Gå til innhold

Hvorfor ser og forstår så mange kvinner ikke hva menn faktisk trenger, seksuelt og emosjonelt?!


NoMore

Anbefalte innlegg

Just now, NymeriaRhoynar said:

Hvordan i all verden kan jeg gi glede i et samliv hvis jeg koker over av ironi og dessverre ikke av andre ting?

Nei, dette får du ta deg av, TS. I og med at du forstår så mye mer enn resten av oss må du nesten kompensere med å ta deg av de mest stakkarslige mennene. De ville ikke hatt godt av en dame som meg som koker over av ironi, jeg hadde bare gjort mer skade som du til slutt måtte ha rettet opp.

Hvorfor er du fotsatt i et samliv når du koker over av ironi og dessverre ikke av andre ting?!

Veldig nysgjerrig på det i så fall?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Heisenberg said:

Det der er så generaliserende og så lite reflekter det du skriver at det knapt er verdt en respons men du skal få en. 
Menn er ikke en homogen gruppe med like behov like lite som kvinner er det. Ja det finnes trekk som generelt passer kvinner og generelt passer menn men det du skriver er ikke generelt. Du skrive kategorisk. 

"Du skrive kategorisk." Hvilket land kommer du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vi kvinner klarer faktisk ikke å ta mesteparten av barn og hjem i tillegg til full jobb, hvis vi også skal ha overskudd til å være kjæreste. Det må dere bare forstå når det nå en gang er slik at vi jobber fullt vi også. Så hvis du sikter til menns identitetskrise i dag med likestilte oppgaver hva angår husarbeid og barn, så er det nok andre ting dere må jobbe med for å ikke slite

Anonymkode: 17010...7cd

Men da må kvinner ta sin del av snømåking, gressklipping, bilfiksing, vedlikehold av hus osv. Der skorter det fortsatt kraftig på kvinnelig initiativ, selv om det finnes unntak. 

Anonymkode: d4557...d84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NoMore skrev:

Hvorfor er du fotsatt i et samliv når du koker over av ironi og dessverre ikke av andre ting?!

Veldig nysgjerrig på det i så fall?!?

Det er dine ord at jeg koker over av ironi og dessverre ikke av andre ting. Jeg er bare høflig og følger dine premisser. Det er tross alt din tråd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, NoMore said:

Hvorfor er du fotsatt i et samliv når du koker over av ironi og dessverre ikke av andre ting?!

Veldig nysgjerrig på det i så fall?!?

Jeg lurer fremdeles på hvilken praktisk hjelp vi kan få fra mannen hvis vi gir han det han trenger seksuelt?

Anonymkode: cde10...03c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NymeriaRhoynar said:

Det er dine ord at jeg koker over av ironi og dessverre ikke av andre ting. Jeg er bare høflig og følger dine premisser. Det er tross alt din tråd.

Herlig svar!😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer fremdeles på hvilken praktisk hjelp vi kan få fra mannen hvis vi gir han det han trenger seksuelt?

Anonymkode: cde10...03c

Har du prøvd, egentlig?! Og sett hva som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter en lang faen i hva mannen vil. Jeg gjør som jeg vil og han kan knulle meg når det passer meg best. 

Han får lære seg å deale med sine emosjonelle issues selv.

 

Anonymkode: 6ada3...9b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men da må kvinner ta sin del av snømåking, gressklipping, bilfiksing, vedlikehold av hus osv. Der skorter det fortsatt kraftig på kvinnelig initiativ, selv om det finnes unntak. 

Anonymkode: d4557...d84

Det er det mange kvinner som gjør. Vi maler også hus, både utvendig og innvendig.

Anonymkode: cde10...03c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men da må kvinner ta sin del av snømåking, gressklipping, bilfiksing, vedlikehold av hus osv. Der skorter det fortsatt kraftig på kvinnelig initiativ, selv om det finnes unntak. 

Anonymkode: d4557...d84

Jepp! Jeg gjør alle slike ting selv, unntatt de tingene jeg trenger hjelp av mannen til å gjøre, og da hjelper han meg, alltid!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NoMore said:

Har du prøvd, egentlig?! Og sett hva som skjer?

Kan du ikke bare svare på hvilken praktisk hjelp du mener.

Anonymkode: cde10...03c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, NoMore skrev:

"Du skrive kategorisk." Hvilket land kommer du fra?

En uteblitt «r» er det du henger deg opp i??

Dine ferdigheter som debattant er hovedinnlegget verdig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg driter en lang faen i hva mannen vil. Jeg gjør som jeg vil og han kan knulle meg når det passer meg best. 

Han får lære seg å deale med sine emosjonelle issues selv.

 

Anonymkode: 6ada3...9b3

Ja, og fordi så mange kvinner tenker sånn, har mannen det for jævlig!

Og så syter og klager kvinner over mannen som ikke fungerer i tillegg, null forståelse, og kjernen i problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heisenberg said:

En uteblitt «r» er det du henger deg opp i??

Dine ferdigheter som debattant er hovedinnlegget verdig. 

Takk!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, NoMore said:

Takk!❤️

 

2 minutter siden, Heisenberg said:

En uteblitt «r» er det du henger deg opp i??

Dine ferdigheter som debattant er hovedinnlegget verdig. 

Jeg like deg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NoMore skrev:

Min erfaring er at de fleste menn gjør sitt beste for oss kvinner, om vi bare er tydelige og sier hva vi vil ha!

Haha...we wish..

De fleste men tenker kun på seg selv og sitt...

Anonymkode: 285b3...bd3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sliter ikke noe mer i dag, enn de gjorde før. 

Anonymkode: bb38b...f29

De fleste har det lettere nå enn før, så da burde de slite mindre...men typisk mennene, jo mer de har, jo mer bortskjemte blir dem...

Anonymkode: 285b3...bd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så mye mannehat her på KG!

Prøv å forstå en mann, så får du en bra mann, som jeg har prøvd å si her fra starten av!

Stakkars menn, som lever i dette samfunnet, hvor menn nærmest er fiender for kvinner flest å regne..😒😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...