Gå til innhold

Å nei. Ungen kastet opp og vi skal feire bursdagen i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 1.12.2019 den 0.34, AnonymBruker skrev:

Herregud så hysteriske folk er. Kan godt forstå de som er helsemessig svekket at de bør være litt på vakt når det går omgangsyken, men eller trenger da ikke folk være så hysteriske? Dere går da i butikken, sitter på bussen, tar i håndtak, sitter med mobilen halve dagen, bruker toaletter på jobb, kjøpesentre, restauranter ect.

Jeg hadde bare ringt og informert. Jeg hadde ikke brydd meg.

Anonymkode: 83704...851

Folk er forskjellige og har forskjellige liv. Hvis man velger å holde selskapet mener jeg at man er pliktig til å si fra på forhånd, så folk kan velge selv. 

En ting er jo sykdommer som gjør at man er mer utsatt, men det kan jo også være andre grunner til at det er ekstra viktig å ta noen forholdsregler. For eksempel at man skal ha en viktig eksamen eller jobbintervju de neste dagene, skal ut på en dyr reise eller andre ting. Så får hver og en velge om de vil ta den sjansen eller ei! Vi droppet nylig et planlagt familiebesøk fordi det var sykdom i huset og vi skulle reise på en 15 timers flyreise dagen etter. Vi tok ikke sjansen. 

Noen garantier har man selvsagt aldri, og man utsettes for smitte over alt. Men jeg oppsøker i hvert fall ikke smitten når jeg vet jeg skal noe viktig like etterpå. Da tar jeg jo også andre forholdsregler, som å være ekstra nøye med håndhygienen og slik. 

Også er det vel andre ganger jeg kunne «tatt sjansen» og håpet det gikk bra. Men hver og en må få velge selv!

Anonymkode: 3eb10...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...