Gå til innhold

Hva er det mest tabubelagte og «mørkeste» du tenker som du ikke kan si til noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min del er det at jeg gleder meg til noen i familien dør. Det skal bli en gledens dag. 

Anonymkode: 5fbc1...16f

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle ønske jeg ikke fikk barn. Jeg elsker dem, det er ikke derfor, men jeg har blitt syk og strekker ikke til. Skulle ant faresignalene før jeg tok valget med å bli mamma. Nå går all energien til barna og jeg har ingenting igjen til meg selv, mannen og andre ting som gir meg glede. 

I de verste periodene skulle jeg ønske jeg ikke hadde noen i livet mitt som var glade i meg. Da hadde jeg tatt livet mitt for lenge siden.

Anonymkode: 8af67...104

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
På ‎23‎.‎11‎.‎2019 den 19.30, AnonymBruker skrev:

Skeptisk til innvandring og islam. Mener Norge burde ha vært (og burde bli) mye strengere med hvem de gir opphold til og stille større krav til de mtp stønadene de får.

Anonymkode: c867b...e37

Norge burde også slutte å kaste hodestups på kommando fra USA å delta i kriger som i sum fører til flyktninger. Norge er et flott land og de fleste nordmenn likeså. Er så trist at man gjør seg til fiende med andre nasjoner når majoriteten av innbyggerne i Norge egentlig er fredelige, tolerante og omtenksomme.

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg noen ganger har lyst til å kutte kontakt med alle jeg kjenner pga mas om alkohol.

Anonymkode: 7b319...58a

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller dø tidlig mens jeg er frisk og rask, enn å tilbringe mine siste leveår på et sykehjem.

Jeg har egentlig et flott liv: Jeg bor i velferdsstaten Norge, er ferdig utdannet, skal kjøpe hus og jeg har en flott familie som bryr seg om meg. Men jeg vil heller dø nå, enn å leve til jeg blir gammel og grå.

Anonymkode: 7f4e1...851

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg føler meg dum og ikke strekker til.

Alle maser om hvor smart jeg er, jobben setter meg til de mest kompliserte oppgavene, alle forventer jeg skal prestere HELE tiden. Jeg gjøre så god jeg kan, alle blir imponerte, jeg føler jeg nesten faker det og fremstår som flinkere enn jeg er.

Er utslitt av å hele tiden klare alt, hele tiden prestere og føle jeg ikke klarer det, men faker det.

Anonymkode: e0e3f...86b

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg kunne skille meg fra farsiden min. Jeg synes de er sære og har null felles interesser med dem, men så er det denne "høflighetskontakten" et par ganger iløpet av året jeg rett og slett hater å måtte gjennomgå. Synes også at et familieledd i svigerfamilien er skikkelige tapere (tykke, uføre babyfabrikker over 30-årene med foreldrehjelp, der foreldrene skjønnmaler situasjonen at det er til å bli kvalm av). Men hey, dette bidrar til å føle meg selv normal.

At jeg angrer på utdanningen som jeg er ferdig med til våren, og gruer meg til jeg skal begynne å jobbe. Har D-snitt (som jeg selv synes er helt jævlig, men har ikke overskudd til å forbedre karakterene) og tenker at jeg ikke kommer til å bli faglig god i jobben. Men alt jeg tenker på nå er å endelig kunne tjene penger for å leve livet godt på fritiden.

På grunn av utdannelsen ønsker jeg meg aldri tilbake til denne byen. Jeg blir også glad for å se at noen stryker på eksamen (man kan se antallet på karakterstolpediagram), det gir meg en slags tilfredsstillelse med at jeg faktisk kan være bedre faglig enn enkelte.

At vi bytter ut monarki med republikk, og inndeler landsdelene i mer selvstyrende stater (nord, midt, vest og øst). 

Anonymkode: 63b2e...881

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil heller dø tidlig mens jeg er frisk og rask, enn å tilbringe mine siste leveår på et sykehjem.

Jeg har egentlig et flott liv: Jeg bor i velferdsstaten Norge, er ferdig utdannet, skal kjøpe hus og jeg har en flott familie som bryr seg om meg. Men jeg vil heller dø nå, enn å leve til jeg blir gammel og grå.

Anonymkode: 7f4e1...851

Norske sykehjem er heller ikke noe å trakte etter, langt i fra.  Det er for det meste bare tragisk.  Hilsen ei som har jobbet 13 år på sykehjem. 

Anonymkode: e94cc...543

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, 007_008_007 skrev:

Norge burde også slutte å kaste hodestups på kommando fra USA om å delta i kriger som i sum fører til flyktninger.

Det blir slutt på slikt når Bernie Sanders blir president. Han er sosialdemokrat og motstander av USA som "verdenspoliti". Han ønsker å avslutte alle kriger USA deltar i, og kun ty til militærmakt når de blir angrepet. Han vil også slutte å støtte kuppforsøk i andre land, særlig Latin-Amerika.

Endret av jabx
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle dere her som ikke vil leve hadde hatt valget om å dø i morgen spørs det hvor mange av dere som likevel hadde hatt noe å leve for....men så har vi ikke lov til å diskutere slikt her da...så vi bør ikke gå i dybden. 

Anonymkode: e94cc...543

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For min del er det at jeg gleder meg til noen i familien dør. Det skal bli en gledens dag. 

Anonymkode: 5fbc1...16f

Er det pga arv?

Anonymkode: c151e...c3f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er skeptisk til innvandring, spesielt ovenfor islam og ikke-vestlige innvandrere. Det kan jeg ikke snakke om med noen for da blir jeg stemplet som rasist og islamofob.  

Anonymkode: dcf98...13f

Da er vi to.

Anonymkode: c151e...c3f

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg oppriktig ikke liker barn. Det er det selvsagt ingen som vet

Anonymkode: 035fc...938

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg vil ta med meg barnet mitt og flytte langt vekk fra mann og familien hans. De er greie, men jeg vil skille meg. Og det er egoistisk overfor dattera mi som mister en stor del av familien som er glade i henne.. Så jeg blir i ekteskapet og later som ingenting. 

Anonymkode: 09c9f...f2f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsåvidt sagt det høyt men ikke til mange. Men jeg hadde blitt massemorder om jeg fikk valget med å trykke på en knapp slik at alle voldtektsmennesker døde. Det måtte ikke vært noen tvil, så det er jo ingenting som ville skjedd. Og ved å gjøre noe slikt ville jeg ha skapt mye sorg og elendighet, og ville kanskje gjort mer skade enn ofrene "mine" hadde. Men jeg tror jeg hadde levd ganske greit med samvittigheten min.

Anonymkode: ff23e...f97

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...