Gå til innhold

9 av 10 jenter vil gifte seg med en cannabisbruker.


Medisinsk bruker

Anbefalte innlegg

9 av 10 jenter vil gifte seg med en cannabisbruker føre en alkoholiker om de måtte velge: 

 

Endret av Medisinsk bruker
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Medisinsk bruker skrev:

Det står i grell kontrast til frasen: " Ville du hatt en hasjnarkoman."

Nei. I følge din logikk er dette omtrent som å spørre "vil du helst ha pest eller kolera, hvis du måtte velge?" og hvis 9 av 10 svarer kolera så sier du at det står i grell kontrast til frasen "å sky noe som pesten".

Så... Ja. 

Anonymkode: 14d7b...1ab

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. I følge din logikk er dette omtrent som å spørre "vil du helst ha pest eller kolera, hvis du måtte velge?" og hvis 9 av 10 svarer kolera så sier du at det står i grell kontrast til frasen "å sky noe som pesten".

Så... Ja. 

Anonymkode: 14d7b...1ab

9 av 10 sier pest selvfølgelig. 

Anonymkode: 14d7b...1ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei. I følge din logikk er dette omtrent som å spørre "vil du helst ha pest eller kolera, hvis du måtte velge?" og hvis 9 av 10 svarer pest så sier du at det står i grell kontrast til frasen "å sky noe som pesten".

Så... Ja. 

Anonymkode: 14d7b...1ab

Ja, det blir omtrent sånn.

Ingen, som selv ikke bruker ulovlige rusmidler, ønsker å gifte seg med en som gjør det. Naturligvis er det heller ingen som ønsker å gifte seg med en alkoholiker.

Anonymkode: b1f51...88b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jensine skrev:

Ikke så rart hvis bruk blir satt opp mot misbruk?

Hva er det du prater om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. I følge din logikk er dette omtrent som å spørre "vil du helst ha pest eller kolera, hvis du måtte velge?" og hvis 9 av 10 svarer kolera så sier du at det står i grell kontrast til frasen "å sky noe som pesten".

Så... Ja. 

Anonymkode: 14d7b...1ab

Sorry. Brist i logikken din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Medisinsk bruker skrev:

Hva er det du prater om?

9 av 10 jenter vil gifte seg med en cannabisbruker føre en alkoholiker om de måtte velge: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det blir omtrent sånn.

Ingen, som selv ikke bruker ulovlige rusmidler, ønsker å gifte seg med en som gjør det. Naturligvis er det heller ingen som ønsker å gifte seg med en alkoholiker.

Anonymkode: b1f51...88b

Svak retorikk. I et forhold som utvikler seg normalt så er der ingen normale jenter som slår opp på grunn av det. En stor brøkdel av mannfolka som gifter seg er alkoholikere. Viste du ikke det? I en korrupt Stat må den enkelte selv vurder hva som er best.

Endret av Medisinsk bruker
La til en setning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mister stadig troverdighet i kampsaken din. Dette er bare useriøst, og gir ingen informasjon som kan brukes til noe som helst annet enn å så tvil om din kritiske sans og hva som er dine egentlige motiver.

Jeg har sagt til deg før at du skader din egen sak med måten du argumenterer og fremstår, men det syker visst ikke inn. Det er kanskje like greit, for jeg har ingen tro på at legalisering eller avkriminalisering av rekreasjonelt bruk fører noe godt med seg.

Anonymkode: 0b1cd...cbc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Jensine skrev:

9 av 10 jenter vil gifte seg med en cannabisbruker føre en alkoholiker om de måtte velge: 

Du sier " Ikke så rart hvis bruk blir satt opp mot misbruk?" Hva legger du i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Medisinsk bruker skrev:

Du sier " Ikke så rart hvis bruk blir satt opp mot misbruk?" Hva legger du i det?

FORDI DET SELVSAGT IKKE BETYR AT KVINNER VIL GIFTE SEG MED CANNABISBRUKERE ELLER ALKOHOLIKERE!!!

Anonymkode: 7551f...402

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

FORDI DET SELVSAGT IKKE BETYR AT KVINNER VIL GIFTE SEG MED CANNABISBRUKERE ELLER ALKOHOLIKERE!!!

Anonymkode: 7551f...402

Det må du selvsagt utdype nærmere. DU ser den??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, men jeg tipper at 9 av 10 ikke ville valgt noen av dem hvis de hadde et tredje og rusfritt alternativ. Jeg ville i alle fall ikke gjort det, og det samme tror jeg gjelder for så og si alle venninnene mine. Aldri i livet om jeg hadde startet familie med en hasjrøyker eller alkoholiker.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, 9 av 10 ville ikke giftet seg med en cannabisbruker om de kunne velge noen som ikke misbruker hverken alkohol eller narkotika. De aller fleste ønsker ikke en partner som ruser seg i det hele tatt. For min del er jeg heller singel for resten av livet enn å rote meg borti noe sånt, og når man ser så selvstendig veldig mange andre damer er i dag tror jeg nok flertallet ville sagt det samme. Man trenger ikke velge mellom hverken pest eller kolera som kvinne i dagens samfunn, fordi kvinner ikke er pålagt av samfunnet å gifte seg. 

Anonymkode: 90be3...92f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Medisinsk bruker skrev:

Det må du selvsagt utdype nærmere. DU ser den??

NEI. Ser absolutt ikke hvorfor det må utdypes nærmere. Hvis du trenger nærmere utdyping av "inn med t-skje" er det på HØY  TID å røyke mindre.

Anonymkode: 7551f...402

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en alkoholiker i flere år. Det var en dame. Slitsomt... hadde aldri orket det en gang til. 

Anonymkode: ad41a...540

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...