Gå til innhold

Foreldrepar tiltalt på ny for vold mot en liten baby.


sommermor

Anbefalte innlegg

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GGJ5Lx/foreldrepar-ble-etterforsket-etter-babydoedsfall-siktet-for-vold-mot-ny-baby?utm_content=row-1&utm_source=vgfront

Her er jeg rystet og sint. Hvordan går det an at de først er tiltalt for dødsfallet til sitt første barn, saken blir henlagt, og nå på ny er tiltalt for vold mot en bitteliten uskyldig baby på 3 måneder.

Nå håper jeg virkelig at foreldrene blir dømt til en streng straff, og at babyen blir bortadoptert. Slike folk gjør meg så rasende.

Endret av sommermor
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet så inderlig godt at tvilen skal komme "tiltalte" til gode, og at ingen er skyldig før de er dømt - men i noen tilfeller så er konsekvensene rett og slett for store!! 

Denne saken blir jeg skikkelig sint av!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare sinnsykt tragisk. Skulle tro de kunne bli fulgt opp nøye etter den første tragedien. Noen mennesker burde tvangssteriliseres. 
 

Håper babyen kommer fra det uten varige skader, og kan vokse opp i en trygg familie.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vold mot spedbarn er noe jeg virkelig ikke evner å forstå. Det strider mot naturen.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjelden jeg mener at babyer skal bli hentet på fødestuen. Alle kan forandre seg og bør få en ny sjanse. 
Men her er det helt horribelt at de har risikert noe sånt, skammelig!

Hva gjør en baby som fører til at voksne tyr til vold?! Vet jo at ingen friske har svaret på dette, men det er ikke mye annet som er like uforståelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her får vi ikkje vita særlig mykje. Men ser veldig mistenkelig ut. Det kan godt henda barnevernet hadde dei under lupen, det veit vi ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...