Gå til innhold

Kvinner med barn får lettere kjæreste.


liljene

Anbefalte innlegg

En alenemor vil bestandig ha fokuset sitt på sine barn og familie.Så kommer samarbeidet med exen. Etter dette kommer den nye kjæresten. 
 

Vil du som mann finne deg i dette, er markedet som sagt til stede. Lykke til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er "alenemor" og har godt drag på mange menn. Hvorfor vil slike som oss ha menn?

Anonymkode: 39add...1e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

This...

Ei dame med bagasje vil være mindre aktuell for toppgutta, 20% som kan velge og vrake. De andre 80% antar at deres mulighet er noe noe større og prøver seg. Noe de normalt ikke ville gjort hvis hun var barnløs. Har inntrykk at mange single med barn ikke bare er ute etter kjæreste men noen og dele utgifter og arbeidsoppgavene med. Gratis vaktmester ol, da er et ikke sååå viktig om han er 188, tarzankropp, dominerende adferd og ingeniør. Han har de allerede parret seg med fått et avkom med. Kravene endres noe til stabil inntekt, gavmild, snill og grei.

 

Anonymkode: 88927...2f9

Toppgutta? Kan du forklare meg hvem disse er? Merkelig nok har de aldri vært på min liste over hva jeg ser i en mann, hverken før eller etter barn. 
 

Og hvem bestemmer at stabil inntekt, gavmild, snill og grei, er noe som kun gjelder for disse såkalte 80%? 
 

Ift penhet, så vil jo eieren bestemme hvem man synes er vakker. Noen liker Brad Pitt, mens andre tiltrekkes av Idris Elba. I min omgangskrets synes noen at min mann er normal, mens andre synes han er PEN. 
 

Også er det dette med å betale for andres unger. Er det derfor jeg ikke har hatt problemer med å date? At jeg har en grei og stabil økonomi? At i stedet for å snakke om alenemødre, snakker vi om utdanning og stabil økonomi? Og at negative kommentarer handler om redsel for å bruke penger på noe som ikke er sitt? At man må bidra til noe som ikke er sitt? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ble alenemor i starten av 30 årene, så følte jeg det sto en kø av menn som var interessert. Og spesielt de mennene i 30 årene, som ønsket seg kone og barn. For de kunne jo se at jeg var en god mor, og dermed ville blitt en god mor til hans barn.

Og jeg trenger da ikke en mann for å klare meg, klarer meg veldig fint økonomisk, og har ingen problemer med å ta meg av barna selv. Jeg har vært i forhold, men jeg vil ha en kjæreste, ikke en stefar. Ønsket ikke at vi skulle bo sammen. Dessverre ville de jeg var sammen med, at vi skulle bo sammen.

Og hvorfor alt dette hatet til enslige mødre, hva med enslige fedre.

Anonymkode: 6f253...deb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2019 den 7.59, AnonymBruker skrev:

Vært alene mor i 9 år ... aldri noen som viste sin interesse...nå ikke alenemor lengre... kommer bare borti menn som ikke tar meg seriøst. Så for min del er d hipp som happ. 

Anonymkode: 3dbf8...d71

Sånn hadde jeg det i 8 år før jeg fant kjæresten jeg har nå på Tinder ❤️

Anonymkode: 2a491...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2019 den 11.45, AnonymBruker skrev:

 Vil på det sterkeste anbefale deg og ikke fortelle dette til han du er sammen med. For en mann kan det lett oppfattes som at du har pult fra deg med de kjekke gutta og fått hans barn og nå ser etter en kjedelig stabil mann til å fostre opp barna.

Ingen vil være "han som ble den fornuftige løsningen" etter å ha levd livet med de du egentlig tenner på.

Nødløsningen, Beta og plan B er det nok mange som er, men ingen vil egentlig være det. La de leve i ilusjonen om at de var førstevalget.

Anonymkode: 88927...2f9

Bra sagt. Dessverre er mange menn så dumme at de ønsker å leve i det selvbedraget. De hadde fortjent bedre. 

Anonymkode: eea7d...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, liljene skrev:

Toppgutta? Kan du forklare meg hvem disse er? Merkelig nok har de aldri vært på min liste over hva jeg ser i en mann, hverken før eller etter barn. 
 

Og hvem bestemmer at stabil inntekt, gavmild, snill og grei, er noe som kun gjelder for disse såkalte 80%? 
 

Ift penhet, så vil jo eieren bestemme hvem man synes er vakker. Noen liker Brad Pitt, mens andre tiltrekkes av Idris Elba. I min omgangskrets synes noen at min mann er normal, mens andre synes han er PEN. 
 

Også er det dette med å betale for andres unger. Er det derfor jeg ikke har hatt problemer med å date? At jeg har en grei og stabil økonomi? At i stedet for å snakke om alenemødre, snakker vi om utdanning og stabil økonomi? Og at negative kommentarer handler om redsel for å bruke penger på noe som ikke er sitt? At man må bidra til noe som ikke er sitt? 

På Tinder har 82% av men ingen suksess. 16% har suksess . De 16% er det jeg mener. I de fleste forhold vil jenta hatt flere partnere enn sin mann. Fordi hun har sannsynløigvis vært innom endel av de 20% gutta som alle damene egentlig vil ha. De gutta som har 50+ partnere når snittet for menn er 7. det er disse gutta som drar opp og som går på rundgang hos damene. Når damene etterhvert forstår at de ikke har sjangs på noe varig går de for plan B.

Og det er han som endelig ble ansett som bra nok når hun har rast fra seg , fått barn og søker snill/grei/stabilitet osv..

Anonymkode: 88927...2f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner velger jo selv om de vil være i et forhold eller ikke. Alenemødre er vel mer tilbøyelig til å velge å være sammen med noen, er vel ikke mer hokus pokus enn det. Barnløse damer har nok mer glede av singellivet, de kan jo slå seg løs i mye større grad.

Anonymkode: cd423...d62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Tinder har 82% av men ingen suksess. 16% har suksess . De 16% er det jeg mener. I de fleste forhold vil jenta hatt flere partnere enn sin mann. Fordi hun har sannsynløigvis vært innom endel av de 20% gutta som alle damene egentlig vil ha. De gutta som har 50+ partnere når snittet for menn er 7. det er disse gutta som drar opp og som går på rundgang hos damene. Når damene etterhvert forstår at de ikke har sjangs på noe varig går de for plan B.

Og det er han som endelig ble ansett som bra nok når hun har rast fra seg , fått barn og søker snill/grei/stabilitet osv..

Anonymkode: 88927...2f9

Hvilken forskning viser du til? 
 

Og hvem skal diktere at det er de 20% vi vil ha? 
 

Når ble Tinder den nye normen for suksess? 
 

Og er ikke et lykkelig liv normen på suksess , og blir avgjort av de det gjelder og ikke synsere her inne?

Jeg har skaffet meg en utdanning som gir meg økonomisk frihet til å gjøre ting jeg har lyst til. Jeg trenger ingen mann til å betale for meg.
 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

https://imgur.com/a/BgzfCob

Jeg er sikker på at f.eks denne alenemoren som i tillegg er over 30 kun har sjans på en overvektig naver fra bygda

Anonymkode: 18888...136

Og poenget med denne posten var å få frem hvordan enkelte er hyklere, for jeg er sikker på at de som har mest negative ting å si om alenemødre ikke hadde latt seg be 2 ganger om en alenemor som henne hadde prøvd seg. 

Anonymkode: 18888...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og poenget med denne posten var å få frem hvordan enkelte er hyklere, for jeg er sikker på at de som har mest negative ting å si om alenemødre ikke hadde latt seg be 2 ganger om en alenemor som henne hadde prøvd seg. 

Anonymkode: 18888...136

 

Vet du hva, dere tar helt feil. Hun dama er kjempepen, hun er jo modell for svingende! Likevel har hun barn fra tidligere, så å forplikte seg til dama er uaktuelt. Være med hun for sex? Helt klart ja, men ikke noe mer enn det. Folk er forskjellig. Noen menn er tapere som er villig til å oppdra en annen manns barn. I sure as hell ain't. Ha en fortsatt fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Stylish24 said:

 

Vet du hva, dere tar helt feil. Hun dama er kjempepen, hun er jo modell for svingende! Likevel har hun barn fra tidligere, så å forplikte seg til dama er uaktuelt. Være med hun for sex? Helt klart ja, men ikke noe mer enn det. Folk er forskjellig. Noen menn er tapere som er villig til å oppdra en annen manns barn. I sure as hell ain't. Ha en fortsatt fin uke! :)

Som han her for eksempel, en av verdens hotteste menn som er gift med en alenemor. Sikkert en taper som ikke har sjans på andre han 🤔

https://superstarsbio.com/bios/joe-manganiello/

Anonymkode: 18888...136

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps, mangemillionær og grunnleggeren av snapchat er også gift med en alenemor. Taperen der, liksom 🙄

Anonymkode: 18888...136

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Stylish24 said:

 

Vet du hva, dere tar helt feil. Hun dama er kjempepen, hun er jo modell for svingende! Likevel har hun barn fra tidligere, så å forplikte seg til dama er uaktuelt. Være med hun for sex? Helt klart ja, men ikke noe mer enn det. Folk er forskjellig. Noen menn er tapere som er villig til å oppdra en annen manns barn. I sure as hell ain't. Ha en fortsatt fin uke! :)

Hvem er tapere her? 

Anonymkode: 74e6c...62d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har inntrykk av at før en får barn så aksepterer en mer dårlig oppførsel fra menn. Etter at en har fått barn går en etter de litt mer voksne og modne mennene. Dermed ikke sagt eldre, bare, mindre barnslige. Da blir det jo også fort til at dette er menn som tar mer ansvar, er klare for et forhold. Til forskjell fra de menn en datet før en fikk barn, som ville ha både i pose og i sekk. Både være i forhold og ha friheten som singellivet gir.

Anonymkode: a241e...339

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2019 den 20.02, AnonymBruker skrev:

På Tinder har 82% av men ingen suksess. 16% har suksess . De 16% er det jeg mener. I de fleste forhold vil jenta hatt flere partnere enn sin mann. Fordi hun har sannsynløigvis vært innom endel av de 20% gutta som alle damene egentlig vil ha. De gutta som har 50+ partnere når snittet for menn er 7. det er disse gutta som drar opp og som går på rundgang hos damene. Når damene etterhvert forstår at de ikke har sjangs på noe varig går de for plan B.

Og det er han som endelig ble ansett som bra nok når hun har rast fra seg , fått barn og søker snill/grei/stabilitet osv..

Anonymkode: 88927...2f9

Det var da litt vel enkelt skissert. 

Snittet for norske menn er vel noe sånt som 5? Mens det er rundt 7 for kvinner.

Som for menn er det vanligste for kvinner å ha ha få partnere og leve monogamt i mange år, mens et mindretal ligger med mange og drar snittet opp. 

Anonymkode: 85511...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk at så mange menn er uinteresserte i å oppdra andres barn, når det er det vi kvinner må gjøre hele tida med dere 😅 Likevel får vi utakknemmelige svigemødre med på kjøpet.

Men fra spøk til alvor... Jeg er sammen med en skikkelig hunk som både er minikjendis og vasser i damer. Likevel jaktet han meg i nesten et år før jeg ga han et forsøk. 

Jeg er verken den smarteste eller peneste, men likevel ble det som det ble. Antar det handler litt om at han ikke kunne få det han ville ha, og det ble derfor ble det mer spennende. Tror dog det handler mest om at vi er "sjelevenner". Ikke at jeg tror på det konseptet, men det er vel det som forklarer det best. Vi er skremmende like, bortsett fra at han er hakket smartere og jeg er hakket mer morsom 😁 Og hva gjør da et barn til og fra? 

Må også legge til at jeg er "deltidsmamma" og har derfor mye tid til å bare være kjæreste. At han har tatt rollen som stefar har vært fullstendig opp til ham. 

Endret av Soulless
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Soulless skrev:

Ironisk at så mange menn er uinteresserte i å oppdra andres barn, når det er det vi kvinner må gjøre hele tida med dere 😅 Likevel får vi utakknemmelige svigemødre med på kjøpet.

Men fra spøk til alvor... Jeg er sammen med en skikkelig hunk som både er mimikjendis og vasser i damer. Likevel jaktet han meg i nesten et år før jeg ga han et forsøk. 

Jeg er verken den smarteste eller peneste, men likevel ble det som det ble. Antar det handler litt om at han ikke kunne få det han ville ha, og det ble derfor ble det mer spennende. Tror dog det handler mest om at vi er "sjelevenner". Ikke at jeg tror på det konseptet, men det er vel det som forklarer det best. Vi er skremmende like, bortsett fra at han er hakket smartere og jeg er hakket mer morsom 😁 Og hva gjør da et barn til og fra? 

Må også legge til at jeg er "deltidsmamma" og har derfor mye tid til å bare være kjæreste. At han har tatt rollen som stefar har vært fullstendig opp til ham. 

 

Soulmate når han måtte "jakte" deg i ett år? Jaja. Fint å høre at du har en partner som du trives sammen med og at han trives med deg, hvertfall! :) 👍

Når alt kommer til stykke, så må du jo gi pokkern i hva vi menn på KG mener om menn som velger å gå inn i den rollen som din mann har gjort. Jeg tror forklaringen på at menn skyr unna alenemødre er evolusjonsmessig betinget. Menn kunne aldri tidligere være sikker på at barnet var deres avkom, og vi har alle en interesse av å spre våre egne gener videre til neste generasjon. Når du blir sammen med en alenemor, så påtar du deg en rolle som forfedrene våre tidligere fryktet. Samtidig så har kvinner alltid delt på en liten "håndfull" menn tidligere, de mest attraktive mennene. Disse fikk flere avkom, og det frastøter gjerne derfor ikke like mye for dere nå, siden kvinner siden tidenes morgen har delt på samme mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...