AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #1 Del Skrevet 21. november 2019 Nei, ikke sånn veganerbiff, men orntli' løvbiff. Hva serverer du den med? Anonymkode: d859e...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #2 Del Skrevet 21. november 2019 Pommes-frites og bèarnaise. Anonymkode: f148d...607 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #3 Del Skrevet 21. november 2019 Bærrne og påmmfri. Anonymkode: fe53e...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 21. november 2019 #4 Del Skrevet 21. november 2019 Stekte poteter og salat. Og en god dressing. Bearnaise er selvsagt godt til også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #5 Del Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pommes-frites og bèarnaise. Anonymkode: f148d...607 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bærrne og påmmfri. Anonymkode: fe53e...f11 Vah? Grønne saker da folks! Anonymkode: d859e...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #6 Del Skrevet 21. november 2019 Akkurat nå, Muskath skrev: Stekte poteter og salat. Og en god dressing. Bearnaise er selvsagt godt til også. Åssån salat? Anonymkode: d859e...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #7 Del Skrevet 21. november 2019 Pomfri. Men anbefaler det ikke. Spiste sopm det og utviklet IBS Anonymkode: 4497d...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #8 Del Skrevet 21. november 2019 Just now, AnonymBruker said: Vah? Grønne saker da folks! Anonymkode: d859e...00b Broccoli. Immer dabei! Anonymkode: fe53e...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 21. november 2019 #9 Del Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Åssån salat? Anonymkode: d859e...00b Bladsalat med alt mulig, f.eks tomat, agurk, mais, fetaost, rødløk eller vårløk. Du kan ha potetsalat til også, istedenfor andre poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. november 2019 #10 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) Pomfri eller stektepoteter, en salat men maiskorn, tomater, agurk, paprika og bladsalat. Dressing og bernaisesaus eller peppersaus. Også godt i pitabrød, da med salaten, ost og dressing. Endret 21. november 2019 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. november 2019 #11 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) Jeg bruker å lage ovnsbakte potetbåter. Skjærer de rå potetene opp i båter, og heller så litt olje i bunnen av en bolle. Så puttes alle potetbåtene oppi der, og med hånden så elter og velter jeg potetene rundt så alle blir dekket av olje. Setter dem så på et stekebrett dekket av alu.folie (for å ikke få oljesøl og slippe å vaske brettet etterpå), og krydrer dem med det jeg liker av krydder; hvitløkspepper. Så steker jeg dem omtrent en halvtime på 200 C. Ovnsbakte poteter er rådigg, og jeg spiser alltid minst dobbelt så mye poteter til maten da, enn når de serveres kokt og kjedelige! 😍 Som saus til løvbiffen velger jeg alltid bearnaise 🙂 Noen wokgrønnsaker er også godt til, sånn wokblanding man får kjøpt fra frysedisken. Endret 21. november 2019 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 21. november 2019 #12 Del Skrevet 21. november 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke sånn veganerbiff, men orntli' løvbiff. Hva serverer du den med? Anonymkode: d859e...00b Med ost på! I pitabrød med agurk, crispisalat, tomat, burgerdressing og sprøstek løk😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå