Gå til innhold

Er oral sex på damer vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dame. Hatt 4 partnere og ingen har gjort det. 

Jeg har sugd de. Synes egentlig at det er litt dårlig. 

Anonymkode: a0ac1...f86

Til meg er det vanlig. Hver dag helst og gjerne flere ganger om dagen. Bare når du har uka di slipper du unna. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du liker det ?????? Kan love deg at du ALDRI har opplevd noe bedre, du blir våt som du aldri har vært før og orgasmen føles som om den aldri tar slutt. Tid og sted eksisterer ikke, det føles som om du svever..så eksploderer du ….og etterpå lurer du på HVA HENDTE...Du har noe å glede deg til 🙂 

Anonymkode: bd747...758

Høres perfekt ut 😊 Håper det skjer snart. Er singel. 

Anonymkode: a0ac1...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres perfekt ut 😊 Håper det skjer snart. Er singel. 

Anonymkode: a0ac1...f86

Er også singel, kan godt gjøre det på deg så du får oppleve det 🙂 Gammel er du ?? Selv er jeg 24

Anonymkode: bd747...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er også singel, kan godt gjøre det på deg så du får oppleve det 🙂 Gammel er du ?? Selv er jeg 24

Anonymkode: bd747...758

Var ikke helt sånn jeg så foran meg at det skulle bli med en tilfeldig fra nettet 😊

Anonymkode: a0ac1...f86

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ubeskyttet oralsex med 10 stykk, og så lurer man på hvorfor folk har herpes.

Anonymkode: 7b620...412

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omg shut up, du vet ikke hvor gammel denne personen er en gang. 10 partnere er ikke mye. Dessuten har de fleste herpes uten å få utbrudd. Har hatt et stort antall sexpartnere og aldri hatt en kjønnssykdom selv.

Anonymkode: 343d3...df9

Oral sex er den viktigste årsaken til herpesinfeksjon. Det er rett...
 

Men dette er en veldig vanlig seksuell praksis nå og avhenger av seg selv og den andre personen.
 
 

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er også singel, kan godt gjøre det på deg så du får oppleve det 🙂 Gammel er du ?? Selv er jeg 24

Anonymkode: bd747...758

Dafuq??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være så vanlig det vil. Jeg skal aldri ha det. Tenker det er ekkelt å kysse en munn som har slikket i sprekken jeg tisser med. Æsj.

Anonymkode: 771db...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være så vanlig det vil. Jeg skal aldri ha det. Tenker det er ekkelt å kysse en munn som har slikket i sprekken jeg tisser med. Æsj.

Anonymkode: 771db...8a3

OK, dette er din avgjørelse, men også sexen er ekkelt, penis har sæd og urin, du driter og du har analsex, du suger hva andre tisser med

:klo:
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oralsex med damer er deilig! Liker både å slikke og å bli slikka 😍

Anonymkode: b3b89...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Noen synes det er ekkelt og misliker det, det må bare respekteres, om det er aldri så uforståelig. For meg er det nesten en slags tillitserklæring, og en gave, å få nyte henne på denne måten. Dersom hun elsker det like høyt som meg selv, rystes universet, og stjerner og planeter finner nye posisjoner og baner. (Litt subjektivt kanskje ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2019 den 2.19, AnonymBruker skrev:

Omg shut up, du vet ikke hvor gammel denne personen er en gang. 10 partnere er ikke mye. Dessuten har de fleste herpes uten å få utbrudd. Har hatt et stort antall sexpartnere og aldri hatt en kjønnssykdom selv.

Anonymkode: 343d3...df9

Ubeskyttet sex med mer enn 10 stykk er MYE jo. 

Hun er nok 88 år ja lol. 

Anonymkode: 7b620...412

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt sex med noen som ikke har gjort det, og det har alltid vært mennene som har insistert, og sagt i ettertid at de vil gjøre det igjen. Altså ikke ha sex, men om de kan gå ned på meg og bare det. Virker som menn er litt besatt av oralsex, så man har nok bare uflaks om man møter de som ikke går ned 😛 

Anonymkode: 1f3b3...d54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig liker ikke å slikke damen der nede. Jeg liker andre måter å kose sammen. Å slikke fitte gir meg lite og ingenting. Hvorfor skal jeg late som det er digg, når jeg hater det? Jeg forventer ikke at henne skal suge meg eller gjør noe hun ikke liker.

Anonymkode: 38333...74b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig liker ikke å slikke damen der nede. Jeg liker andre måter å kose sammen. Å slikke fitte gir meg lite og ingenting. Hvorfor skal jeg late som det er digg, når jeg hater det? Jeg forventer ikke at henne skal suge meg eller gjør noe hun ikke liker.

Anonymkode: 38333...74b

Det er jo helt greit det? Det er mange damer som ikke liker det så godt, men du skjønner vel at det er en skikkelig nedtur om man anser det som helt essensielt i sexlivet og typen ikke liker det? Det er uansett ikke noe opphissende om man merker at den andre ikke liker det som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 19.55, AnonymBruker skrev:

Er dame. Hatt 4 partnere og ingen har gjort det. 

Jeg har sugd de. Synes egentlig at det er litt dårlig. 

Anonymkode: a0ac1...f86

I min verden er det veldig vanlig og et must! Like mye som å kjøre jr. inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts, hva slags menn har du vært med? Og hvorfor har du ikke sagt i fra? Jeg suger ikke en fyr uten å få noe tilbake, sånn er det bare. Jeg driter i om det er ons, date, kjæresten eller mannen din. Forventer han å bli sugd skal ha slikke deg. 

Menn forventer så jævli mye og kvinner tør som vanlig aldri å si i fra.

 

Anonymkode: 3859e...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOMMUNISER! Ta det opp med den du har sex med istedet for å lage en KG-tråd og spør. Vil du at mannen skal gå ned, så kommuniser det til han, ikke KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts, hva slags menn har du vært med? Og hvorfor har du ikke sagt i fra? Jeg suger ikke en fyr uten å få noe tilbake, sånn er det bare. Jeg driter i om det er ons, date, kjæresten eller mannen din. Forventer han å bli sugd skal ha slikke deg. 

Menn forventer så jævli mye og kvinner tør som vanlig aldri å si i fra.

 

Anonymkode: 3859e...879

Om hun suger, så har de ihvertfall mangel på intelligens... Skal ikke være nødvendig å si noe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eevee skrev:

KOMMUNISER! Ta det opp med den du har sex med istedet for å lage en KG-tråd og spør. Vil du at mannen skal gå ned, så kommuniser det til han, ikke KG. 

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...