Gå til innhold

Intimbarbering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gi meg noen gode tips og råd jenter! Føler jeg har prøvd alt, men dagen etter barbering ser jeg ut som ei plukka høne. Røde prikker som klør noe så grusomt, pinlig om noen skal se meg naken rett og slett. 

Jeg har ny høvel, barberskum beregnet for der nede (som var jævla dyr). 

Barberer aldri mot hårene. 

Har prøvd å smøre med alle Vera, parfymeri krem, vibratorrens osv.. 

Har også prøvd Lady shaver. 

 

Veldig irriterende problem, da jeg må ta bikinilinje, spesielt om sommeren. Orker ikke tanken på voks, men vurderer laser.. 

Barberer ca en gang i uken, er dette før sjeldent? Føler det blir mye hår om jeg venter lenger, og mer irritasjon i tillegg. Barberer under armene annenhver dag og der er det ikke antydning til irritasjon, eller røde nupper. Bør jeg gjøre det oftere for å herde huden litt? Skjønner virkelig ikke hva jeg gjør galt... 

Anonymkode: 042cb...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går over med høvelen hver gang jeg dusjer. De gangene det går en uke mellom blir huden mer irritert. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Når jeg barberer hver dag eller annenhver dag er det null stress. 

Anonymkode: 4ad7d...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner virkelig ikke hva jeg gjør galt... Anonymkode: 042cb...958

Kroppen gir deg hint på hint og du skjønner ikke? La håret gro ut der det skal være. Aksepter deg selv og huden blir aldri mere et problem. Så enkelt.  :) 

Anonymkode: 6c655...7f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...