Gå til innhold

"Gis bort" på finn.no - hva er det frekkeste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De mer eller mindre kastet klær etter meg som ble liggende i mange måneder. Det ble sagt at de var ferdig med å få barn så klærne fikk jeg. Jeg sa flere ganger at jeg ikke fikk bruk for klærne fordi jeg fikk for mye. 

Klærne ble ikke gitt bort, de ble liggende, ingen av de har ennå kommet for å hente klærne. Så hvor viktige var de?

Anonymkode: ff4a4...6e9

Fretex eller anonymisere profilen din ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ti10 skrev:

Fretex eller anonymisere profilen din ;) 

Hæ?

Anonymkode: 0e2ed...ef3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig mye rart man får i innboksen, hva er det frekkeste dere har vært borti? 

Min historie fra i går kveld faktisk... Sønnen min fikk dobbelt opp av en gjenstand (skøyter, dyrt) til bursdagen og jeg tenkte jeg skulle være "julenisse" og gi bort dette settet til noen som trengte det. Fikk mld av en mann med barn på samme alder som min sønn som fortalte at de hadde dårlig råd og at han hadde blitt veldig glad om han fikk disse. Vi ble enige at han skulle få det og ei dame ringte på døra like etter, kona til denne mannen. Jeg ga henne eska og sa at jeg håper de ble fornøyde, hvorpå hun åpnet eska og studerte skøytene nøye. Spurte om de var brukt og hvor mye de kostet nye, hvor de var kjøpt og om jeg hadde kvittering. Jeg ble helt satt ut men svarte nå på det hun spurte om. Så sa hun "ja, kan jeg ta de??“ og jeg sa ja vi avtalte jo det så. Så bare sa hun hadet og gikk, sa ikke takk eller noen ting. 

Etterpå, før jeg hadde rukket å slette annonsen hadde jeg jo selvfølgelig fått masse andre koselige og takknemlige familier som jeg heller gjerne skulle gitt det til. Så mye får man igjen for å være snill liksom 😋

Anonymkode: 4ca7e...e8d

Du skulle bare sagt høyt, værsågod

Anonymkode: 943b2...841

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ting gis bort fordi jeg ikke vil bære det ut,  demontere eller forholde meg til gjenstanden mer. Presiserer dette i annonsen. Likevel forventes dette. Veldig irriterende. Da kunne jeg jo heller tatt betalt. 

De mest vriene menneskene svarer på gi bort annonser. 

Anonymkode: dcac9...4b8

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er irriterende å legge ut noe til "gis bort mot henting" og så kommer det lange, tåredryppende meldinger fra alenemødre og uføre som vil ha det, men da måååå de få det levert for de har ikke bil...

Anonymkode: d47dd...1c8

Jeg hadde bare svart: Hei! Følelsesmessig utpressing funker ikke. Hvis du ikke henter selv, går den selvfølgelig til noen andre. 

Anonymkode: b1942...97e

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde fått barnetøy av noen i svigerfamilien. Det var godt brukt fra før, i tillegg hadde jeg så mye at jeg ikke fikk brukt det. Jeg la det ut til den som måtte trenge det, som hadde lite penger selv. Jeg fikk noen meldinger av noen som ville ha det og var i gang med å ordne hente eller levere avtale. 

Da fikk jeg melding ifra svigerfamilien om at klærne var LÅNT ut til meg og at jeg var verdens verste person som ga det videre. Altså det var en dritlang melding om at jeg var verdens verste som ga bort ting som var lånt,  de var bare snille og jeg dugde ikke til noe, etc. Det var ingen spørsmål, kun beskyldninger. Jeg svarte så rolig jeg kunne for meg at jeg gir videre ting jeg ikke bruker selv. Jeg har fått klær av dere for å bruke på eget barn, men jeg har ikke fått noe beskjed om at det er lånt.

Etter flere stygge meldinger hvor jeg ender opp med å bli stygg tilbake for å forsvare meg så kommer det frem. De GLEMTE å fortelle meg at klærne var til låns... Så klærne ble ikke gitt bort.. Det var synd syns jeg. 

Anonymkode: ff4a4...6e9

Dette har da ingenting med frekke folk på Finn å gjøre? 

Anonymkode: 4f12f...6b4

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor tar du imot klær du ikke har bruk for? Jeg skjønner godt den sentimentale verdien disse klærne har for de.. men unødvendig av de å bli kvasse på meldinger. 

Anonymkode: 931e9...27b

Jeg var sengeliggende, det kom masse klær fra alle kanter. Barnefar tok i mot masse greier. Mange ganger sa jeg at vi ikke trengte mer, men ble ikke hørt. 

Anonymkode: ff4a4...6e9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan fortsatt si takk

Anonymkode: 943b2...841

Men noen tenker ikke på det, sykdom og alt. Men sånt ser vel ikke dere. Neinei, trenger du å høre et takk og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager, det tror jeg faktisk må være det frekkeste jeg har hørt om fra Finn 😂😂

Anonymkode: deea6...ba8

Jeg er jo bare glad for at jeg fulgte ham ut. Om jeg bare hadde sagt "Takk for handelen og god tur hjem" så hadde jeg kommet ut på trappa til manglende snøskuffe :skratte:

God råd (ref. bilen hans), men frekk som flatlusa. Ledd mye av den historien senere.

Anonymkode: f2946...b3f

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...