Gå til innhold

Hvorfor ser og forstår så mange kvinner ikke hva menn faktisk trenger, seksuelt og emosjonelt?!


NoMore

Anbefalte innlegg

Spørsmål her nå, utfra mitt svar i en annen tråd her..!

Menn trenger masse sex, varme, omsorg og berøring, for å være i harmoni med seg selv, ikke på tross av, men på grunn av at menn har vanskelig ofte for å håndtere sine egne følelser og sitt store behov for sex, hvorav sistnevnte gjerne blir en kilde til stor frustrasjon, om han ikke blir tilfredsstilt seksuelt, prøv å forstå det, vær hans spesielle kvinne, den han drømmer om og har det godt sammen med, på alle måter!

Jeg snakker ikke om at kvinner skal ofre seg for mannen og gjøre ting de ikke har lyst til, men en mann som får dekket sine seksuelle behov, og får sine behov for å blir ivaretatt av kvinnen og som får omsorg, vil gjøre alt for å dekke dine behov som kvinne tilbake, han vil være trofast og hjelpe deg med praktiske ting og stille opp for deg, sånn vil han vise sin kjærlighet tilbake, min erfaring..

Blir det kjedelig på sikt, ja så finn på noe nytt, skap spenning! ❤️

Om du til vanlig er tilbakeholden som kvinne, overrask han, send et deilig nakenbilde av deg selv til han på jobb, si at du er kåt og har lyst på han, kjøp noe nytt sexy undertøy, eller en sex leke til dere begge, sug han og ri han i bilen på parkeringsplassen utenfor butikken, eller på et offentlig toalett, han vil trolig elske det, og du også..lev litt i nuet!!!

Og det er lov å slippe seg selv fri som kvinne, kjenne litt på "dyret" i deg, din egen seksualitet og nyte å bare være kåt, få kuk, få MANN, menn elsker kvinner som viser sin lyst, som tør å være kåte, fortell din mann hva som tenner deg, be han gjøre det, se og forstå hans behov, og lær han å kjenne dine!

Alt godt venter da, for begge..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens, ri han på parkeringsplassen utenfor butikken i 😂

Anonymkode: f0caf...14a

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mannen skal ytre hva han ønsker. 

Ingen er tankelesere. 

Anonymkode: 54614...516

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dagens, ri han på parkeringsplassen utenfor butikken i 😂

Anonymkode: f0caf...14a

Ja det er faktisk sinnsykt deilig, for begge!!👌❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Butternut said:

Hvorfor ser og forstår ikke menn hva mange kvinner faktisk trenger, seksuelt og emosjonelt? 

Vil du utdype hva kvinner faktisk trenger, seksuelt og emosjonelt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Butternut said:

Hvorfor ser og forstår ikke menn hva mange kvinner faktisk trenger, seksuelt og emosjonelt? 

Min erfaring er at de fleste menn gjør sitt beste for oss kvinner, om vi bare er tydelige og sier hva vi vil ha!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi kvinner faktisk blitt for egoistiske, overfor menn, for kravstore, forventer for mye, og tar for lite hensyn til menns behov?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NoMore skrev:

Har vi kvinner faktisk blitt for egoistiske, overfor menn, for kravstore, forventer for mye, og tar for lite hensyn til menns behov?!

Blitt? Hva mener du med det? Var det en tid vi tok mye mer hensyn til menns behov, og når var i så fall det? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger at en dame har funnet ut alle menn på denne jorden. Jeg elsker at hun vet at alle menn er nettopp slik, så heretter skal jeg retten og sletten følge denne listen slavisk!

 

:sarkasme:

Anonymkode: 54614...516

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nå at det er lettest å strekke seg litt når en har havnet ilag med noen som det funker bra med. Det er ikke engang sikkert at det føles som å strekke seg i det hele tatt. Det er vel ingen overraskelse at mennesker som har det bra har mer overskudd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert 100+ hat svar her inne nå, men menn sliter på mange måter i dette samfunnet, er det ingen som ser det, eller forstår menn?

Trist bare i så fall..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke så lurt å generalisere så mye da. Man kan ikke si at kvinner gjør ditt og datt eller menn gjør ditt og datt. 

Jeg gir mannen min veldig mye nærhet, kos, sex, lytter til han osv. Han er langt i fra like flink å gi dette tilbake. Og dette har vært en problem for meg i alle årene vi har vært sammen.

Men, jeg sier ikke dermed at alle menn gir for lite nærhet, kos og sex til damene sine for det. Å feie for sin egen dør er lettest. 

Anonymkode: 78141...521

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sparkling_Pink said:

Jeg tror nå at det er lettest å strekke seg litt når en har havnet ilag med noen som det funker bra med. Det er ikke engang sikkert at det føles som å strekke seg i det hele tatt. Det er vel ingen overraskelse at mennesker som har det bra har mer overskudd.

Nei sant, men veldig mange menn er frustrert og sliter i dag, relasjonelt, hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker ikke om at kvinner skal ofre seg for mannen sier du? Det er jo akkurat det du mener at vi skal. 

Anonymkode: 807e5...5f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Snakker ikke om at kvinner skal ofre seg for mannen sier du? Det er jo akkurat det du mener at vi skal. 

Anonymkode: 807e5...5f4

Nei, jeg mener du skal finne frem til din egen lyst, som kvinne, kommunisere den, forstå han og gi både han og deg selv, det dere begge trenger for å ha det godt sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går begge veier. Jeg har nok gitt alt for lite i mange av mine tidligere forhold, men det gjorde de også. Nå har jeg en mann som ser meg og mine behov og da strekker jeg meg uendelig langt for å gjøre det samme. 

Så er det nok lurt å finne noen relativt lik seg selv.

Anonymkode: 54143...161

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NoMore skrev:

Nei sant, men veldig mange menn er frustrert og sliter i dag, relasjonelt, hvorfor?

De sliter ikke noe mer i dag, enn de gjorde før. 

Anonymkode: bb38b...f29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...