Gå til innhold

Emilie Voe Nereng


PippiLa

Anbefalte innlegg

Bare jeg som stusset over coverbildet på den nye podcasten hun har laget om mat? Naken med noen salatblader over edle deler😂Så flaut.. Hva i alle dager har en naken kropp med mat og matlaging å gjøre? Vet ikke helt om det å selge på sex fungerer når du skal friste folk til å høre om mat🙄Men psykologen hennes hadde jo sagt hun måtte slutte å være så flink pike (artikkel i VG eller noe), og da er det vel på sin plass å flashe naken kropp om det passer seg eller ei😅🤪

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes bildet var fint jeg, er nok inspirert av den kjente scenen og det berømte bildet fra den ikoniske filmen American Beauty der Mena Suvari bader i roseblader, og på bildet ligger hun naken med roseblader strategisk plassert. 
Flere har latt seg inspirere av det bildet, bl.a Ørjan Burøe som hadde et lignende bilde ifm forestillingen Fordommer 

Jeg begynte å følge matkontoen til Emilie Nereng da hun var med i Skal vi danse, og hun har en bra konto med gode oppskrifter. Tror podcasten kan bli bra også. 

Jeg synes det blir litt tullete å forhåndsdømme henne og bruke fortiden hennes som blogger og merkevaren Voe mot henne. Hun var typ 14 da hun ble bloggeren Voe og hun tok et voksent valg og avsluttet bloggingen da hun kjente det ble for mye press. I stedet tok hun utdanning som ernæringsfysiolog og har levd et mere normalt liv. 

De fleste mennesker forandrer seg og blir mere voksen fra de er fjortiser og til de kommer i tjueårene, hjernen utvikler seg heldigvis fra tenår til voksen alder. Handlinger og uttalelser man gjorde som fjortis i verste hormonbobla kan nok mange bli flaue over når de tenker tilbake. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Selvfølgelig er dette bildet valgt for å promotere podcasten. 

Jeg håper hun produserer innhold som bærer seg selv uten å måtte ty til kropp. Med en utdannelse i faget er det håp om det, og i så fall heier jeg på henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er da kanskje en av de minst vulgære kjendisene i Norge?? Morsomt bildet av ei sprudlende jente. 
kan folk slutte å være så krenket av literally ingenting???

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bildet var kjempefint. Hun er mer tildekka enn med bikini. Så naken er vel litt å ta i.

Hun har mange gode oppskrifter på ig-kontoen sin, så jeg gleder meg til podcasten☺️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Valeera skrev:

Hun er da kanskje en av de minst vulgære kjendisene i Norge?? Morsomt bildet av ei sprudlende jente. 
kan folk slutte å være så krenket av literally ingenting???

Det er krenkelsens tid. Det er hipt å bli krenket nå. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
8 minutter siden, DeLorean skrev:

Det er krenkelsens tid. Det er hipt å bli krenket nå. 

Det er i hvert fall hipt å beskylde alle som reagerer negativt på noe som krenket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nimbus2000 skrev:

Det er i hvert fall hipt å beskylde alle som reagerer negativt på noe som krenket. 

Er det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Ingveis skrev:

Bare noe av det dummeste jeg har lest på en stund 😉

Så fordi noen ikke synes det samme som deg så er det det dummeste du har lest? :vetikke:
 

edit: Jeg synes hvertfall ikke det er dumt at jeg er bevisst på min egen rolle som forbruker. 

Endret av ^alfa^
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ei hyggelig jente ihvertfall, møtte henne for ikke så lenge siden. Skal definitivt høre på podcasten, bildet har ingenting å si i for min del.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl

Podcasten blir sikkert interresant, men tviler på at jeg orker å høre på den. Hun virker utrolig søt og greier, men hver gang jeg hører, eller ser henne på TV får jeg sånn «falsk bitch» følelse i kroppen. Hun føles liksom ikke ekte 🤷🏼‍♀️. Tror jeg liker mer direkte personligheter, med Emilie blir det så tilgjort enten det er det eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas har gjort nesten det samme ved å bli tildekket av røde roser. Synes begge to ser bra ut i den settingen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...