Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er din hemmelige fantasi innen sex? Er det en spesiell person du ofte drømmer om, en stilling, swingers, sex med en eldre?? Hva er din dagdrøm du aldri vil få oppfylt? 

Selv har jeg alltid drømt om å ha sex med en mørkhudet, stor mann. Penis trenger ikke nødvendigvis være så stor, men store mørke menn har alltid gjort meg kåt. Jeg er gift med ungdomskjæresten min (hvit mann), og kommer aldri til å være utro. Men i fantasiene mine blir jeg tatt hardt av en svær mørk mann!!

Anonymkode: 47f69...1c9

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drømmer om sex med ei dame jeg. Synes det har vist seg umulig nok å få til, så noen mere avanserte fantasier enn det kaster jeg ikke bort tiden på.

Anonymkode: 10b37...c12

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er din hemmelige fantasi innen sex? Er det en spesiell person du ofte drømmer om, en stilling, swingers, sex med en eldre?? Hva er din dagdrøm du aldri vil få oppfylt? 

Selv har jeg alltid drømt om å ha sex med en mørkhudet, stor mann. Penis trenger ikke nødvendigvis være så stor, men store mørke menn har alltid gjort meg kåt. Jeg er gift med ungdomskjæresten min (hvit mann), og kommer aldri til å være utro. Men i fantasiene mine blir jeg tatt hardt av en svær mørk mann!!

Anonymkode: 47f69...1c9

Hun jeg skal være med i kveld.🙂

Anonymkode: b991f...02b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har flere menn stående i kø for å ha sex med meg, gjerne flere samtidig.

Kommer aldri til å skje fordi jeg ikke har sex med hvem som helst, men er en fin fantasi.

Anonymkode: c0e46...f88

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At 2 menn skal komme på meg i ansiktet

Anonymkode: f93df...e1b

Dette er ganske enkelt å få til😊

Anonymkode: c37a5...c4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ganske enkelt å få til😊

Anonymkode: c37a5...c4f

Jeg er gift, og tror ikke han er så hypp på det😂

Anonymkode: f93df...e1b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegasex med crusher, sandwich med meg i midten og at en stor og sterk mann skal ta meg litt hardt og slenge meg litt rundt, rulle ilag og herje med meg.😂

Anonymkode: d2989...0e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kollegasex med crusher, sandwich med meg i midten og at en stor og sterk mann skal ta meg litt hardt og slenge meg litt rundt, rulle ilag og herje med meg.😂

Anonymkode: d2989...0e7

Fin fantasi. Liker også tanken på at han skal være så stor og sterk at jeg kan bli litt kastet rundt😂

Anonymkode: 47f69...1c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gift, og tror ikke han er så hypp på det😂

Anonymkode: f93df...e1b

Du vet jo ikke det. Kan hende han bærer på en hemmelig fantasi og.

Anonymkode: c37a5...c4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden eg er svart man, eg drømmer å ha sex med 40 til 45 norsk utro dame. Eg vet ikke om det kan ske. Any idea hvor Hvordan jeg kan😊👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Playrape og rett og slett å bli dominert i senga. Bundet fast, kneblet, beordret til å gjøre ting, ha på trange latexklær +++ og selvfølgelig skal det være et safe-word.

Dessverre tror jeg ikke samboeren min er helt der. Jeg trenger en mann som er mann. Jeg vil være submissiv.

Anonymkode: d94b6...b41

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Playrape og rett og slett å bli dominert i senga. Bundet fast, kneblet, beordret til å gjøre ting, ha på trange latexklær +++ og selvfølgelig skal det være et safe-word.

Dessverre tror jeg ikke samboeren min er helt der. Jeg trenger en mann som er mann. Jeg vil være submissiv.

Anonymkode: d94b6...b41

Tror du ikkke det.

Det har ikke slått deg at det går veldig fint an å spørre da.

Er kjempe viktig å snakke sammen vettu.

tenk om han drømmer om det og.............

 

M@ster

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt som over, kneblet over en bukk hvor store sterke menn tar meg i rompa, gjerne flere menn som skal tømme seg

 

Anonymkode: a2962...718

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her i byen er det en mc-klubb som driver en ulovlig pub, der man må "kjenne noen som kjenner noen" for å slippe inn. Fantserer om å komme inn der, å bli sjekket opp av en av de unge tøffe unge mc-gutta (jeg er 40+), en tatovert  muskelløs type som oser av kåthet og råskap. 

Etterhvert drar han meg inn på "bakrommet" (eller noe sånt), der jeg blir skikkelig hardt og intenst pult og herjet med.

 

Anonymkode: 6870d...954

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard puling. Jeg liker å bli dominert, dratt i håret, dasket. Men det er visst bare latskap om du er kvinne. Fremdeles til gode å møte noen som synes dette er hot.

Anonymkode: 8dd73...55b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hard puling. Jeg liker å bli dominert, dratt i håret, dasket. Men det er visst bare latskap om du er kvinne. Fremdeles til gode å møte noen som synes dette er hot.

Anonymkode: 8dd73...55b

Mange fler enn du aner som liker det da

 

M@ster

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om hyttetur med to mannlige kollegaer, der vi bare deler... Alt. 

Anonymkode: 96cef...068

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...