Gå til innhold

Noen flere som ville byttet ut den kalde og triste vinteren mot denne plassen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som lar seg friste av dette værvarselet? Jeg direkte hater den norske vinteren, jeg vil ned til varmere strøk igjen, jeg er ikke skapt for dette iskalde Norge. Jeg er aldri ute om vinteren nesten, ligger bare hjemme under dyna og fyrer hele døgnet. 

Jeg vil ned til dette været her, det piner meg at jeg ikke får vært der og må være her i iskalde Norge og fryse ihjel

Screenshot_20191129_014325_com.android.chrome.jpg

Anonymkode: 0c46a...350

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jul i 30 grader ville vært nitrist! Koser meg med alle årstider, og vinteren har akkurat like mye sjsrm som sommeren.

Anonymkode: 62cf3...69c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elsker ❄️ winteren

å våkne & se alt dekket i hvitt utenfor vinduet, såå fint!

Endret av ana0603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så flytt? Jeg bor i Tanzania. Helt fantastisk. 

Anonymkode: b61d8...67a

Hvordan det å bo der? Mtp folket, priser, mat, serveridigheter?

Anonymkode: 5645a...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan det å bo der? Mtp folket, priser, mat, serveridigheter?

Anonymkode: 5645a...7e8

Folket er fantastisk, de er langt mer inkluderende og vennlige enn oss i nordiske land. Prisene er selvsagt mye billigere enn hjemme, men likevel ikke så billig som for eksempel Sørøst Asia. Der kan man virkelig bo meget behagelig om man kan ta med seg jobben sin hvor som helst så lenge man har stabilt nok internett. Maten er veldig godt - det er visse ting jeg ikke har tilgang til så klart, men generelt sett er det bare bær og diverse prosesserte matretter jeg virkelig savner. Jeg spiser mye sunnere nettopp pga mangelen på veldig prosessert mat. Severdigheter spørs hva man er interessert i - jeg er så klart ikke turist i hverdagene, heller ikke de fleste helger. Jeg bor imidlertid rett ved stranda og spaserer der hver morgen ved soloppgang, men jeg ser ikke på det som en severdighet i grunn. Kanskje andre gjør det, for den er virkelig helt spektakulær. 

Anonymkode: b61d8...67a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater vinteren, men hater alt over 20 grader mer. Så ellers takk.

Anonymkode: 6c89c...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytta for mange år siden. Har ikke opplevd temperaturer under 20 grader på nesten 10 år.

Anonymkode: 5c373...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...