Gå til innhold

Liker hun meg og sover hos en annen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 
Jeg har blitt kjent med en jente, og trenger et objektivt syn på hele greia. 

Vi møttes på byen for noen uker siden, og siden den gang har praten gått i ett kjør. Eller når jeg sier praten, så mener jeg egentlig tekstingen. Vi har ikke møttes så mye, men snakker sammen over snapchat fordi begge er travle studenter i eksamensperioden. Hun var på besøk hos meg for to uker siden og det ble masse hyggelig prating, men ikke noe mer enn det. Jeg begynner å like denne dama - i hvert fall vil jeg kalle meg betatt. Så langt så bra, men her er greia;

Jeg har henne som sagt på snapchat og kan se henne på kartet. Ja, det er flaut og dårlig av meg å spionere på henne, men det får heller være. Jeg har lagt merke til at hun ofte drar bort til en adresse på andre siden av byen på kveldstid? Gjerne 3-4-5 dager i uken. Ofte etter at vi to har vært sammen på byen, truffet hverandre på kvelden eller en annen setting - hun forsvinner bort på denne fordømte adressen på andre siden av byen hele jæv** tiden(?).

Jeg trodde først (ønsketenking) at det var familie som bodde der, men da jeg klarte å spørre henne indirekte om hva greia var viste det seg at det var "bestekompisen" hennes som bodde der. Hun prøvde å dekke det hele til i at de bare var gode venner, og ikke holdt på - men burde ikke varsellampene mine blinke i hundre-og-ti her nå? 

Jeg føler jeg ofte får bekreftelse av at hun vil noe mer, og hun sier at hun liker å være sammen med meg. Vi snakker sammen hver dag, og det er bare god stemning - og jeg har så lyst at det skal bli noe mer. Blir bare så utrolig usikker når hun sover hos denne ukjente kompisen. Jeg har møtt så og si hele venneflokken hennes, men ikke denne "bestekompisen". Hva i all verden kan jeg gjøre? Jeg har ikke store nok baller til å spørre henne direkte, fordi da vet hun at jeg har stalket henne på kartet (hun vet forsåvidt ikke at jeg vet). Sitter litt med kniven i hjertet når jeg skriver dette, fordi hun befinner seg på denne helvetes adressen i skrivende stund😪

 

- Heartbroken, trist og usikker G21

 

 

Anonymkode: f4683...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det første tipset må jo være å ikke investere så mye i en dame så tidlig. Du har ikke pult dama en gang og så sitter du her på kvinneguiden helt hjerteknust? Jeg sier ikke det for å være drittsekk mot deg. Oppfattes jeg sånn så legger jeg meg flat og beklager. 

Hvis dere har møttes på byn og allerede har pratet litt så inviterer du henne på filmkveld hos deg. Får du ja, så er hun hypp på deg. Får du et nei nå, vent en uke prøv igjen. Får du et nytt nei, så kaster du inn håndkleet på denne damen. Blir hun med på filmdaten så prøver du å få pult henne da. Og ikke minst; møt flere jenter samtidig! 

Jeg sender deg en kompisklem over nettet. Og husk: Går det til helvete med denne dama, så gi det litt tid. Følelsene forsvinner da. Det kommer alltids nye jenter du kan snakke med! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ofte å overnatte med enn kompis uten at det er noe sexuelt. Men igjen har jeg alltid et par menn på snapp som jeg er mindre interessert i men liker å prate med. Så jeg annser det som 50/50 sjanse for ho liker deg 🤷‍♀️

Anonymkode: 5cbe4...1ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Stylish24 skrev:

Vel, det første tipset må jo være å ikke investere så mye i en dame så tidlig. Du har ikke pult dama en gang og så sitter du her på kvinneguiden helt hjerteknust? Jeg sier ikke det for å være drittsekk mot deg. Oppfattes jeg sånn så legger jeg meg flat og beklager. 

Hvis dere har møttes på byn og allerede har pratet litt så inviterer du henne på filmkveld hos deg. Får du ja, så er hun hypp på deg. Får du et nei nå, vent en uke prøv igjen. Får du et nytt nei, så kaster du inn håndkleet på denne damen. Blir hun med på filmdaten så prøver du å få pult henne da. Og ikke minst; møt flere jenter samtidig! 

Jeg sender deg en kompisklem over nettet. Og husk: Går det til helvete med denne dama, så gi det litt tid. Følelsene forsvinner da. Det kommer alltids nye jenter du kan snakke med! :)

Seriøst? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du har møtt ei dame du liker veldig godt, og at du vil ha henne for deg selv. Kanskje du bør ta relasjonen et steg videre? Ift hvor bundet du ønsker å være. Du kan jo si at du ønsker å være kjærester, hvis det er det du virkelig vil. Hvis hun vil vente litt, så tar du det derfra. 
 

Man KAN vente med sex til man er kjærester. Ikke noe galt med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviter henne på overnatting hos deg. Si når hun er hos deg, at det hadde vært koselig om hun lå over hos deg.

Det er jo ikke så lenge siden dere traff hverandre. Men kanskje hun venter på mer initiativ fra deg? Det tror jeg at jeg selv hadde gjort. Hadde ikke villet virke påtrengende på en ny kjæreste i starten, så hadde vel følt at jeg måtte gå etter en stund, dersom ikke du hadde bedt meg bli. Det er jo hos deg dere er. Skulle jo bare mangle at du tok initiativ. Har du gjort det? Bedt henne bli, sagt at det hadde vært koselig?

Endret av exictence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, liljene skrev:

Seriøst? 


Ja, jeg ser ikke problemer med å date flere damer samtidig på et så tidlig stadie. De har ikke vært intime sammen engang og han tenker bare på henne og blir sjalu når hun ikke er på egen adresse. Ville han tenkt det samme dersom han hadde to andre han også hadde møtt jevnlig? Neppe.

Har man avtalt at man skal være eksklusive, så holder man selvfølgelig ikke på med flere samtidig. Det er jo likevel ikke tilfellet her. 

Endret av Stylish24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Stylish24 skrev:


Ja, jeg ser ikke problemer med å date flere damer samtidig på et så tidlig stadie. De har ikke vært intime sammen engang og han tenker bare på henne og blir sjalu når hun ikke er på egen adresse. Ville han tenkt det samme dersom han hadde to andre han også hadde møtt jevnlig? Neppe.

Har man avtalt at man skal være eksklusive, så holder man selvfølgelig ikke på med flere samtidig. Det er jo likevel ikke tilfellet her. 

Hva er galt med å skulle like noen og ønske å slå seg til ro, selv om man ikke har hatt sex ennå? Hva er galt med å ønske henne for seg selv (ikke på en ekkel måte)?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, liljene skrev:

Hva er galt med å skulle like noen og ønske å slå seg til ro, selv om man ikke har hatt sex ennå? Hva er galt med å ønske henne for seg selv (ikke på en ekkel måte)?

 

Ingenting galt med noen av delene! Jeg sier bare at det å investere så mye i en bestemt dame på et så tidlig stadie ikke er en god taktikk. Det blir gjerne veldig viktig at det skal gå bra med akkurat henne. Det går fort galt da. Man viser seg ikke fra sin beste side ved at man gjerne blir litt nervøs, needy etc.

Endret av Stylish24
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stylish24 skrev:

Ingenting galt med noen av delene! Jeg sier bare at det å investere så mye i en bestemt dame på et så tidlig stadie ikke er en god taktikk. 

Jeg klarer ikke å se på kjærlighet og følelser som taktikk. Hva om han mister henne eller ødelegger en god relasjon hvis han velger andre i denne fasen? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som synes det er helt sykt at folk har denne innstillingen på Snapchat? Ville syntes det var SYKT ekkelt at folk kunne overvåke meg!!

Anonymkode: 36c83...52d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Er jeg den eneste som synes det er helt sykt at folk har denne innstillingen på Snapchat? Ville syntes det var SYKT ekkelt at folk kunne overvåke meg!!

Anonymkode: 36c83...52d

Veldig enig med deg.

Sting skulle bare visst da han skrev denne teksten.

 

Anonymkode: b05bf...888

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær åpen og ærlig med henne. Si du liker henne svært godt og spør om hun har kjæreste. Du vil jo ikke lage noe krøll om hun er i et forhold. Regner med du da får bekreftet om hun er interessert i et forhold med deg. Lykke til. Håper det ordner seg for dere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, liljene skrev:

Jeg klarer ikke å se på kjærlighet og følelser som taktikk. Hva om han mister henne eller ødelegger en god relasjon hvis han velger andre i denne fasen? 


Jeg syntes du kommer med gode innvendinger her på en saklig måte. Takk! Dette er snakk om en mann og kvinne som har snakket sammen på byen en gang og en del på snapchat i etterkant. Hele poenget mitt er at han er altfor betatt altfor tidlig. Jeg antar (vet ikke) at han er sikker på at han vil ha henne, mens hun er mer avslappet rundt det hele. Da ender fort relasjonen slik man ikke ønsker. Jeg har selv vært der. 

Det er heller ikke snakk om å velge en annen fremfor henne, men heller å ha flere baller i luften på en gang. Man må ikke date bare en om gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Stylish24 skrev:


Jeg syntes du kommer med gode innvendinger her på en saklig måte. Takk! Dette er snakk om en mann og kvinne som har snakket sammen på byen en gang og en del på snapchat i etterkant. Hele poenget mitt er at han er altfor betatt altfor tidlig. Jeg antar (vet ikke) at han er sikker på at han vil ha henne, mens hun er mer avslappet rundt det hele. Da ender fort relasjonen slik man ikke ønsker. Jeg har selv vært der. 

Det er heller ikke snakk om å velge en annen fremfor henne, men heller å ha flere baller i luften på en gang. Man må ikke date bare en om gangen. 

Å bli såret er alltid en risiko. Følelser er alltid en risiko. For alt vi vet, så vil hun egentlig avslutte, men klarer ikke å si det. Eller at hun også er redd og gjør andre ting. Vi vet ikke, siden vi kun hører hans versjon. 
 

Jeg har opplevd tilsvarende, og har satt grenser for hva som er greit for meg etter å ha snakket ut med de jeg datet. Jeg liker åpenhet og ærlighet, og forventer at man sier i fra hvis noe endres. Så det har vært situasjoner jeg har trukket meg fordi jeg fikk følelser, mens motparten ikke fikk, eller omvendt. 

Endret av liljene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, liljene skrev:

Å bli såret er alltid en risiko. Følelser er alltid en risiko. For alt vi vet, så vil hun egentlig avslutte, men klarer ikke å si det. Eller at hun også er redd og gjør andre ting. Vi vet ikke, siden vi kun hører hans versjon. 
 

Jeg har opplevd tilsvarende, og har satt grenser for hva som er greit for meg etter å ha snakket ut med de jeg datet. Jeg liker åpenhet og ærlighet, og forventer at man sier i fra hvis noe endres. Så det har vært situasjoner jeg har trukket meg fordi jeg fikk følelser, mens motparten ikke fikk, eller omvendt. 
 


Jeg er enig i alt du skriver her. Det er derfor jeg sier at han skyter seg selv i foten ved å satse alle pengene på en hest. På et så tidlig stadiet bør en som mann ha flere baller i luften. Da slipper man å sitte på KG som en heartbroken gutt på 21. 

Men ja, han må få fingern ut hvertfall og invitere på noe. Inviter på filmkveld og prøv deg frem der. Går det ikke så move on!

Endret av Stylish24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Stylish24 skrev:


Jeg er enig i alt du skriver her. Det er derfor jeg sier at han skyter seg selv i foten ved å satse alle pengene på en hest. På et så tidlig stadiet bør en som mann ha flere baller i luften. Da slipper man å sitte på KG som en heartbroken gutt på 21. 

Men ja, han må få fingern ut hvertfall og invitere på noe. Inviter på filmkveld og prøv deg frem der. Går det ikke så move on!

Vel. Tiden får vise om det er full klaff eller bomskudd. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil kapre denne jenta, så må du være frampå og gjøre det klart at du er interessert. 

Ingen holder seg eksklusive for noen de bare chatter med. Eksklusiv blir man når man begynner å date på ordentlig, og har tatt en prat om hvor man står. Selvsagt er det muligheter for at hun ligger med andre når dere så vidt har blitt kjent, har en kompis som fuckfriend etc. Det er helt normalt, snapmap gjør det bare mer synlig. 

 

Anonymkode: b6505...5a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg hadde droppet henne. Hun stikker for å sove med/hos en annen fyr etter at hun har vært med deg? Høres ut som en det er verdt å samle på...

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun ser på deg bare som en venn, og om du vil noe mer bør du si et til henne og se hva det blir, ikke si noe og bare være venner, og om du kun er blitt kjent emd henne si du ikke ønsker kontakt mer (for hennes skyld), for det er kjedelig med venner som egentlig bare vil noe mer, det blir så kleint

Anonymkode: acc9c...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...