Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på nieser og nevøer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet 250-300, men finner jeg noe ordentlig som er billigere blir det mye lavere. Siste årene har jeg kjøpt klær på primark til en latterlig lav pris når vi har vært på ferie. 

Anonymkode: ab96a...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca 500 hver. Jeg har ti av dem, men ingen egne barn. 

Anonymkode: 63303...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine nieser/ nevøer er voksne og får ingenting. Barna deres får en liten gave til 100-150 kroner :)  I vår familie er det bare barn som får julegaver.

Anonymkode: d88e1...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt 200,- vi har 9 stk pluss at jeg ser på datteren til ei venninne som ekstra tantebarn 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å gi for 400-500 til hver. Jeg har fire tantebarn og ingen egne barn, så jeg prioriterer gaver til dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 100-200 kr har dårlig råd. Flere barn det er snakk om. 

Anonymkode: c7341...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en og hun er helt fersk, så jeg har kjøpt massevis av bleier. Det er det eneste jeg kan tenke meg at en baby trenger og som foreldrene ikke får av alle andre som jeg vet kjøper klær. 

Anonymkode: 12934...9b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 på hver og de er 2 stykker. Samme til bursdagene deres. Det er også de gavene jeg bruker mest opptatt av. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

300-400. Det varierer litt, men prøver å få det ca likt. Spleiser med andre søsken hvis jeg finner noe som er i prisklassen over. 

Anonymkode: 18fa6...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 200 kr. Vi har 12 nieser og nevøer, ingen egne barn. 
 

Har opplevd at enkelte av våre søsken har oppfordret sine barn til å ønske seg dyre ting fra oss «siden vi ikke har noen andre å gi til». De skal få seg en overraskelse når testamentene våre blir lest opp (ja, vi er onde mennesker som gir alt til veldedige organisasjoner...).

Anonymkode: 76b0c...497

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 100-200 per barn. Har 10 stk. Som regel bruker jeg nok ca 150. Det samme til bursdag. Med mindre jeg finner noe ordentlig/passende billigere (redusert pris e.l.)

Anonymkode: d816d...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Niese 1 (1 år) ante vi ikke hva vi skulle gi. Hun har en haug av leker og bamser, så vi ville ikke gi det. Hun får en pysj til 399 kr.
Niese 2 (7 mnd) har begynt å knekke koden med å holde flasker selv, så hun får en mummi-tutekopp til 139 kr.

Vi planla å legge oss på max 300 kr per person på julegaver i år, men ble enige om at det er OK å gå litt over til noen siden vi går litt under til andre. Det går opp i opp, og prisen avgjør heller ikke hva som er en "bra" eller en "dårlig" gave.

Anonymkode: 09536...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel 200-400 kroner, det kommer så an på hva jeg finner. Prøver å passe på at de to som er søsken og nære i alder får gaver av noenlunde lik verdi for dem - jeg kjøper ikke leker til den ene og klær til den andre - jeg synes det er viktigere enn at prisen er mest mulig lik.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...