Gå til innhold

Det beste/verste du har opplevd på juebord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det beste/verste du har opplevd på julebord?

Anonymkode: c2278...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julebord er bare fyll, slutta med å gå på det for mange år siden pga det.

Anonymkode: d0018...69a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste , da jeg fikk påspandert ei hel helg på hotell med alt av mat og drikke inkludert,av jobben til daværende kjæreste.

Det verste er,da jeg natt til lørdag ble syk av maten og spøy ned hele badet på rommet....og var dårlig hele helga...

Anonymkode: bcd02...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nasty dame som slang frem puppen og sprutet melk i kaffe koppen til naboen da han ba servitøren om melk i kaffeen. 

Anonymkode: bfa8a...1dc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å finne ut at min mann har betalt for lapdance.

Å se stripping er ok, lapdance er for meg over grensen

Anonymkode: f8d66...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var følget til en som var på et felles julebord for mange bedrifter i et stort lokale. Her var veeldig mange bekjente, og plutselig dukker en kompis opp. Eller, vet ikke om jeg kan kalle han kompis, vi møttes på et par fester og hadde en kort og dårlig ONS. Pratet aldri sammen på SoMe eller noe sånn.

Denne kompisen er full og klenger på meg. Jeg vil gå hjem etterhvert og planlegger å spasere. Kompis følger etter og overøser meg med kjærlighetserklæringer. Da vi har kommet halvveis, etter jeg har mast på at han må komme seg hjem i stedet for å følge etter meg, så bare legger jeg meg i snøen og sukker høyt over hvor irriterende han er. Så sier han "MEN JEG ELSKER DEG JO!"😂 Han nekter å gå hjem, så jeg ringer faren min for å hente meg og kjøre fyren hjem (våre fedre kjente hverandre). 

I bilen spør han hundre ganger om jeg skal være med han inn når vi er fremme, jeg sier nei hver gang. Flaut at pappa hører alt dette. Vi kommer fram og han prøver å tvinge meg med inn. Jeg slenger igjen døra for han og det siste jeg hører han si er "ikke gidd, Kari" (hvis jeg het Kari). 

Den dag i dag er dette en intern spøk mellom meg og pappa, at han sier "ikke gidd, Kari", i samme tonefall som fyren sa det i😂

Anonymkode: 3ed4f...69d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, aiba skrev:

En bipolar spanderte for hele julebordet beste og eneste

Og diagnosen var relevant fordiatte..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et julebord hvor den mest sjenerte/stille jenta på jobb, etter ukjent mengde med alkohol skravlet som en foss og ble etterhvert veldig vulgær i språkbruken sin. Avbrøt andre når de prøvde å ta ordet og sånn. Banna og styrte. Haha, vi var et par stykk som spurte om vi skulle ringe noen for henne så hun kom seg hjem og da fikk vi beskjed om å holde kjeft og passe våre egne saker! Et trist syn, og det var nok ikke lett for henne å komme på jobb mandagen etter 

Anonymkode: f5ba3...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var på et julebord hvor den mest sjenerte/stille jenta på jobb, etter ukjent mengde med alkohol skravlet som en foss og ble etterhvert veldig vulgær i språkbruken sin. Avbrøt andre når de prøvde å ta ordet og sånn. Banna og styrte. Haha, vi var et par stykk som spurte om vi skulle ringe noen for henne så hun kom seg hjem og da fikk vi beskjed om å holde kjeft og passe våre egne saker! Et trist syn, og det var nok ikke lett for henne å komme på jobb mandagen etter 

Anonymkode: f5ba3...d9d

Men hvorfor sende henne hjem fordi hun ble pratsom? 

Anonymkode: d68dc...af7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt ved siden av en fyr som drakk litt vel mye og satt og prompet gjennom hele middagen. Stinkefis. Jeg blir kvalm bare av å tenke på det. Tror han innbilte seg at ingen merket det. 

Anonymkode: 9c889...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste er den samme kollegaen som blir drita hver gang og har gjort følgende: vært slibrig mot samtlige unge kvinnelige ansatte, ropet og hoiet og forstyrret alle samtaler, tisset åpentlyst på vei til og fra lokalet og spurt om alle vil se på utstyret. Vi har sagt fra til leder at oppførselen hans ikke er akseptabel, men leder gidder ikke å gjøre noe med det.

Beste? Tja, har samme syn på julebord som jeg har på jobb - man bare stiller opp uten de store forventningene. God mat, som regel. 

Anonymkode: 6c5d5...7bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eldre, pen frue, ble driiiiiitings. Skikkelig rølpete, NULL hemninger igjen. Hun satt midt på gulvet og skrevet med raknet strømpebukse- og spydde metervis og litervis mens hun lo.

 

Fysj for et syn 

Anonymkode: 721dd...4ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En eldre, pen frue, ble driiiiiitings. Skikkelig rølpete, NULL hemninger igjen. Hun satt midt på gulvet og skrevet med raknet strømpebukse- og spydde metervis og litervis mens hun lo.

 

Fysj for et syn 

Anonymkode: 721dd...4ad

Altså, hun rev ned alt på sin vei. Sjanglet og datt, dro ned malerier og veltet stoler. Det var så pinlig,  har fortrengt detaljer. Men ble personlig spydd ned over hele meg, da jeg i et lite øyeblikk skulle hjelpe denne hjelpeløse forvokste babyen. Hun begynte bare å le, var ikke tilstede.

Anonymkode: 721dd...4ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bartender i ca 6 år i en by mellom 15 000- 20 000 inbyggere. Folk er utro som bare pokkern. Det evig troskaptullet kan folk stappe en viss plass. Skjønner ikke at folk forventer troskap engang.

Anonymkode: c6554...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet på et sted hvor vi bare var kvinnelige ansatte, med en mannlig leder. Jeg var 17 år på mitt første julebord, og det har alltid vært jenter som var yngre enn meg. På hvert julebord (jobbet der et tiår, spør meg ikke om hvorfor), blir det slengt skikkelig ekle slibrige kommentarer om hvor fine puppene våre var, hvor store rumpene så ut i kjoler osv.. Han sa også til hun ene som på tidspunktet var 18 år at han skulle knulle henne da hun ble 25 (lederen er typ 56 år). Høres helt forferdelig ut at vi dro på julebordet hvert år

Men det var gratis alkohol og middag, og vi jentene likte å være sammen, så da holdt vi ut

Anonymkode: 92675...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men hvorfor sende henne hjem fordi hun ble pratsom? 

Anonymkode: d68dc...af7

Hun var ikke bare pratsom, hun var FULL og ikke til å kjenne igjen. Type "du kommer til å angre på dette i morgen tidlig"-modus. Så jeg og to andre prøvde å få henne hjem ja, sorry at vi var party poopers 😂

Anonymkode: f5ba3...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett bare hyggelige opplevelser. Bare en litt spesiell. Kona til en av sjefene måtte sette seg på huk for å tisse mens vi ventet på drosjen. Litt full ja, for ikke noe forsøk på å skjule stjerten.

Anonymkode: b208c...6e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anim92 skrev:

Og diagnosen var relevant fordiatte..?

Sikkert fordi personer i manisk fase kan ta uhorvelige dårlige økonomiske beslutninger. Jeg synes historien bare var trist. 

Anonymkode: 794a7...dcb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...