Gå til innhold

– Heller ikke i dag skjønner mange på venstresiden at det noen ganger kan være reaksjonært å støtte innvandrere.


BrukerErHeltAnonym

Anbefalte innlegg

– Heller ikke i dag skjønner mange på venstresiden at det noen ganger kan være reaksjonært å støtte innvandrere. En totalt misforstått radikalisme. Ved å ta det opp er jeg blitt kalt rasist og det som verre er.

Dette sier APs Jan Bøhler til Aftenposten.

Dessverre går overhodet ikke alt riktig vei, sier han og ramser opp hvordan han mener noen stadig tror de kan la være å jobbe ved å skylde på kultur eller religion, hvordan fundamentalistiske miljøer vokser, og at han møter overraskende mange unge som er utsatt for det han mener i realiteten er tvangsekteskap.

https://www.aftenposten.no/a-magasinet/i/pLOKOj/jeg-er-blitt-kalt-rasist-og-det-som-verre-er

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig så kommer "venstresiden" til å kalle alle som kritiserer immigrasjon til Norge for navn, ellers må de ta ansvar for det. "Høyresiden" ønsket immigrasjon for å senke lønnsnivået i Norge og billig lavt lønt arbeidskraft. Normale folk som kritiserte dette ble kalt rasister og nazier for engang snakke om dette. 

Jeg tror at hele fantasi prosjektet døde i 2016 og "venstresiden" vet dette og går full propaganda og avskriving samt møkk kasting. Jan som prøver å snakke fornuft til sine egne, vil selvfølgelig bli hatet for dette, han blir også kalt vantro hund av muslimer i området han bor i.     

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før masseinnvandringen tok helt av, var vi temmelig lite opptatt av religion, og det var de færreste som søkte seg til bedehuset. Ikke hadde vi så veldig med respekt for disse svovelpredikantene heller. 

Det er like bakstreversk å høre på idiotien rundt koranbrenning, karikaturtegninger, hijaber, niqaber, og annet vås. At vi i det hele tatt gidder, og ikke evner å føye sånt piss prat av bordet omtrent før det blir ytret forbauser meg.  
 

Å forsvare noen sin rett til å bli krenket av blasfemi er like idiotisk som å faktisk å bli det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Stonegiant said:

Merker jeg er kraftig lei av at Høyresiden spiller offer. Stakkars, stakkars dem.

Hvem da? Ser personer som er på "høyresiden" unnskylder seg mot tidligere "rasister". Carl i Hagen burde få en unnskyldning ifra hele AP, Krf og V når han sa rett ut hva denne immigrasjonen ville tilsi for Norge på slutten av 90 tallet og han tilhører deffenentift ikke høyresiden. Jeg personlig vil si unnskyld til han for ikke å tro på han.        

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sånn at ikke bare venstresiden gjør det. I dag leser jeg om Hareides og Rajas engasjement om å endre loven slik at ulovlige utlendinger som nekter å forlate Norge tross endelig avslag, skal få jobbe lovlig. Det er bare å invitere alle hit, få avslag, nekte å reise ut og likevel få jobb og innpass i landet. Jeg blir kvalm av denne typen ''humanisme'' som slår helt, helt, helt feil ut. Politikere som ikke evner å se det store bildet og konsekvensene av sine handlinger er de verste av alle.

Selvfølgelig skal de med endelig avslag forlate landet og det skal ikke tilrettelegges for at de blir eller for at det kommer flere. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Drizzt said:

Det er litt sånn at ikke bare venstresiden gjør det. I dag leser jeg om Hareides og Rajas engasjement om å endre loven slik at ulovlige utlendinger som nekter å forlate Norge tross endelig avslag, skal få jobbe lovlig. Det er bare å invitere alle hit, få avslag, nekte å reise ut og likevel få jobb og innpass i landet. Jeg blir kvalm av denne typen ''humanisme'' som slår helt, helt, helt feil ut. Politikere som ikke evner å se det store bildet og konsekvensene av sine handlinger er de verste av alle.

Selvfølgelig skal de med endelig avslag forlate landet og det skal ikke tilrettelegges for at de blir eller for at det kommer flere. 

Det burde være en selvfølge at det var slik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Hvem da? Ser personer som er på "høyresiden" unnskylder seg mot tidligere "rasister". Carl i Hagen burde få en unnskyldning ifra hele AP, Krf og V når han sa rett ut hva denne immigrasjonen ville tilsi for Norge på slutten av 90 tallet og han tilhører deffenentift ikke høyresiden. Jeg personlig vil si unnskyld til han for ikke å tro på han.        

Med tanke på at Carl ivar Hagen også advarte mot nordlenninger i sin tid, så tror jeg du kan ta deg en bolle her.

 

En hver med evne til å reflektere over simple ting, klarer å forstå at et høyt trykk med uskolerte og traumatiserte individer vil føre noe destruktivt med seg. Jeg er enig, mange på venstresiden tar alt for lett på akkurat dette. Men h@@lsikke heller, carl ivar hagen skal ikke ha noen unnskyldning. Mannen som ønsket å selge all norsk olje for en sum av 1 milliard, kjøss katthullet.

 

Tilhører venstresiden og ønsker en moderat innvandring. Også en moderat arbeidsinnvandring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Hvem da? Ser personer som er på "høyresiden" unnskylder seg mot tidligere "rasister". Carl i Hagen burde få en unnskyldning ifra hele AP, Krf og V når han sa rett ut hva denne immigrasjonen ville tilsi for Norge på slutten av 90 tallet og han tilhører deffenentift ikke høyresiden. Jeg personlig vil si unnskyld til han for ikke å tro på han.        

Jeg har tidligere ikke hatt noe imot Carl I Hagen. Da jeg vil vokste opp hørte jeg at han ikke likte innvandrere. Da jeg ble eldre så lærte jeg å forstå forskjellen å være imot innvandringspolitikk, og være imot innvandrere. Oppfattet ikke han (det lille jeg fulgte med på politikken) som innvandrerfiendtlig. Det var ikke noe mindre grunn til å stille krav til innvandrere, som til resten av befolkningen. Når man bor i Norge så er det rett og rimelig at man lærer seg norsk. 

Sorry Mac, men jeg mistet allikevel respekten da han ytret at spanjolene i Spania må kunne norsk for å jobbe med nordmenn i SPANIA. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, kikkana said:

Med tanke på at Carl ivar Hagen også advarte mot nordlenninger i sin tid, så tror jeg du kan ta deg en bolle her.

Skjønner ikke hva du mener med mindre du snakker om det Hagen sa om folk ifra Finnmark, der Finnmark klage på vedtak selv om de hadde de mest gunstige reglene samt ekstra penger til Sametinget. Kan du henvise meg hva han sa? 

50 minutter siden, kikkana said:

En hver med evne til å reflektere over simple ting, klarer å forstå at et høyt trykk med uskolerte og traumatiserte individer vil føre noe destruktivt med seg. Jeg er enig, mange på venstresiden tar alt for lett på akkurat dette. Men h@@lsikke heller, carl ivar hagen skal ikke ha noen unnskyldning. Mannen som ønsket å selge all norsk olje for en sum av 1 milliard, kjøss katthullet.

Han var smurt i pressen, svartmalt av andre politikere, ungevenstre kalte han rasistisk rasist så ja Carl I hagen fortjener en unnskyldning til de grader. Det sagt jeg har aldri stemt FRP, anser meg som gammel liberallist (fri tale og fri utrykk) der staten har en minimal rolle i folk liv med sterkt forsvar. Jeg anser FRP som et populistisk parti som har fått snyltere i høyere stilinger som haket mindre korrupt enn AP og H.

Aldri hørt at han ønsket selge oljen for 1 milliard finner ikke noe på søk heller.      

50 minutter siden, kikkana said:

Tilhører venstresiden og ønsker en moderat innvandring. Også en moderat arbeidsinnvandring.

"Venstresiden" er kapret av sinnssyke personer, kommer ikke til å eksistere som en sammenhengene plattform i fremtiden siden aliansen består av islam grupper (Islamsk Råd), feminister, LGQT grupper, akademisk humaniora, politiske dynasti familier og LO. De som har kalt folk for rasister, homofobier, islamofobier osv..., har åpent dørene til Norge, har vist normale folk at "venstresiden" er helt blåst. Dette vil føre til ny konservativ bølge og mest sannsynlig religiøs bølge i Norge. Hvordan dette vil slå ut politisk vet jeg ikke.

Jeg anser i fremtiden kom det å være en liten margin gruppe som kaller seg selv "venstre", en mye større moderat andel og like stor eller større konservativ andel.    

               

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, sonush said:

Jeg har tidligere ikke hatt noe imot Carl I Hagen. Da jeg vil vokste opp hørte jeg at han ikke likte innvandrere. Da jeg ble eldre så lærte jeg å forstå forskjellen å være imot innvandringspolitikk, og være imot innvandrere. Oppfattet ikke han (det lille jeg fulgte med på politikken) som innvandrerfiendtlig. Det var ikke noe mindre grunn til å stille krav til innvandrere, som til resten av befolkningen. Når man bor i Norge så er det rett og rimelig at man lærer seg norsk. 

Ja, var mer politisk for min del når jeg var på uni og ung voksen og anså Carl som tildels rasist, i dag så anser jeg han som ha helt rett.  

Quote

Sorry Mac, men jeg mistet allikevel respekten da han ytret at spanjolene i Spania må kunne norsk for å jobbe med nordmenn i SPANIA. 

Ja helt enig, med mindre vi har en selvstyrt koloni i Spania. Så vit jeg husker så sa han dette i 2005 ifra talerstolen på FRP møte om pensjonister og de som har hus der om spanjoler som jobbet i "norske" områder. Omtrent som folk i Irak forventer at jobbere i Oslo lærer seg arabisk for å jobbe i Grorud. 

Men i 40 år så har han blitt svartmalt politisk og i pressen, han fortjener en unnskyldning.     

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det blir praktisk for spanjoler å kunne norsk hvis de har mange nordmenn rundt seg, forretninger med nordmenn der, osv men det er ikke noe krav. For meg har Carl I. Hagen helt rett om masseinnvandringen og alt jeg har hørt fra ham om masseinnvandring og ikke-vestlig innvandring spesielt har vist seg å være rett. Han og resten av politikerne i Frp fortjener unnskyldning for de grove beskyldningene mot seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har ikke peiling på hva arbeidsinnvandring gjør med det gode systemet vi har i Norge. For ikke å nevne Islam da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer ikke AP, men hadde gjort det hvis det hadde vært flere hedersmenn som Jan Bøhler der. Dessverre har ikke partiet hans sans for ærlige politikere med hodet på riktig sted så han holdes så langt nede som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandrere er dårlig bla bla bla, skjønner at Norge ikke liker innvandrere, men er litt lei av disse innleggene, hei hva skal dere kjøpe til jul ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AfricanQueen said:

Innvandrere er dårlig bla bla bla, 

Eh, er ikke det denne artikkelen handler om.

Ellers må du gjerne starte egen tråd om juleinnkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 hours ago, ElinX0Xpoliti said:

Hvem da? Ser personer som er på "høyresiden" unnskylder seg mot tidligere "rasister". Carl i Hagen burde få en unnskyldning ifra hele AP, Krf og V når han sa rett ut hva denne immigrasjonen ville tilsi for Norge på slutten av 90 tallet og han tilhører deffenentift ikke høyresiden. Jeg personlig vil si unnskyld til han for ikke å tro på han.        

Hva av det Carl I. Hagen sa var det som ingen trudde på, men som ble virkelighet?

Oslo er da vitterlig en mye tryggere by nå enn på '90-tallet.

Endret av Stonegiant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Stonegiant said:

Hva av det Carl I. Hagen sa var det som ingen trudde på, men som ble virkelighet?

Oslo er da vitterlig en mye tryggere by nå enn på '90-tallet.

Det stemmer ikke.

Det har vært en kraftig økning av ungdomskriminalitet, grove narkotikalovbrudd og anmeldte voldtekter. Bl.a.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

297972.png?_encoded=2f66666666666678302f

Kilde: https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/statistikker/lovbrudda/aar/2017-03-06

 

chart.thumb.jpeg.3a4edf865cb868f2b714d3dc9314dce3.jpeg

Quote

Politiet og påtalemyndigheten registrerte 318 600 lovbrudd i fjor – det laveste antallet i statistikkens 25-årige historie.

Kilde:https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/artikler-og-publikasjoner/historisk-fa-lovbrudd-anmeldt-i-2017

Endret av Stonegiant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, BrukerErHeltAnonym said:

Det stemmer ikke.

Det har vært en kraftig økning av ungdomskriminalitet,

Det sier ikke statistikken noe om, dessverre.

3 hours ago, BrukerErHeltAnonym said:

narkotikalovbrudd

Feil.

3 hours ago, BrukerErHeltAnonym said:

og anmeldte voldtekter.

Feil.

3 hours ago, BrukerErHeltAnonym said:

Bl.a.

Svært sannsynlig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...