AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #1 Del Skrevet 25. november 2019 Lurer på å legge inn reservasjon på en Polestar 2. Råflotte biler, men er litt usikker på hvor lang tid det tar til man faktisk får en. Anonymkode: f5a1a...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #2 Del Skrevet 25. november 2019 Ikke bestilt men jeg vurderer det seriøst. Jeg vil gjerne se den ved selvsyn før jeg bestiller. Dessuten kommer det elbiler i bøtter og spann de neste to årene så jeg vil ikke forhaste meg. Anonymkode: 369aa...135 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #3 Del Skrevet 25. november 2019 Enig. Jeg har sett bilen i Oslo og den virker fantastisk. Rekkevidde og motorstyrke er i "godt nok"-territorie for en god stund fremover, tenker jeg. Men det er et nerdete marked og jeg også er redd for ikke å kjøpe "det beste". Interiøret er noen mil foran Tesla dog, og jeg er sikker på at bilen vil være bedre skrudd sammen og mer rustbestandig i lengden. Anonymkode: f5a1a...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #4 Del Skrevet 25. november 2019 Tesla er ikke et alternativ. Artig prosjekt men i kjent amerikansk stil er det en skranglekasse som virker å være tapet sammen med gaffateip og gamle pappesker. Polestar kommer definitivt til være premium. Anonymkode: 369aa...135 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #5 Del Skrevet 25. november 2019 Hvis du kjøper tesla kan du hurtiglade med 150 kW på tesla sine superchargere. Alle andre må du krangle med rare betalingsløsininger og hurtigladere som (når de ikke er i ustand) leverer 50 kW. Med tiden vil selvfølgelig vil nok de andre få skikk på ladestasjonene sine også, men foreløpig fremstår Tesla som et veldig mye tryggere valg. En drøm å dra på langtur med. Anonymkode: 3f3b3...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troverdigheten Skrevet 26. november 2019 #6 Del Skrevet 26. november 2019 Absolutt ikke. Særdeles upraktisk formfaktor på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #7 Del Skrevet 27. november 2019 6 timer siden, Troverdigheten skrev: Absolutt ikke. Særdeles upraktisk formfaktor på den. Hva mener du med det? Anonymkode: 369aa...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troverdigheten Skrevet 27. november 2019 #8 Del Skrevet 27. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med det? Anonymkode: 369aa...135 Sedaner er så upraktiske. Selv RS7en med kombiluke har blitt litt for upraktisk for meg, så blir nok en en RS6, Panamera Sport Turismoi, SQ7, GLE eller GLS. Skal prøve litt forskjellig ila vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #9 Del Skrevet 27. november 2019 33 minutter siden, Troverdigheten skrev: Sedaner er så upraktiske. Selv RS7en med kombiluke har blitt litt for upraktisk for meg, så blir nok en en RS6, Panamera Sport Turismoi, SQ7, GLE eller GLS. Skal prøve litt forskjellig ila vinteren. Da er det ikke formfaktoren som er feil. Folk er forskjellig og trenger forskjellige biler. Jeg er ganske høy og det utelukker en rekke biler. Anonymkode: 369aa...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 27. november 2019 #10 Del Skrevet 27. november 2019 Har lyst å bestille, men.. Første El-bilen jeg liker, ser jo fantastisk ut også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #11 Del Skrevet 27. november 2019 4 timer siden, FantasDick skrev: Har lyst å bestille, men.. Første El-bilen jeg liker, ser jo fantastisk ut også! Hva med en Ford Mustang Mach-E? Anonymkode: 9fcac...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #12 Del Skrevet 27. november 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med en Ford Mustang Mach-E? Anonymkode: 9fcac...c83 For det første er Polestar MYE penere. Mustangen ser jo ut som en Hyundai eller en Kia forfra. Når du først har sett det så klarer du ikke å se noe annet. For det andre var Fords siste seriøse forsøk på en elbil (Focus electric) så begredelig dårlig at du i dag får dem kastet etter deg. Med bakgrunn i det vil jeg anbefale alle å tenke seg godt om før de kjøper Mustang Mach E. Se det i alle fall an til den har vært i salg en periode og vanlige forbrukere kan gi sin tilbakemelding etter å ha fått kjørt noen tusen kilometer på den. Dessuten tror jeg Bullitt hadde fått brekninger i grava hvis han visste at en elbil med koreansk utseende hadde fått navnet Mustang. Jeg som Mustangfan blir i alle fall uvel. Det blir som om Chevrolet skulle finne på å kalle Bolt for Corvette. Anonymkode: 369aa...135 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troverdigheten Skrevet 28. november 2019 #13 Del Skrevet 28. november 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er det ikke formfaktoren som er feil. Folk er forskjellig og trenger forskjellige biler. Jeg er ganske høy og det utelukker en rekke biler. Anonymkode: 369aa...135 For meg er formfaktoren helt feil jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #14 Del Skrevet 28. november 2019 På 27.11.2019 den 20.31, AnonymBruker skrev: For det første er Polestar MYE penere. [.....] Anonymkode: 369aa...135 I didn't ask you. Anonymkode: 9fcac...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #15 Del Skrevet 28. november 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: I didn't ask you. Anonymkode: 9fcac...c83 For det første: jo det gjorde du. Man gjør det når man stiller et spørsmål på et åpent offentlig forum. Forn det andre: merkelig spørsmål å stille i en tråd der Polestar er tema. Anonymkode: 369aa...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #16 Del Skrevet 29. november 2019 Nå ble denne diskusjonen dratt ned i den klassiske KG-kranglegjørma. Melder meg av. 🙄 Anonymkode: f5a1a...215 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 14. februar 2020 #17 Del Skrevet 14. februar 2020 Noen av dere som faktisk bestilte Polestar2? Eller ble det Skoda, Ford eller ingen av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #18 Del Skrevet 14. februar 2020 Fin bil, men greit å la noen av de komme ut på veien først. Alltid mye uforutsett krøll til å begynne med. Learning by doing. Anonymkode: cea45...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #19 Del Skrevet 16. februar 2020 Polestar får meg til å tenke på den beste poledanceren på bruket. En skikkelig stjerne 🤪 Anonymkode: 921cf...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #20 Del Skrevet 16. februar 2020 Jeg har bestilt Ford mach e, men vipper veldig mellom polestarog forden. Vanskelig når man ikke får,prøvd bilene! Jeg trenger en b8l jeg sitter litt høyt i, gode seter, gode fjærer og selvfølgelig lang rekkevidde og maks hurtighet for hurtiglader (150). Tar gjerne imot råd. Anonymkode: d80ba...660 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå