og gjerne en liten jobb

 

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble i tvil om hva en lapdance egentlig er? Er det at hun sitter på fanget hans og beveger seg, eller er det mer? 

Anonymkode: 68778...92f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han trodde du mente det var ok, ville han ikke holdt det skjult i flere år. Jeg ville ikke sidestilt det med utroskap, og dessuten er det flere år siden. Men det er å være uredelig i et forhold, og det innbyr ikke til tillit. Han må forstå at dette er problematisk og at du må lære deg å stole på ham igjen. 
 

Å få deg utdanning og jobb bør du gjøre uansett så fort som mulig, så du ikke er avhengig av ham. Tenk hvis det blir slutt når du blir eldre? Du vil jo i tillegg bli minstepensjonist.

Anonymkode: 46955...ef0

Et det jeg mener og

Han har nok skjønt at jeg ikke syns det er ok.

På den samme tiden maste han på at han ville ha barn med meg.

Ser nå at det med å få barn var hans måte å "fange" meg.

Har ca 400000 i arv i fond og huset er mitt 100% så har no litt.

Blir nok siste julen med han i hus.

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble i tvil om hva en lapdance egentlig er? Er det at hun sitter på fanget hans og beveger seg, eller er det mer? 

Anonymkode: 68778...92f

Erotisk dans med kontakt

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet

Eneste trøsten er at huset er mitt, jeg hadde kjøp før jeg traff han og han har ikke kjøpt seg inn.

Kan leie ut deler av huset og betjene lånet, men det vil ikke være nok til å dekke bh m.m

Hadde han spurt vet han nok at han hadde fått nei.

For meg er det big deal, hadde han kjøpt sex hadde det kommet i samme kategori for meg.

Hadde faktisk vært bedre om han hadde seg et ons med en han traff på byen.

Vurderer sterkt å gi han skilsmisse i julepresang.

Skal kjøpe inn presanger i helgen så istedenfor det jeg hadde tenkt så blir det kofferter han får i år. Tviler på at han som skryter over å være så empatisk og forståelsesfull skjønner hintet men en kan jo håpe.

Blir ikke akkurat den beste julen....

Men jo med mindre noe kraftig endrer seg så blir han helgepappa. Tviler på at det vil bli mer enn det men hans livsstil, han er ganske så Ulrik av seg.

Har allerede flyttet alle klærne mine ned i utleiedelen, som heldigvis ikke er utleid for tiden men barna er i hoveddelen for jeg har ikke fått tak i køyeseng til de enda.

Når jeg har fått på plass det kommer jeg til å gi ha en leiekontrakt så det + koffertene bør bli tidenes hint om hva han bør gjøre.

 

Vet at jeg må få utdanning og må vel bruke av oppsparte midler til det (arv så de kan han se langt etter) håper det + stønader kan få meg gjennom noen trange år fremover

Prøver å finne noe jeg kan studere på deltid slik at jeg kan makte det og barna og gjerne en liten jobb

 

Anonymkode: b6dfe...775

For meg fremstår du ganske hysterisk og lite gjennomtenkt. En lapdance varer stort sett 1,5-2,5 minutter og kan gjerne være over før en (antatt) beruset person vet at det er skjedd. 

Hvis en lapdance for flere år siden er alt som skal til for at du avslutter forholdet tenker jeg du bare har ventet på en mulighet for å avslutte forholdet. Da kan det i alle fall nogenlunde forsvares rent logisk med tanke på barn mv.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Grandidosa83 skrev:

For meg fremstår du ganske hysterisk og lite gjennomtenkt. En lapdance varer stort sett 1,5-2,5 minutter og kan gjerne være over før en (antatt) beruset person vet at det er skjedd. 

Hvis en lapdance for flere år siden er alt som skal til for at du avslutter forholdet tenker jeg du bare har ventet på en mulighet for å avslutte forholdet. Da kan det i alle fall nogenlunde forsvares rent logisk med tanke på barn mv.

Signerer denne.

Anonymkode: c5a6d...706

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du er liberal, men sidestiller lapdance med utroskap. Det er ikke akkurat liberalt.

Jeg antar at hvis noen andre betalte var det ei dame som struttet rundt og gnei seg inntil mennene. De har ikke lov til å kysse henne, eller ta på henne for den saks skyld. Det tar et par minutter. Jeg har selv fått lapdance på strippeklubb i forbindelse med et utdrikningslag, og det var ikke annet enn ubehagelig og kleint. Tror nok det er de mest harry gutta, som er opptatt av «GUTTASTEMNING!!» som faktisk nyter en lapdance.

Jeg synes du ikke virker helt riktig skrudd sammen når du vurderer å bryte opp familien til barna dine for noe lite som det her. 

Anonymkode: aa263...f89

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres veldig rart ut å ødelegge familien over en lapdance. Hvis det skal så lite til, så tenker jeg at forholdet nok ikke er så bra i utgangspunktet, og at dette blir din vei ut.

Jeg forstår at du er skuffet, og det er det også greit at han får vite, men å vurdere skilsmisse blir i overkant dramatisk, synes jeg. 

Anonymkode: 69003...00c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Grandidosa83 skrev:

For meg fremstår du ganske hysterisk og lite gjennomtenkt. En lapdance varer stort sett 1,5-2,5 minutter og kan gjerne være over før en (antatt) beruset person vet at det er skjedd. 

Hvis en lapdance for flere år siden er alt som skal til for at du avslutter forholdet tenker jeg du bare har ventet på en mulighet for å avslutte forholdet. Da kan det i alle fall nogenlunde forsvares rent logisk med tanke på barn mv.

Ventet ikke på en grunn

Han var ikke spesielt full den kvelden, men fylla har aldri skylda.

Kommer til å tilby parterapi men kjenner han godt nok til å vite at han vil takke nei

Men det er for meg såpass alvorlig, hjelper ikke på at flere jeg kjenner har visst om det.

I mine øyne har han vært utro, og at han brukte mange år på å fortelle det tilsier at han visste at han ved dette tråkket over min grense. I tillegg har han latterliggjort meg, siden det er flere jeg omgås jevnlig som har visst om det.

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det høres veldig rart ut å ødelegge familien over en lapdance. Hvis det skal så lite til, så tenker jeg at forholdet nok ikke er så bra i utgangspunktet, og at dette blir din vei ut.

Jeg forstår at du er skuffet, og det er det også greit at han får vite, men å vurdere skilsmisse blir i overkant dramatisk, synes jeg. 

Anonymkode: 69003...00c

Høres kanskje dramaqueen ut

Men han har latterliggjort meg og han har visst at dette var mer enn jeg ville sagt ok til.

Han har ikke prøvd å unnskylde seg, eneste jeg tror han angrer er at han fortalte meg det nå i helgen.

Hadde han i det minste prøvd å se min side av saken, men nei.

 

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, jeg synes du overdriver. SÅ ille er ikke en lapdance. 

Anonymkode: 62e23...34c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier du er liberal, men sidestiller lapdance med utroskap. Det er ikke akkurat liberalt.

Jeg antar at hvis noen andre betalte var det ei dame som struttet rundt og gnei seg inntil mennene. De har ikke lov til å kysse henne, eller ta på henne for den saks skyld. Det tar et par minutter. Jeg har selv fått lapdance på strippeklubb i forbindelse med et utdrikningslag, og det var ikke annet enn ubehagelig og kleint. Tror nok det er de mest harry gutta, som er opptatt av «GUTTASTEMNING!!» som faktisk nyter en lapdance.

Jeg synes du ikke virker helt riktig skrudd sammen når du vurderer å bryte opp familien til barna dine for noe lite som det her. 

Anonymkode: aa263...f89

Jeg er liberal i forhold til at strippeshow er ok.

Og i hans øyne er jeg vissnok da så liberal at jeg godtar alt.

Men lapdance var på privat rom på jobb tur, så hans feige unnskyldning var at siden det ikke var han som betalte så måtte jeg jo godta det.

Har undersøkt og der de var er det om med berøring m.m mot litt ekstra peng og siden det var firmakort så vil jeg anta det har vært mer enn litt gnikking.

Flere jeg kjenner har åpenbart visst om dette, kommer til å kutte de ut, og han vet nok at det han gjorde var feil siden han først fortalte det nå.

Er mange år siden det skjedde, og rett etterpå begynte han å mase på å få barn med meg. Jeg ville egentlig ikke men gikk gjennom hele ivf prosessen for det han dessverre klarte å overtale meg.

Angrer ikke på barna, men angrer på barnefaren.

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, jeg synes du overdriver. SÅ ille er ikke en lapdance. 

Anonymkode: 62e23...34c

Ikke om det er forhåndsavtale at det er ok, det var det ikke her.

Hjelper heller ikke at han kommer med det så mange år etterpå.

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg om han ikke hang på slike steder ofte. Mest Pga kvinnesynet og ikke dansen i seg selv. Én gang for flere år siden hvor kompisene dro han med, hadde ikke gjort meg noe. 

Anonymkode: 53d35...82b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke brydd meg om han ikke hang på slike steder ofte. Mest Pga kvinnesynet og ikke dansen i seg selv. Én gang for flere år siden hvor kompisene dro han med, hadde ikke gjort meg noe. 

Anonymkode: 53d35...82b

Problemet er at jeg kan ikke stole på han, hadde han trodd det var greit hadde han ikke brukt mange år for å si det.

 

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...