Gå til innhold

Hva er det som gjør at klimaet har blitt så jævla viktig de siste par årene og at lille Norge skal redde hele jævla fuckings verden???


Jævla fyllekalas !

Anbefalte innlegg

Hvordan i himmelens navn kan dette lille lilleputtlandet som Norge er redde hele fuckings verden?? Hvorfor starte med et lite land og ikke der det virkelig er mye utslipp av biler og annet elendighet? 

Faen ikke rart "normale" mennesker som undertegnede flir fly forbannet på dette jævla gnålet dag ut og dag inn

ALLE VET DA AT DET JÆVLA KLIMAET GÅR I SYKLUSER!!

Det må snart komme en kur mot denne basillen!! 

 

 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Nikitaspin skrev:

Hvorfor tror du at Norge er alene om dette?

For vi her på berget har fått en uhelbredelig sykdom ser det ut som.. Samme med a Tunsberg i Sverige... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info. Kina er allerede i full gang med å bygge nye kullkraftverk. Over 100 stk er planlagt og skal bygges. Som samlet skal stå for utslipp som tilsvarer dagens utslipp av alle kullkraftverk i Europa. Haha! Norges bidrag er som et lite steg frem...og Kina løper flere km tilbake. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

Hvordan i himmelens navn kan dette lille lilleputtlandet som Norge er redde hele fuckings verden?? Hvorfor starte med et lite land og ikke der det virkelig er mye utslipp av biler og annet elendighet? 

Faen ikke rart "normale" mennesker som undertegnede flir fly forbannet på dette jævla gnålet dag ut og dag inn

ALLE VET DA AT DET JÆVLA KLIMAET GÅR I SYKLUSER!!

Det må snart komme en kur mot denne basillen!! 

Norge alene kan ikke redde verden, men vi må også bidra.

Ingen naturlige sykluser kan forklare oppvarmingen som observeres nå, dessverre.

Interessant at du både gnåler og klager på gnål på en gang...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

For vi her på berget har fått en uhelbredelig sykdom ser det ut som.. Samme med a Tunsberg i Sverige... 

Åja, så Norge var ikke alene likevel, men nå er plutselig Sverige også med?

Fint med selvmotsigelser, gitt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kågebruker skrev:

Livet harde skole med julebord ikveld?

Nope, ikke julebord i kveld dessverre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, jabx skrev:

Åja, så Norge var ikke alene likevel, men nå er plutselig Sverige også med?

Fint med selvmotsigelser, gitt.

De er delvis med ja, men ikke like ekstremt som Norge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

For vi her på berget har fått en uhelbredelig sykdom ser det ut som.. Samme med a Tunsberg i Sverige... 

Denne «sykdommen» som du kaller det fins i hele verden i større eller mindre grad. Tyskere gjør nok mer enn nordmenn her. Hvis alle bidrar litt hjelper det masse.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke miljødritten i media lenger. Det eneste solidariske jeg gjør for kloden er avfallsortering. Matplanlegging, klær og elektronikk brukes til de er ubrukelige, kollektivtransport etc, alt dette er økonomisk gunstig for min egen del.

Klimakrise? Jorden er allerede et jævligere sted å bo på grunn av all skammen media prøver å lage for oss.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peonita skrev:

Orker ikke miljødritten i media lenger. Det eneste solidariske jeg gjør for kloden er avfallsortering. Matplanlegging, klær og elektronikk brukes til de er ubrukelige, kollektivtransport etc, alt dette er økonomisk gunstig for min egen del.

Klimakrise? Jorden er allerede et jævligere sted å bo på grunn av all skammen media prøver å lage for oss.

Enkeltpersoner kan ikke ta på seg ansvaret for klimaendringene. Det må forandres på samfunnsnivå. Det er bedrifter som er de største synderne. Jeg personlig gjør veldig lite for klimaet generelt. Hvorfor skal jeg ofre livsstilen min når rike bedriftseiere som står for minst 70% av de globale utslippene ruller seg i luksus og penger?

Det er ingen tvil om at klimaendringene er et alvorlig problem, og at vi har lite tid til å gjøre noe, men jeg som privatperson kan ikke gjøre en dritt. Kanskje bortsett fra å smacke ned klimanektere på diskusjonsfora, for å hindre de giftige løgnene deres fra å lure andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa det finnes naturlige sykler og tilslutt kommer solen til å svelge oss. Men det behøver ikke bety at vi skal bidra til å akselererer ødeleggelsene og gjøre de større enn del ellers ville vært.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er så galt med å ta vare på miljøet vårt? Om alle skulle tenke at det ikke var sitt ansvar så blir det til slutt for sent. Hadde du likt å bo oppå ett søppelberg og puste inn livsfarlige giftstoffer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GulleGull skrev:

Hva er så galt med å ta vare på miljøet vårt? Om alle skulle tenke at det ikke var sitt ansvar så blir det til slutt for sent. Hadde du likt å bo oppå ett søppelberg og puste inn livsfarlige giftstoffer?

Det er forskjell på miljø og klima. Denne tråden handler såvidt jeg kan se om klima.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Det er forskjell på miljø og klima. Denne tråden handler såvidt jeg kan se om klima.

Det henger så tett sammen at man nesten ikke kan snakke om klima uten å nevne miljø.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, GulleGull skrev:

Det henger så tett sammen at man nesten ikke kan snakke om klima uten å nevne miljø.

Man kan imidlertid snakke om miljø uten å nevne klima.

 

Endret av Husholdning1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Husholdning1 skrev:

Man kan imidlertid snakke om miljø uten å jevne klima.

 

Ja selvfølgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spinjitzu
9 minutter siden, GulleGull skrev:

Det henger så tett sammen at man nesten ikke kan snakke om klima uten å nevne miljø.

Det er jo ikke sant. Vindmøller er et perfekt eksempel på noe som (muligens) er bra for klimaet, men helt jævlig for miljøet (dyreliv, naturen generelt, oljesøl, støyforurensing, visuell forurensing). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, spinjitzu skrev:

Det er jo ikke sant. Vindmøller er et perfekt eksempel på noe som (muligens) er bra for klimaet, men helt jævlig for miljøet (dyreliv, naturen generelt, oljesøl, støyforurensing, visuell forurensing). 

Visuell "forurensning" er vel det eneste reelle argumentet der. Resten er ikke reelle argumenter.

Endret av Husholdning1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...