Gå til innhold

Forming av klassiske vipper, en slags maskara?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har klassiske vipper, og den siste uka før jeg skal ha påfyll, synes jeg de blir litt «bustete». Har fått beskjed om ikke å bruke maskara, men finnes det noe annet jeg kan bruke? Hun som setter på sier det kun finnes for volumvipper. Skulle gjerne hatt muligheten til å forme dem litt.

Anonymkode: f3fd3...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det finnes. Høres rart ut at du ikke får tips der du går. Det selges mascara for extension, både blank og med farge. Kjøp hos en som driver med dette. Eventuelt kjøp en mascara som er helt oljefri. Altså vannbasert. Finnes ikke mye av det, men noen Vita skal ha. 

Anonymkode: d3b3e...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det finnes. Høres rart ut at du ikke får tips der du går. Det selges mascara for extension, både blank og med farge. Kjøp hos en som driver med dette. Eventuelt kjøp en mascara som er helt oljefri. Altså vannbasert. Finnes ikke mye av det, men noen Vita skal ha. 

Anonymkode: d3b3e...588

Jeg går til en godkjent salong og hun som gjør det er utrolig flink, så jeg er litt usikker på hvorfor de ikke har det. Men tusen takk for tips! :)

Er det noen som vet om man kan få tak i på nett?

Anonymkode: f3fd3...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går til en godkjent salong og hun som gjør det er utrolig flink, så jeg er litt usikker på hvorfor de ikke har det. Men tusen takk for tips! :)

Er det noen som vet om man kan få tak i på nett?

Anonymkode: f3fd3...c72

Hva mener du med godkjent salong? 

Anonymkode: d3b3e...588

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med godkjent salong? 

Anonymkode: d3b3e...588

Hva jeg mener? Det jeg skriver vel. At det ikke er en nabo eller en som driver med det på si’, men en salong som faktisk er godkjent. Skjønner ikke hvordan det kan misforstås. 

Anonymkode: f3fd3...c72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Geirfuglen

Jeg lurer også på dette! Noen som vet hvor man kan kjøpe blank maskara for å forme vippene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...