Gå til innhold

Film om "familie" som egentlig er skuespillere. Noen som vet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt usikker siden det er så lenge siden jeg såg den.

Jeg leter etter en film om en familie som flytter til et nabolag. Det viser seg etter hvert at de er skuespillere som er der for å reklamere/selge produkter. 

Husker at de er feks ute og jogger i en spesiell treningsdress for å få flere i nabolaget til å ville ha slik treningsdress. Sånn omtrent i alle fall. 

Noen som vet hvilken film det er? 

Anonymkode: 8eee1...1b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Familien bor forresten sammen og later som at de er en helt normal familie slik jeg husker det. Og så blir det problemer fordi barna får kjærester/venner eller noe lignende. Eller hvertfall forelsker seg. Kanskje? 

Anonymkode: 8eee1...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Mrs Robinson skrev:

Truman show? 

Eller har du sett noen youtubevideor av bloggere? :ler:

Nei ikke Trumanshow. Og bloggere, nei? 

Anonymkode: 8eee1...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, mulig det er den! Har forsøkt å Google selv:) 

Anonymkode: 8eee1...1b3

Steve og Kate Jones er i det ytre det perfekte paret som sammen med sine veloppdragne tenåringsbarn flytter til et sjarmerende villaområde. Pene, fremgangsrike og med det siste nye av utstyr med de rette merkene tiltrekker de seg naboenes nysgjerrige og beundrende blikk. Plutselig vil alle ha de samme tingene som familien Jones. Familien Jones lever ikke bare ut den amerikanske drømmen ? de selger den også. Familien er i virkeligheten ikke en ordentlig familie, men ansatte reklamefolk, betalt for å få omgivelsene til å kjøpe alt de viser fram?

Anonymkode: a597f...29c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Steve og Kate Jones er i det ytre det perfekte paret som sammen med sine veloppdragne tenåringsbarn flytter til et sjarmerende villaområde. Pene, fremgangsrike og med det siste nye av utstyr med de rette merkene tiltrekker de seg naboenes nysgjerrige og beundrende blikk. Plutselig vil alle ha de samme tingene som familien Jones. Familien Jones lever ikke bare ut den amerikanske drømmen ? de selger den også. Familien er i virkeligheten ikke en ordentlig familie, men ansatte reklamefolk, betalt for å få omgivelsene til å kjøpe alt de viser fram?

Anonymkode: a597f...29c

Jeg er nesten sikker på at det er den 😊🥰 Takk

Anonymkode: 8eee1...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ingveis skrev:

The Joneses (Den perfekte familien) heter den 😊

Jepp, takk. Finner den selvfølgelig ikke så jeg får sett den da, men. 🙄😕 Den var vel egentlig ikke veldig bra uansett da, men.. 

Anonymkode: 8eee1...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, takk. Finner den selvfølgelig ikke så jeg får sett den da, men. 🙄😕 Den var vel egentlig ikke veldig bra uansett da, men.. 

Anonymkode: 8eee1...1b3

Jeg syntes den var bra da den kom ut, og liker den nå også. Føler at den har mange likhetstrekk med område jeg bor på🙈 

Filmen kommer nok igjen rundt juletider. Mener den har blitt vist på TV hvert år.

Anonymkode: 8ecc7...e8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, takk. Finner den selvfølgelig ikke så jeg får sett den da, men. 🙄😕 Den var vel egentlig ikke veldig bra uansett da, men.. 

Anonymkode: 8eee1...1b3

Den kan leies i iTunes om du har det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den er også tilghengelig for å leies for 29 kr på Google play, eller kjøpes for 69 kr. 

Anonymkode: 6741b...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...