AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 Er første semesteret mitt som student nå og skal ha første eksamen på onsdag. Er egentlig ikke nervøs for at det skal gå dårlig eller stryke, men føler meg så usikker nå dagene før. Med tanke på at det er første gangen med universitetseksamen, det er mye pensum som jeg har gått gjennom, og usikker på hvor mye tid jeg skal prioritere på å jobbe. Har hele uka slitt med å ta fri med god samvittighet og føler jeg alltid må jobbe med skole, noe som går utover ork og motivasjon. Samtidig har jeg nesten ingen som jeg føler jeg har god kontakt med og kan snakke om dette med, så sitter og føler meg ensom oppe i det hele, noe som ikke akkurat hjelper. Høres sikkert ut som jeg bare er ute etter sympati eller noe, men vil bare høre om andre er/har vært i samme situasjon, eller om noen har noen tips, for nå kjennes så mye rotete ut. 😫 Anonymkode: d3ab6...f98 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Du er overhodet ikke alene! Ensomheten ble så ille for meg at jeg bestemte meg for å droppe ut. Jeg råder ikke deg til å gjøre det hvis studiet er ålreit. Venner kommer etterhvert, dette er jo første semesteret ditt! Gi det tid. Men du er ikke alene. Anonymkode: d4ecd...004 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 Du må huske at de fleste andre også er veldig opptatte nå for tiden rett før eksamen. Etter hvert som dere blir ferdige blir det sikkert også mer sosialt, så kanskje du kan finne noe å være med på da? Forstår det er kjedelig og kan føles isolerende nå, men det er nok ekstra ille rett før eksamen da de fleste setter snuta ned. Håper det blir bedre for deg snart og lykke til på eksamen! 😊 Anonymkode: 30470...c74 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå