Gå til innhold

– Heller ikke i dag skjønner mange på venstresiden at det noen ganger kan være reaksjonært å støtte innvandrere.


BrukerErHeltAnonym

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Stonegiant said:

637032954_KGstatetikk.thumb.png.084f36ce23a64d20602a4100fc88d69c.png

Forklar denne, og etter 2011 kan man ikke stole på SNB siden de på mystisk vis halverte voldtekts statistikken. Jeg har store problemer å skjønne statistikken ifra SNB i dag der man ikke kan lese metodologisk metode eller rå data. Der man hadde en "for-starter" på en rapport i 2014 der "kulturelle forskjeller" var utpekt som en bias. Jeg tror at tallene er masert til de grader at man ikke kan ta SNB seriøst idag. Takk gud at jeg har lagret de tidligere dataene før de trakk de ned ifra meningmann rekkevidde.

Jeg har sett deg putte flere ganger frem misvisende tall, sitater og statetikker. Gjør du dette med vilje eller sjekker du ikke?    

             

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, Stonegiant said:

Hva av det Carl I. Hagen sa var det som ingen trudde på, men som ble virkelighet?

Immigrasjon av det han sa på slutten av 70 tallet og div utadleser på 90 tallet. 

6 hours ago, Stonegiant said:

Oslo er da vitterlig en mye tryggere by nå enn på '90-tallet.

Nei, kan ikke huske at det var normalt med gjenger og voldtekt i skolen. Kan heller ikke huske at det er normalt med kniv stikking i Oslo. Ifølge politiet selv så er det økt vold og voldtekt i Oslo der immigranter blir pekt ut om dette. 

   1576563025_politivoltektoslo.thumb.png.4c540540b96c03e1e0c874503772ab87.png

Det er så mange voldtekts saker at de har 41 saker som ikke er under etterforsking. 

Om du ikke tror meg hvor ille situasjonen er så kan du lese selv "Voldtekt i den globale byen"  eller det rene propaganda sprøytet "Handlingsplan mot voldtekt 2019–2022 - Regjeringen.no". Det sist nevnte utelater gruppevoldtekter, etnisk demografi og geografisk spredning som i tillegg har falsk statistikk som sier at 1\10 kvinner blir voldtatt i Norge basert på en spørreundersøkelse i USA for studenter innenfor feminisme og brukt disse metodene og tallene på Norge, som ikke gir mening når det mest "riktige" tallet som finnes er 0,00003% eller promlie på 0,03.    

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ElinX0Xpoliti said:

Jeg har sett deg putte flere ganger frem misvisende tall, sitater og statetikker. Gjør du dette med vilje eller sjekker du ikke?    

             

Hva er det du snakker om? Tallene jeg la frem dekker et mye større området enn det du cherry-picked. Jeg viser til et helhetsbildet.

Selvsagt kan man finne enkelte områder i statistikken som har blitt verre med årene, men ved å fokusere for mye på dem så maler man ett uferdig og uærlig bilde av virkeligheten.

Oslo, Norge, og verden generelt, er på sitt aller tryggeste akkurat NÅ. Det svinger litt opp og ned, men alle trender peker opp når det gjelder levestandard og trygghet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det anmeldes mye mindre i Norge. Ikke fordi det begås mindre kriminalitet, men fordi politiet henlegges på grunn av ressursmangel uten å etterforske og folk har mistet tilliten til politiet. Dette er en varslet katastrofe. Så det at antall anmeldte saker går ned, viser bare at tilliten til politiet synker og folk ikke gidder anmelde lovbrudd når de vet anmeldelsen blir henlagt uten etterforskning. https://www.dagbladet.no/nyheter/under-erna-har-politiet-blitt-treigere-mer-presset-og-mistet-tillit/70910398

Bare en av artiklene om dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Stonegiant said:

Hva er det du snakker om? Tallene jeg la frem dekker et mye større området enn det du cherry-picked. Jeg viser til et helhetsbildet.

For noe sprøyt, jeg vet hvor datapunktene til de tallene jeg viser frem og henviser kilde for dette og jeg kan sende deg kildedata via epost om du vil. Det du viser frem har ingen metodologi ingen kilde og mest sannsynlig massert til det du viser frem. Og tro meg jeg har sjekket. Vi har ikke hatt nedgang i vold episoder ifølge politiet, der vi har nye volds poster innen for ung vold og skole vold som vi ikke har hatt innenfor rettvesenet samt ny post innenfor voldtekt som tar innenfor gruppevoldtekter innenfor grove voldtekter. Jeg mener og føler meg ganske sikker på at de tallene vi har i dag er massert siden 2012 etter enormt politisk press mot SSB, Christine Meyer som ble satt inn i SSB har også sagt urovekkende tidligere og når hun ble ansatt.           

Du har også merkelige "for-startere" (preamble) på analysen av statistikken, som ekskluderer kategorier og gir et ideologisk preg som har kommet til artiklene i SSB som publiseres. En av de som omtaler økonomi er ordlagt omtrent kommunistisk. Dette er svært bekymringsfullt.     

3 hours ago, Stonegiant said:

Selvsagt kan man finne enkelte områder i statistikken som har blitt verre med årene, men ved å fokusere for mye på dem så maler man ett uferdig og uærlig bilde av virkeligheten.

Ta å smak på ordene som du bruker, SSB burde være en kanarifugl for å sette kursen for Norge AS så vi ikke treffer isfjell.    

3 hours ago, Stonegiant said:

Oslo, Norge, og verden generelt, er på sitt aller tryggeste akkurat NÅ. Det svinger litt opp og ned, men alle trender peker opp når det gjelder levestandard og trygghet.

Oslo er langt mindre tryggere enn da jeg vokste opp der, den vestlige verden er tryggere ikke andre plasser der du må ha på deg skuddsikker vest og maskinpistol for din egen sikkerhet. Jeg vet ikke om du vet det for eniske norske personer så har de blit nedsyltet med gjeld til det punktet at de ikke har råd til få barn for kvinner og menn finner ikke jobb og skriver seg selv om arbeids ufør samt betale ekstra skatt på 14 000 kr per år for immigrasjonen til norge. Jeg tror du ikke følger med hva som skjer med Norge, bare for noen ti år siden så kunne jeg og min mann kjøpe hus bil på 6 år, i dag ville det ta 30 år dette er ikke holdbart.            

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det å uttrykke at det er tryggere her nå enn på 90tallet, viser bare hvor store skyggelapper som er på! Idag er det dagligdags med uprovosert vold mm, på 90tallet ble man sjokkerte over uprovosert vold man leste/hørte om, idag reagerer vi ikke mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forholder meg til virkeligheten. At dere føler at det er feil er deres egen skyld. Kanskje ta en pause fra tabloidmedia for en stund? De prøver så godt de kan å skremme dere,  og det har tydeligvis fungerte veldig godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og virkeligheten er at fler og fler føler seg utrygge! Å prøve å overbevise om at det er tryggere nå enn før, er bare helt fantastisk bak mål! Snakk om å stikke i hue i sanda, klø seg i rævva og stikke fingra i øra! Og at media forsøker å skremme? Faller for sin egen urimelighet da de forsøker så godt de kan sammen med venstresiden å hysje ned alt som skjer når det er innvandrere det er snakk om! Men politi og politikere tar vel feil de også, når de sier at noe må gjøres med all volden som skjer nå? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...